Populārākais pašmāju interneta resurss Inbox.lv šodien izsludinājis savu jauno vizuālo identitāti un pārstrādātu portālu.
No 2. februāra izmaiņas piedzīvos ierastā “Inbox.lv” portāla struktūra un dizains, saviem lietotājiem vienuviet piedāvājot gan iepriekš iemīļotos produktus gaumīgā iepakojumā, gan visaptverošu aktuālāko ziņu sadaļu. Jauns ir arī logo un identitātes krāsas. Ziņu izlase portālā tiks veidota pēc izvēlētās valodas, un saturs būs lasāms turpat vietnē vai arī pārejot uz konkrēto ziņu portālu. Jaunajā “Inbox.lv” portālā pārskatāmā veidā būs pieejams arī aktuālākais mūsmājās komunicētais saturs no sociālajiem tīkliem “Facebook” un “Instagram”.
Uzlabotā portāla dizains ir responsīvs, kas nozīmē, ka lapa automātiski pakārtosies lietotās iekārtas ekrāna izmēram – vai tas būtu dators, planšete vai viedtālrunis. Tāpat jaunais portāla koncepts piedāvās arī pārskatāmu un paplašinātas ietilpības produktu joslu, ar kuras palīdzību lietotājs varēs ērti piekļūt visiem produktiem un pakalpojumiem.
“Inbox.lv” lietotājs varēs gan sekot līdzi jaunumiem Latvijā un pasaulē, gan arī vienlaikus tikt informēts par jaunumiem e-pastā – vietnes labajā malā būs redzams ienākošo, vēl nelasīto e-pastu skaits, bet kreisajā malā būs redzami jaunākie 10 ienākušie e-pasti. Ielogojoties e-pastā, jaunums būs arī lietotāja “avatars”, kā arī pastkastītei būs iespējams piekļūt arī ar “Facebook” vai “Twitter” pasēm.
“Esam radījuši mūsdienīgu, ērtāk lietojamu portālu, ko balstījām uz “DDB Latvia” pētījuma laikā noskaidroto informācijā par mūsu lietotāju vēlmēm. Mūsu lietotājs seko līdzi izmaiņām IT nozarē, izvēlas pārbaudītas vērtības, ērtus rīkus un dod priekšroku Latvijā ražotiem produktiem. Jaunais portāls piedāvā pārskatāmi apkopotas aktuālākās ziņas un jau iemīļotus Inbox.lv produktus vienuviet – tas būs revolucionāri jauns Inbox!” skaidro SIA “Inbokss” valdes priekšsēdētājs Andris Griķis.
Šogad tiks prezentēts jauns reklāmas produkts
“Digital Me” būs reklāmas servēšanas platforma reklāmdevējiem, reklāmas izvietotājiem un reklāmas tīkliem vai jebkurai citai digitālās reklāmas servēšanā, izvietošanā vai mērīšanā ieinteresētai personai. Šī platforma būs pilnībā piemērota “mājas” uzņēmumiem, ļaujot izveidot reklāmas kampaņu bez reklāmas aģentūru palīdzības un pat bez kontakta ar reklāmas izvietotāju.
Par stabilu uzņēmuma attīstību liecina arī pērnā gada finanšu dati. Aizvadītajā gadā SIA “Inbokss” strādājis ar apgrozījuma pieaugumu – 65 134 eiro jeb 2%, salīdzinot ar 2015. gadu. Kopējais apgrozījums 2016. gada sasniedzis 3 248 032 eiro. Savukārt 2016. gada prognozētā peļņa ir 532 500 eiro jeb par 40 % lielāka nekā 2015. gadā, kad uzņēmums nopelnīja 380 354 eiro.
