Inbox turpina saglabāt Latvijas vadošā interneta resursa līdera pozīcijas un plāno ieņemt vadošo pozīciju arī mobilo lietotņu tirgū. Uzņēmums turpina strādāt ar stabili augošu apgrozījumu, un 2015.gadu noslēdza ar 3 159 320 eiro apgrozījumu, kas ir par 12% vairāk, nekā 2014.gadā, kad uzņēmuma apgrozījums bija 2 807 254 eiro.

Uzņēmuma neauditētā peļņa pērn pieaugusi vairāk, nekā divkārt, sasniedzot 380 354 eiro. 2014. gadu Inbox noslēdza ar 172 691 eiro peļņu.

Jau ilgus gadus Inbox ir apmeklētākais Latvijas interneta resurss, ar auditoriju vidēji 590 000 lietotāju dienā apsteidzot arī daudzus populārākos ārzemju resursus. Pēdējo divu gadu laikā ir ievērojami – par 41% – pieaugusi Inbox mobilo lietotņu auditorija, kas 2014.gada janvārī bija aptuveni 91 000 lietotāju, bet 2015.gada decembrī sasniedza 130 000 lietotāju.

Andris Griķis, SIA “Inbokss” valdes priekšsēdētājs: “Inbox ir populārākais Latvijas interneta resurss, mūsu lietotāji novērtē drošu un stabilu pakalpojumu, kam tiek nodrošināts viegli pieejams tehniskais atbalsts. Savukārt mobilās lietotnes popularitāte ir piedzīvojusi ievērojamu lēcienu, un šajā segmentā redzam lielu potenciālu tālākai attīstībai. Uzņēmums strādā ar stabili augošu apgrozījumu un peļņu, bet īpašu gandarījumu sniedz iedzīvotāju pozitīvais novērtējums, un jau vairākus gadus Inbox ir Latvijas mīlētākais pašmāju zīmols.”

Papildus e-pasta pakalpojumam Inbox piedāvā arī dažādus izklaides, informatīvo un saziņas produktus, no kuriem populārākais ir spēļu pakalpojums games, kuru 2015.gada decembrī izmantoja 127 343 lietotāju. Tam seko datņu apmaiņas pakalpojums files (42 583 lietotāju) un izklaides pakalpojums fun (33 994 lietotāju, dati: Gemius Audience, 12.2015.).

Latvijā Inbox sistēmā aktivizēto e-pasta kastīšu skaits pārsniedz 6 miljonus. Kopā ar grupas uzņēmumiem Igaunijā (Mail.ee) un Lietuvā (Inbox.lt) Inbox Baltijā kopumā ir vairāk nekā 1.7 miljoni aktīvu e-pasta lietotāju.

Atšķirībā no ārvalstu e-pasta pakalpojumu sniedzējiem, Inbox ir augsto tehnoloģiju kompānija, kas nodrošina tehnisko atbalstu latviešu un krievu valodās, turklāt ne tikai ar e-pasta starpniecību, bet arī telefoniski. Piemēram, 2015.gadā kontaktu centrs apkalpoja 6700 zvanus un vairāk nekā 8650 e-pastus. Pakalpojumu drošību un stabilitāti nodrošina apjomīgi datu centru resursi, apvienojumā ar mākoņtehnoloģijām.

Inbox risinājumi ir izstrādāti un mentalitātes ziņā piemēroti tieši Latvijas iedzīvotājiem. Tiek nodrošināta ātra komunikācija ar lietotājiem un komersantiem, operatīvi novēršot mēstules, vīrusus un pikšķerēšanas mēģinājumus. Turklāt Inbox, atšķirībā no citu valstu resursiem, atbilst visām Latvijas tiesību aktu prasībām un arī Patērētāju tiesību un aizsardzības centra noteikumiem.

Vairāk nekā desmit gadus Inbox ir Latvijas lielākais daudzfunkcionālais portāls, kura pakalpojumu klāstā ir e-pasta un failu apmaiņas pakalpojumi, izklaide, spēles, iespējas augšupielādēt un dalīties ar savām fotogrāfijām. Inbox piedāvā arī mobilās lietotnes, biznesa risinājumus.

