Web Analytics
More
    Reklāma

    Gemius: 2022. gada noslēgumā populārākā vietne Latvijā – inbox.lv

    Jaunākie raksti

    Gada pēdējā mēnesī, auditorijai pieaugot par tūkstoš lietotājiem, uz pirmo pozīciju starp apmeklētākajām vietnēm no visām ierīcēm – datoriem, mobilajiem tālruņiem un planšetdatoriem kopā – pakāpies portāls inbox.lv, ko decembrī apmeklējuši 873 000 Real Users. Sasniedzot nedaudz mazāk lietotāju – 868 000 Real Users no visām ierīcēm, pagājušajā mēnesī otro pozīciju ieņem delfi.lv, ko apmeklējuši par 4 000 mazāk Real Users nekā novembrī. Tikmēr trešo pozīciju saglabā portāls jauns.lv ar 759 000 lietotājiem, kas ir par 15 000 Real Users vairāk, salīdzinot ar iepriekšējo mēnesi. Saglabājot ceturto pozīciju un sasniedzot par 2 000 vairāk Real Users nekā novembrī, seko ziņu vietne tvnet.lv ar 722 000 lasītājiem, bet pirmo piecinieku noslēdz portāls tv3.lv, uzrādot ievērojamu auditorijas pieaugumu – par 29 000 lietotājiem – un decembrī sasniedzot 671 000 lietotāju no visām ierīcēm kopā.

    Starp topa vietnēm skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu, salīdzinot ar datiem par novembri, pagājušajā mēnesī uzrādījis ziņu portāls apollo.lv, ko apmeklējuši par 53 000 vairāk Real Users nekā iepriekš – 569 000 lietotāji, vienlaikus ļaujot vietnei topā pakāpties par pozīciju uz 8. vietu. Tikmēr par 43 000 lasītājiem pieaugusi vietnes la.lv auditorija, salīdzinot ar novembri, ļaujot portālam pakāpties uz 6. pozīciju kopējās statistikas topā ar 635 000 Real Users.

    Reklāma

    Skaitliski lielāko auditorijas kritumu, salīdzinot ar novembri, uzrādījusi likumdošanas vietne likumi.lv, kura decembrī sasniegusi par 24 000 mazāk lietotāju, kamēr par 19 000 Real Users sarukusi arī portāla bb.lv auditorija, par 14 000 lietotājiem mazāk sasniegusi ziņu vietne nra.lv, bet par 13 000 lasītājiem sarukusi vietnes spoki.lv auditorija decembrī. Jāatzīmē, ka decembrī topu pametusi vietne sportacentrs.com, bet topā atgriezusies pasākumu biļešu iegādes vietne bilesuparadize.lv, ar 190 000 Real Users noslēdzot Top 20.

    Apmeklējums no datoriem

    Skaitliski lielāko auditorijas kritumu starp topa vietnēm decembrī uzrādījusi viena no topa līderu vietnēm –  video straumēšanas vietne youtube.com, kas, saglabājot otras populārākās vietnes pozīciju, zaudējusi 35 000 Real Users un decembrī sasniegusi 719 000 lietotāju no datoriem. Nemainīgi pirmajā pozīcijā ir Google, ko apmeklējuši 1 043 000 Real Users no datoriem (par 5 000 vairāk nekā iepriekš), bet trešā apmeklētākā vietne decembrī ir facebook.com, ko lietojis 591 000 lietotāju no datoriem, kas ir par 20 000 mazāk nekā novembrī.

    Ceturtajā pozīcijā, tāpat kā novembrī, ierindojas pašmāju inbox.lv ar 589 000 lietotājiem, saglabājot auditoriju iepriekšējā mēneša līmenī, bet piektā apmeklētākā vietne decembrī ir swedbank.lv ar 454 000 Real Users lielu auditoriju no datoriem – par 19 000 mazāk nekā iepriekš.

    Decembrī tikai atsevišķas vietnes topā uzrādījušas auditorijas pieaugumus, no tām skaitliski lielāko – skolēnu portāls e-klase.lv, ko apmeklējuši par 29 000 vairāk lietotāju nekā novembrī, sasniedzot 293 000 Real Users no datoriem un vienlaikus topā pakāpjoties par divām pozīcijām uz 11. vietu. Pagājušajā mēnesī topu pametusi vietne tet.lv, bet tajā atgriezies ziņu portāls la.lv ar 210 000 Real Users, ieņemot 19. pozīciju starp topa vietnēm.

    Auditorija no mobilajām ierīcēm

    Apmeklējumā no mobilajām ierīcēm – viedtālruņiem un planšetdatoriem – decembra Top 20, tāpat kā iepriekš, atklāj ziņu portāls delfi.lv ar 816 000 lasītājiem –  par 2 000 mazāk nekā novembrī. Portāls jauns.lv saglabā otro pozīciju topā ar 728 000 Real Users, sasniedzot par 17 000 lasītājiem vairāk nekā novembrī, bet pirmo trijnieku noslēdz tvnet.lv ar 676 000 lietotājiem, saglabājot auditoriju novembra līmenī. Uzrādot apmeklējuma pieaugumu par 29 000 lietotājiem, uz ceturto pozīciju topā pakāpies portāls tv3.lvar 634 000 Real Users, aiz sevis atstājot inbox.lv, ko decembrī apmeklējuši 604 000 lietotāju no mobilajām ierīcēm – par 4 000 mazāk nekā iepriekšējā mēnesī.