Atšķirībā no tādiem starptautiskiem gigantiem kā “Google” un “Facebook”, kuru nodokļu iemaksas Valsts kasē ir niecīgas, pašmāju SIA “Inbokss” pērn nodokļos kopumā samaksājis 863 643 eiro. Salīdzinājumam 2015. gadā uzņēmums kopumā nodokļos samaksāja 871 410 eiro jeb par 7767 eiro vairāk nekā pērn. Lielāko pērn nodokļos samaksātās kopsummas daļu – 351 352 eiro – veido pievienotās vērtības nodoklis (PVN), kam seko sociālais nodoklis 229 464 eiro apmērā, iedzīvotāju ienākumu nodoklis (IIN) 177 300 eiro un uzņēmuma ienākumu nodoklis (UIN) 105 527 eiro apmērā.
Nākotnes mērķi uzņēmumam ir nemainīgi – turpināt būt populārākajam Latvijas interneta pakalpojumu resursam, saglabāt lietotākā e-pasta titulu Latvijas iedzīvotāju vidū un mobilo lietotņu līdera pozīcijas, kā arī saglabāt stabilu apgrozījuma pieaugumu.
Jauns logo nu tā kā, pēdējiem divi simboliem samainīta krāsa, iepriekš bija pirmie divi simboli sarkani, ceru, ka tās ir tikai šaubas un iedomas skatoties pēc ekrānšaviņiem.
virsrakstā kļūda.
Attaisīju inbox.lv mājas lapu. Tukša. Intereses pēc izslēdzu AdBlock. Vēēē… aši ieslēdzu atpakaļ.
Trāpīts 10-iekā :)
Atveru, viss tik smuks, tikai dēļ ad-block :)
A šefi izbauda to pašu reklāmu seksu ko viņu servisa lietotāji vai arī viņiem ir īpaša lapa un saucas gmail? Diez tagad būs x3 vairāk reklāmas uz pixeli?
Pieļauju, ka viņi izmanto inbox + kur reklāmas nenāk, bet cita lieta ir kad viņiem rādas tikai reklāmas spams, vai arī viņiem nav jālieto inbox, jo normālos uzņēmumos ir MS Outlook epasts
Kopš kura laika Outlook ir vienīgais pasta un kalendāra klients?
Vai tad es rakstīju, ka tas ir vienīgais :)
Būs vairāk spama?
Tikai spams
Kādam skujam viņš vispār ir vajadzīgs? Ja nu vienīgi, kur sabērt spamu no iepazīšanās portāliem un pornolapām. Šo drazu lieto vienīgi proletariāts un planktons, kas nezina par labāku servisu eksistenci. Reiz vienā iestādē man vajadzēja iedot e-pasta adresi un man ilgi vajadzēja skaidrot tur sēdošajai blondīnei, ka aiz @ seko nevis inbox.lv, bet kaut kas cits.
Tikai labas ziņas! Jau pāris nedēļas Outlook Android lietotne prot inbox.lv IMAP pastu atpazīt bez liekas jāšanās. Nav pat vairs porti jāliek ar roku!
cik nācies redzēt inboksu, tad no skata bezmaksas versija nav lietojama, ja vien cilvēks nav gadiem rūdījies miskastziņportālos ar to bagātīgajām reklāmām.
cik atminos, tad arī imap nav bezmaksas versijā, tātad saprotams ka inbox ir lietojams tikai maksas versijā – ja kāds tomēr izvēlas tieši inbox. bet maksas pakalpojumu konkurencē jau ir jāskatās, ar ko inbox ir tik pievilcīgs.
Vispār jau IMAP tur kādus pāris gadus kā ir pieejams arī bezmaksas versijā un jāieslēdz pašam no uzstādījumiem. Pats šobrīd savu Inbox.lv spamkasti lietoju tikai caur IMAP no Thunderbird, citādi Dormeo matraču u.c. pagarinātāju plūdi nav apturami.
hm, skatīsim…paldies…..
No spama bez maksas var tikt vaļā atverot vestuli un atzīmējot kā spamu, man inbox tagad ir tīrs jau ilgu laiku.
Cik ir inboxam klientu? Es domāju ka daudziem viņš ir vajadzīgs. Es lietoju, un priekš ne-ik-dienas lietotāja ir tīri ok.