Lejuplādē (PDF, 2.81MB)

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
54 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Mārtiņš Stankevičs

Lielāku tupumu reti gadās lasīt.. :D Kopā aktivizēti 6 milj spama spaiņu, bet aktīvi pa visu Baltiju tik vien kā trešā daļa no aktivizētajiem spaiņiem tiešām tiek izmantoti, tikai un vienīgi cilvēku nezināšanas dēļ. Vairums no tiem, kas izmanto inbox.lv pat nekad nav aizdomājušies par savu datu drošību, ja reiz ikdienā to spaini izmanto. Lai gan kāda tur ikdienas izmantošana… Ikdienā jau tikai spamu no TOP Shop un Dormeo tur var saņemt… Un piedur tas, ka lielās, ka ir teh supports LV/RU valodās. Nopietni? Esat kādreiz uzrakstījuši vai uzzvanījuši savam teh supportam, lai saprastu par ko algu maksājiet? Tad jau… Read more »

Mārtiņš Stankevičs

Ak, jā… Vēl šodien te vienam ar m-lapā norādītajiem settingiem inbox.lv palaist caur pop neizdevās.. Fak yē!

Pasākumā Inbox pārstāvji teica, ka atbalsta dienests saņem patiešām daudz jautājumus gan zvanu, gan e-pastu formā (precīzi skaitļi palika mājās uz galda). Tipiski gan prasa, ka aizmirsta parole un ko darīt. Bet dzīva cilvēka atbalsts patiesībā ir ļoti liels pluss ikvienam servisam. Pamēģini līdz dzīvam cilvēkam aizsisties kaut kādos Gmailos vai Feisbukos. Kas attiecas uz datu drošību, tad Inbox pārstāvji minēja, ka Inbox ir viens no drošākajiem e-pasta servisiem pasaulē. Drošākais tāpēc, ka viņi pilnībā kontrolē servisa dzelžu un softa pusi, tāpēc, ka mūsu valsts likumdošana neliek nodot datus visādām nopietnām iestādēm un tāpat arī izteicās, ka Inbox nekā neanalizē… Read more »

Mārtiņš Stankevičs

Nu, pag, pag… Tu jau ar tagad salīdzini Pī ar pirkstu, kur inbox.lv ir tik vien, kā gruzis aiz tā pirksta naga… Gmail un citi grandi tomēr savu darbību uztur tādā līmenī, ka man nav baigā vajadzība viņiem zvanīt pie easy lietām, jo viss ir izdarāms tur pat uz vietas. Un pat, ja ir pilnīgs ČP – esmu runājis ar ļoti atsaucīgu dāmu no Google, kas palīdzēja reanimēt vecu kontu un pat šajā situācijā bija aptuveni max 10 min mana laika no brīža kamēr vispār pieķēros problēmai, līdz zvanam no pašas Google puses par potenciālo risinājumu ( vismirstīgākajam Gmail lietotājam,… Read more »

Kā tas ir neizmanto? Kas ir šis?

Mārtiņš Stankevičs

Nu what the fcuk?! Bez muldēšanas, lai nebūtu noblamējies pirms posta iemetu aci vai kas nav mainījies, jo šis man sen jau nebija skaidrs kāda suņa pēc… Tagad esmu uz pauzes! O_o

PurvaVelns

dīvaini, bet man 20 gadu laikā nav bijis vajadzības pēc suporta gmeilā… a kas attiecas uz vietējamiem… šodien inbox, rīt hu*inbox… man reiz bija parks.lv adrese, tipa vārds@paks.lv, taisīju vēl tālajos 90to gadu sākumos… šodien v’tu vārds 2015@… līdz caur n rokām tā nonāca pie lattelekoma un sāka prasīt naudu. lai es pat nepīkstētu, viņi vienkārši norubīja nost to epasta kasti! es viņiem pateicu, lai iet D un norubīju visus pakalpojumus ko izmantoju – principa pēc.

Kristaps Skutelis

Tāpēc, ka tu esi supergīks. Tu vari visu izdarīts pats saviem spēkiem. Un tagad padomā vai to var izdarīt tavi tuvāki un tālāki radinieki?