    Tāpat kā kopējās statistikas topā, skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu starp topa vietnēm apmeklējumā no mobilajām ierīcēm, t.sk., mobilās aplikācijas, uzrādījis portāls apollo.lv, ko apmeklējuši par 56 000 vairāk lietotāju – 538 000 Real Users decembrī, vienlaikus pakāpjoties no devītās uz septīto pozīciju topā. Tikmēr par 46 000 lietotājiem vairāk pagājušajā mēnesī sasniedzis portāls la.lv – 593 000 Real Users no mobilajām ierīcēm.

    Skaitliski lielāko auditorijas kritumu decembrī starp topa vietnēm – par 17 000 Real Users, salīdzinot ar novembra datiem, – uzrādījusi vietne nra.lv, sasniedzot 497 000 lietotāju un zaudējot divas pozīcijas topā, bet vietnes spoki.lv auditorija decembrī sarukusi par 13 000 lietotājiem, sasniedzot 275 000 Real Users no mobilajām ierīcēm. Jāatzīmē, ka pagājušajā mēnesī topu pametusi vietne sportazinas.com, bet tāpat kā kopējās statistikas topā, starp Top 20 populārākajām vietnēm atgriezusies vietne bilesuparadize.lv ar 126 000 Real Users.

    Dati par mediju grupām

    Decembrī visas gemiusAudience pētījumā esošās mediju grupas uzrādījušas auditorijas pieaugumus – no tiem skaitliski lielāko la.lv/ TV24 grupa, kas starp grupām ierindojas piektajā vietā. Pagājušā mēneša vidū la.lv/ TV24 mediju grupai pievienota jauna vietne – grani.lv – un grupas kopējā auditorija pieaugusi par 92 000, sasniedzot 684 000 lietotāju, kas apmeklējuši vietnes la.lv, lrtv.lv, tv24.lv un grani.lv.

    Visvairāk lietotāju decembrī sasniegusi DELFI grupa ar vietnēm delfi.lv, t.sk., calis.lv, atverskapi.lv, mansdraugs.lv, tavsdarzs.lv, vietni bilesuparadize.lv, Delfi TV, kā arī mobilo aplikāciju – 901 000 Real Users jeb 60 procentus Latvijas interneta lietotāju, kas ir par 4 000 vairāk nekā novembrī. Tikmēr TVNET grupa, ar  875 000 lietotājiem jeb 58 procentiem interneta lietotāju, kas apmeklējuši vietnes –  tvnet.lv (t.sk., receptes.lv), spoki.lv un apollo.lv, kā arī statistiku par tvnet.lv, apollo.lv un rus.tvnet.lv aplikācijām, sasniegusi par 15 000 vairāk apmeklētāju nekā novembrī. Kopējai auditorijai pieaugot par 16 000 Real Users, trešā starp grupām ir Rīgas Viļņi mediju grupa ar 759 000 jeb 50 procentiem Latvijas interneta lietotāju, kas apmeklējuši vietnes jauns.lv, t.sk., otkrito.lv jeb rus.jauns.lv, rigasvilni.lv, zurnali.lv, kā arī datiem par jauns.lv straumēšanu. Ceturtajā pozīcijā decembrī  ierindojas TV3 mediju grupa, kas aptver datus par tv3.lv, play.tv3.lv video un starfm.lv straumēšanu, kā arī tv3play.lv aplikāciju, un pagājušajā mēnesī sasniegusi 699 000 Real Users jeb 46 procentus Latvijas interneta lietotāju – par 29 000 vairāk nekā novembrī.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Biteme
    12.01.2023 22:01

    kas tas par inboxu? būs jāpaskatās…varbūt…

    Čiekurs
    13.01.2023 10:24
    Reply to  Biteme

    Paskaties un piereģistrējies. Garantēts epasta plūsmas pieaugums. Ne tā kā ar stulbo gmail, kas daļu mantas nozaudē.

    hmmm :)
    13.01.2023 13:20
    Reply to  Čiekurs

    Inbox epasts ir kā no pagajušā gadsimta salīdzinājumā ar gmail

    Čiekurs
    13.01.2023 14:38
    Reply to  hmmm :)

    Nu jā.
    Es īstenībā sāku ļoti šaubīties par cilvēku, ja viņš man darba darīšanām iedod savu epastu inboxā. Tāds normāls sarkanais karogs.
    Vienīgais kam tas piedodams, ir penši pēc 70.

    Tītars
    13.01.2023 10:17

    Būtu interesanti redzēt vecuma grupas, jo pēc apmeklēto vietņu saraksta izskatās ka tikai 40+ lieto internetu.

    Reklāma