Zinu, ka daudzi izmanto inbox.lv, lai reģistrētos lapās, kurās negribas likt savu ikdienas e-pastu, lai tas nepiestūķētos ar spamu. Un inbox pasta kaste godam uztur spamu.
Bet nu “Šogad tiks prezentēts jauns reklāmas produkts” ir vairāk nekā smieklīgs visraksts. Kam tas ir jauns? Omēm?
Jauns tas ir tiem, kas līdz šim nav reklamējušies Inboksā, jo tas ir bijis sarežģīti. Sagaidīsim ko Inboksieši būs izveidojuši, patestēsim un tad jau būs skaidrs cik tas noderīgs.
Ja man gribētos kaut kur izvietot savu reklāmu, man šķiet ka inbox būtu pēdējā vieta kur es to mēģinātu darīt. Un kopš viņi nopirka klab.lv un mērdē viņu lēnā nāvē, man pret viņiem ir alerģija. Netīra kompānija visās savās izpausmēs. Kā jau te rakstīja – es arī viņu izmantoju ja jāreģistrējas kādos šaubīgos servisos vai jāizmēģina kādi softi kas par varīti tīko, lai reģistrēju savu e-pastu.
Tikai un vienīgi sapms!
Jū…. Uztaisīju soc. ekspierimentu pieregoju tur kontu kuru nekur interneta plašumos nereģistrēju! Pēc gada iegāju un tur jau 200lpp ar reklāmām un spamu! SUPER ”KASPERSKY ANTISPAM!” Gan top šopi, gan viagras, gan UK loteriju vinētājs, gan draudu vēstules no bankām u.t.t.!!!! Viss samests inbox mapē nevis spam mapē.
Vai nu inbox vadība piepelnās nopārdodot kontu epastu db info 3šajai pusei vai epasta info var viegli nospert no viņiem.
Visā visumā inbox uztaisīja Latvijas epastu apvērsumu PIRMS 20 GADIEM, pirms 10 gadiem normāliem cilvēkiem jau bij laiks pārmigrēt uz ārzemju pastiem, bet mūsdienās lai lietotu šo reklāmspamu clusterfuck servisu….. nesaprotu…
Lohi. Šķotčiku noņēma, kaut kas nobira, jauno labu nepalaida :D :D :D
Kas tad tā par tādu nesmuku valodiņu? Rīta biezputru nedabūji? :(
neēdu biezputras. piedod. Viņi bija uzlikuši skaitītāju, pēc cik stundām aizies. nu nesanāca. OK, vnk lutauši. Da vnk nemīlu viņus – manā uztverē – virtuālā miskaste.
Lietoju 3 inbox kastes, lai pierakstītos visur un arī, lai izvietotu bildes. ērti padalīties ar draugiem pilnizmēra bildēs. Pēdējā gada laikā viņi spamu nodala atsevišķā sadaļā,- ir OK!
tas būs revolucionāri jauns Inbox!” skaidro SIA “Inbokss” valdes priekšsēdētājs Andris Griķis
—————————————————————————–
Tikko parakstījos uz Mail+, jo domāju, ka tiks nerādītas reklāmas un ietvarā esošais degradējošais debilisms.
Ierosinājums INBOKSS komandai – ļaujiet izvēlēties Mail+ dizainu. Tieši dēļ cerības, ka reklāmas un Ugunsgrēka cienīgi raksti tiks noņemti, parakstījos uz Mail+, – maigi sakot pamatīga vilšanās!
Jaunais inbox.lv kļuvis nebaudāms, visur piebāzts ar reklāmām, dažādām ar e pastu nesaistītām saitēm, apkarināts, kā jaungada eglīte, ar 99 % liekām lietām un rezultātā- bremzīgs, lēns un smagnējs. Es saprotu, ka pelnīt vajag, bet lapa kļuvusi nebaudāma. Priekš šīm visām, liekajām lietām ir ziņu portāli, nevis e pasta piedāvājums.