PurvaVelns

da nē… man ir grūti izdomāt KAS var noiet greizi gmeilā… :) brīnums, ka Tu nesaki “supernūģis”… bet ok, es neesmu ne no Latgales, ne lāga puisis… drīzāk velns, uzaudzis uz Vecrīgas bruģa…

Kristaps Skutelis

Tieši tas pats, kas Inboksā. Aizmirsta parole, (it kā) pazuduši e-pasti utt. Atšķirība tikai tāda, ka Inboksā ir dzīvi cilvēki, kam uzzvanīt un latviski/krieviski/igauniski pasūdzēties.

Balodis

Super, nemaz nezināju ka nepilngadīgi bērni ir kredītu, matraču un vēl dažu interesantu lietu izsūtnes tiešā mērķauditorija

Inbox

Godājamais Mārtiņ Stankevič!
Izsaku Jums līdzjūtību!
Man tiešām ir patiesi skumji par Jūsu attieksmi pret pašmāju produktiem!
Jūs esat “īstens Latvijas patriots”, ja drīkst tā izteikties, kura galvenais pienākums, kā izskatās, ir (atvainojiet par rupjībām) ap*irst savējos!

Mārtiņš Stankevičs

Nu, drit vai kociņ! Zin kā ir par to ap*iršanu… Ne jau nu velti! Strādāju gana ilgi sfērā, kurā, diemžēl, ir ik pa brīdim kkādi jautājumi grozās ap tā saucamo “produktu” inbox.lv, kas ir sagādājis daudz raižu gan man, jo attiecīgi vēl vairāk raižu sagādājis maniem klientiem, kas attiecīgi ir arī šī “produkta” klienti… Gana daudz esmu sazinājies pie dažādām situācijām ar tā saucamo inbox.lv tehnisko dienestu… Un ticiet man – ja man jāstāsta teh supportam to, kas atrodams viņu pašu palīdzības lapās un tad sorry.. Lembergs, Buldozers a.k.a Šlesers un citi jautri kundziņi arī ir Latvieši! Ko? Man tagad… Read more »

Nettwerk

Inbox paarstaavi es ieteiktu jums pakluseet. Un uzklausiit ko cilveki raksta un izverteet jusu pakalpojuma kvalitaati. Pa tuksho nekad cilveki neizsaka negatiivas lietas, ja pakalpojuma sniedzejs taa nedara. Saaksim ar to, ka spams naak nekontroleejamaa daudzumaa – no to Top shop, Dormeo utt. Es varetu saprast, ka nauda jaapelna, bet jums taada lieta kaa cienja pret klientiem nav. Outlook.com/Live.com bezmaksas – reklamu raada pashaa lapaa, bet nesuta spam vestules. Naakamaa lieta ir uzstadishana telefonos, datoros. Ja godigi jus reklamejaties kaa lielaakais uznjemums vai kaa utml., bet joprojaam lai izmantotu pilnvertiigi ir jaamaksaa!!! Tas ir ienakosho un izejosho pasta servisu. Mees… Read more »

Kristaps Skutelis

Ja nepatīk reklāmas, tad taču var izmantot Mail+ pakalpojumu, kam gada maksa ir 9.95 eiro. Man tas šķiet smieklīgi maz. Tāpēc klaigāšana par reklāmām nav īsti pamatota. Jo ir taču iespēja no tām atbrīvoties. Ņemot vērā, ka Inbox nav gluži konkurents lielajiem milžiem, tad ir jāatrod kaut kāds veids kā nopelnīt naudu no diezgan mazā lietotāju skaita un šobrīd tas ir atrasts reklāmu biznesā. Nevajag visu laiku domāt tikai no sava patērētāju skatu punkta. Negribas maksāt? Var izmantot miljons citus e-pasta servisus, kuros ir vai nu mazāk reklāmu, vai pats esi prece.

Nettwerk

Es saprotu ka berni jaabaro, ekskluziivas masinas jaapeerk utt. Un vinji tiek baroti no reklaamaam. Bet ir kulturaalaaks veids kaa baroties. Izvietojot reklaamas portaalaa, nevis epasti tiek izsuutiiti ar reklaamaam. Tas buutu daudz zoliidaak un cieniigaak pret pakalpojuma lietotaaju. Inbox sen atpakalj izveidoju epastu spamam un tur spams arii naak. Paroli neatceros un nevelos atcereeties ne arii atjaunot. Savu gimeni sen parmigreeju uz gmail. Tad paradijas Office 365 un paarceelu visu uz turieni. Protams tas maksaa vairaak, bet es zinu par ko maksaaju. Personiigi ja kads uznjemums man suuta epastu no @inbox.lv automatiski blokjeeju, pievienojot rules ar automatisku nahrenizeeshanu. Jo… Read more »

Kristaps Skutelis

Paga, tad kā sanāk? Servisu nelieto, bet sūdzēties par to gan labprāt patīk? :) Kāds ir tavs ieteikums kā Inbox būtu jāveido bizness?

Nettwerk

Man mamma lietoja. Taapeec esmu lietas kursaa. Paarceelu arii vinju uz Office 365. Regularakais bija man epasti biezhi nepienaak. Tad gaju vinjas epastaa skatit vai kas no saspaidits, tad protams redz ka pilns ar mestuleem no Dormeos utt.

Kristaps Skutelis

Sūds ar Dormeo. Kāpēc viņas e-pasti nesūtījās kur nākas? Ko par to teica Inbox atbalsta dienests?

Nettwerk

Vinja nesanjeema epastus. Taa bija regulaara probleema. Jo vinja samera biezhi jautaaja ne tikai man, masai bet darba koleegjiem ka nav sanjemts epasts. Kad sazinajos ar inbox.lv supportu, tad atbilde bija ka vaina ir jusu puse. Protams ka atliek vien pasmaidiit, taalaak nav veerts diskuteet. Jo apskaidroju ka neesu vieniigais no kura nesanjem epastu, taalaak supports neko paskaidrot nevareeja. Un taa ir nopietna problema ne tikai privatai personai, nemaz nerunaajot par uznjeemumu, kas lieto inbox.lv pasta pakalpojumu.

Kristaps Skutelis

Man tikai rādās, vai arī tu jau a priori par vainīgo pusi uzskati Inbox? Ja e-pasta serviss savās sistēmās nav saņēmis e-pastu, tad viņiem īsti nav ko teikt. Ja e-pasta nav, tad tā nav. Esi 100% drošs, ka e-pasts ir izsūtīts no tava e-pasta servisa? Ka tas nav pazudis kaut kur pusceļā? Es nezinu nevienu pašu e-pasta servisu, kas darbotos 100% perfekti, vienmēr būs kaut kādi nozuduši vai nesaņemti e-pasti.

Nettwerk

Es saprotu tavu neizpratni. Epasti ko mamma nav sanjemus nav tikai no Office 365, bet arii no gmail u.c. Es saprastu ja es nepamatoti nosodiitu inbox.lv , bet tas nav izdomajums. Tas nav tikai mammai ka nesanjem uz inbox.lv epastus, vinjai koleges divas kuras arii lieto inbox.lv tas pats notiek pa reizei. Necenties aizstavet inbox.lv ja velies parunaat ar manu mammu, tad varu iedot vinjas telefona numuru un varesi pazvaniit.

Kristaps Skutelis

Paldies par piedāvājumu aprunāties ar māmiņu, bet šoreiz laipni atteikšos, jo diez vai spēšu palīdzēt atrast noklīdušos e-pastus. Kā jau teicu iepriekš, e-pasti jāmeklē no abām pusēm. Parasti jau nav tā, ka tie vienkārši izgaist zilā gaisā. Veiksmi meklējumos!

Nettwerk

Jaa es piekritu, bet shaadi tas notiek tikai ar inbox.lv ka nesanjem pastus. Ka kaut kur nokliist. Es neko neteiktu ja tas butu no viena pakalpojuma sniedzeeja, bet tas bija no gandriz visiem, kad lietoju @mac.com, gmail.com, tvnet.lv, live.com. Masa ir suutiijusi mammai email un nav aizgajis, koleegji utt. Nejau bez iemesla paarmetu.

Balodis

Kāpēc jāmaksā par apšaubāmas kvalitātes produktu, ja var saņemt jūtami labāku un nemaksāt? Ja nevar konkurēt ar kvalitāti, tad jāsprāgst nost, un te nav vietas nekādam lokālpatriotismam. Paldies Dievam ka nav aizdomājušies palobēt likumus, ka citu valstu pakalpojumu sniedzēji aizliegti un tiek bloķēti provaidera līmenī.

Kristaps Skutelis

Tevi kāds ar spēku piespiež lietot Inbox (reklāmu režīmā)? Nu tā, ka stāv pie pakauša ar Uzi automātu? Es pieņemu, ka, nē. Tad par ko cepiens? Ja bizness šādi (pagaidām) spēj darboties, tad tam ir kaut kāds pamatojums. Tiesa, nekas nav mūžīgs un kādā brīdī šāds ar reklāmām barots e-pasta serviss vairs nenesīs peļņu. Bet ap to laiku vadībai noteikti jau būs citi biznesi pietiekami attīstīti, piemēram, kokogles vai kaņepes izstrādājumi.

Janis

Draugiem.lv liktenis tuvojas. Nomirs dabīgā nāvē agri vai vēlu.

Kristaps Skutelis

Tikko iegāju draugiem.lv un apskatījos. Nop, vēl dzīvi.

GundarsBarons

Varbūt godājamais inbox to pašmāju produktu varātu mazliet mazāk ar reklāmu piebāzt? Reizi mēnesī paveru lai nenoarhivē kasti un tūlīt pat aizveru, jo lietot inbox nav iespējams. Jā un tiešām, kas var greizi noiet epastā? Arī pa gadiem divdesmit nav bijusi vajadzība meklēt kaut kādu teh.atbalstu. Jābūt īpaši neapdāvinātam, lai nespētu meilus pats pārvaldīt.

Kristaps Skutelis

Kāpēc mazāk ar reklāmu piebāzt pakalpojuma daļu, kas nes peļņu? Ja negribas aplūkot reklāmas, tad ir lēts Mail+ pakalpojums vai iespēja izmantot jebkuru citu vietējo vai globālo e-pasta servisu.

GundarsBarons

Tieši to jau daru, izmantoju e-pasta servisu, kas nekaitina jau pirmajās sekundēs pēc atvēršanas. Tā inbox lielība gan uzjautrina – cik tur aktīvo lietotāju. 60-70 procenti šo aktīvo lietotāju vairāk par dormeo un topshop savās pastkastēs netur. Un epasts palicis tikai tāpēc ka kaut kad reģistrēts un varbūt kāds sens paziņa uz to var kaut ko atsūtīt. Lūk arī aktīvie lietotāji statistikai. Piesegties, ka vietējais produkts un tāpēc vien jāciena? Jā, vietējie ir jāatbalsta, bet ja vienīgīgais ir tas, ka. lv nu tad nekā. Drošākais pasaulē! Smaidu izraisoša augstprātība. Katru, kurš uzraksta pamatotu kritiku, prasti nolamāt par nūģi. Jā, attieksme…

____SSSSS____

darbam dienā sanāk izveidot ap 20 inbox.lv acc, tīri lai saņemtu vienu email. Veidojot profilu nekad neesmu sapratis kādēļ drošības jautājuma atbildei obligāti būtu jābūt vismaz 6< simboliem. Kā tādu inbox.lv personīgi nekad neizmantotu.

PurvaVelns

no: saldumins2016@indox.lv

labadien, vēlētos pieteikties darbā par vakanto projektu vadītāju…

tāda inboksiska esence…

Mārtiņš Stankevičs

Atvaino par korekciju, bet drīzāk!

no: saldumins2016@indox.lv

labadien veeleetos pieteikties darbaa par vakanto projektu vadiitaaju
cik liela alga?

ProxyFromDeep

Latvijas interneta līderis spama un reklāmu piegādē ..

PurvaVelns

zato na haļavu… šodien ļoti jānopūlas dabūt normālu e-pastu, lai nenāktu figņa. es savus domēnus iekrāmēju jau pasen gūglē, tagad par to prasa naudu, sivēni…

ProxyFromDeep

na haļavu i uksus sladkij :D

Kristaps Skutelis

Mhm, kad meklēju e-pasta servisu Kursora vajadzībām, Google jau prasīja maksu. Izvēlējos Zoho, kur diezgan daudz var paveikt bez maksas. Tomēr jāsaka, ka pa šiem 2 gadiem esmu sapratis, ka Google tomēr darbojas stabilāk un ja nebūtu maksa, pavisam noteikti būtu pie viņiem.

PurvaVelns

es tikai brīnos, ka par vecajiem domēniem viņi vēl neprasa naudu… drusku gan besī, ka tikai 10 kastes uz domēnu par brīvu…

Nettwerk

Sen atpakalj mekleju arii kur pieregjistreet domenu un izmantot pasta servisu. Un paradijas Office 365, tishi vai netishi, bet izmegjinaaju un taa joprojam izmantoju vinju servisu. Darbojas stabili, ja ir kas tads ko nevar atrisinaat, tad var sazvaniit support un palidzees atrisinaat. Jaa to izmantoju vienreiz, bet tas nebija saistiba ar servisu.

PurvaVelns

Kristaps Skutelis

Ko tu ar šo gribēji pateikt?

PurvaVelns

neko, redzēju komentāru, tad man likās, ka tas izdzēsts… stulbais disquss vainīgs. sorī

Kristaps Skutelis

Tu runā par to komentāru, kas it kā bija rakstīts no Inbox puses? Es kaut ko tādu redzēju, bet laikam tā autors komentāru izdzēsis. Bet nu nekas riktīgs tur tāpat nebija.

PurvaVelns

izņemot nenormēto leksiku, kas ir jautri – no tāda uzņēmuma puses.

Kristaps Skutelis

Es drīzāk domāju, ka tas bija kāds trollis.

Deace Duck

Ja šo kategoriju (līderis) piešķir LV TOP spamerim, ar nožēlojamu pakalpojumu klāstu, tas inbox šo balvu ir godam nopelnījis.

Deace Duck

Un IMAP par maksu. Kaut ko tādu ieraugot gribas kļūt ļoti rupjam ..nu ļoti

Rūdolfs Rancāns

Es neuzticos cilvēkiem ar inbox elvē epastu.

KKTK

Neesmu laikam mērķa auditorija, kas inboxā saskatīt kaut vērā ņemamu, lai regulāri apmeklētu viņu lapu. Jā, sabūvējuši tur daudz ko. Man inbox ir jau no pirmsākumiem – spama kaste. Piem. šo čatiņu epastiem, utt. :) Reiz bija joks ar to ka POP3 beidza strādāt, ši pamainīja setingus par to neziņojot, bet NEKAD nav bijusi vajadzība kaut kur zvanīties. Serviss strādā. Un Android aplikāciju arī džeki uzlabo acīm redzami – nu vairs pat nekarās. Paldies. Bet nu normāliem darba epastiem, lietoju savu uzņēmumu epasta kastes – ne reklāmas, ne limiti un neviens nerakāsies. Jā – uzņēmumu epasti kas nāk no inbox.lv… Read more »

digitalk

> uzņēmumu epasti kas nāk no inbox.lv tiešām uzreiz raksturo :}

gandrīz tik pat daudz, cik apollo.lv, mail.ru, outlook.com, gmail.com…

Balodis

Krieviem ir tāds teiciens: lohs nav mamuts, neizmirs. Izejot no šā secinājuma izskatās ka inbox dzīvos saules mūžu.

Krotow

Latvijas centrālā spama servisa PR raksts. Vienīgais, kas tur tiešām darbojās, kā nākas, ir lietotāja pastkastes piebēršana ar nevēlamu reklāmu. IMAP pieejas arī nav. Būtu ņēmuši piemēru kaut no Google un tās pašas reklāmas rādījuši neuzbāzīgā veidā.

Deace Duck

IMAP ir, tikai tas ir par maksu. IMAP par maksu 2016? Paldies, atvainojiet, uz neredzēšanos