Web Analytics
More
    Reklāma

    “Infinix” 2023. gadā piedzīvojis strauju izaugsmi

    Jaunākie raksti

    Tehnoloģiju zīmols Infinix 2023. gadā sasniedzis izcilus darbības rezultātus. Izpētes uzņēmuma “International Data Corporation” (IDC) sagatavotā pārskata “Worldwide Quarterly Mobile Phone Tracker” dati liecina, ka “Infinix” gada laikā ir guvis ievērojamus panākumus, pēc piegādāto viedtālruņu daudzuma apsteidzot visus pārējos pasaules viedtālruņu zīmolus ar pārsteidzošu noieta pieaugumu par vairāk nekā 13 miljoniem vienību. Tas nozīmē, ka salīdzinājumā ar 2022. gadu uzņēmuma izaugsmes temps bijis iespaidīgs un palielinājies par 64,1 %.

    “Infinix” ģenerāldirektors Tonijs Džao (Tony Zhao) ar lepnumu piedēvē uzņēmuma panākumus daudzpusīgai mārketinga pieejai, tehnoloģiskām inovācijām un stratēģiskai sadarbībai ar galvenajiem nozares pārstāvjiem, piemēram, “TikTok”. Izmantojot šo platformu, “Infinix” veiksmīgi veido saikni ar patērētājiem konkrētajā mērķauditorijā, iedvesmojot viņus pārvarēt savu spēju robežas un atraisīt visu savu potenciālu.

    “Nodrošinot pielāgotas tehnoloģiskās inovācijas un apzinoties stratēģiskas partnerības izšķirošo nozīmi, “Infinix” koncentrējas uz jauniešu vēlmju īstenošanu. Izmantojot “TikTok” kā radošu platformu, “Infinix” efektīvi sasniedz savus mērķa lietotājus, mudinot viņus pārkāpt savus ierobežojumus un parādīt sevi no vislabākās puses,” stāsta Tonijs Džao.

    “Infinix” turpināja raisīt rezonansi nozarē, Sadzīves elektronikas preču izstādē (CES) un Pasaules mobilo tehnoloģiju kongresā (MWC) demonstrējot savas revolucionārās inovācijas. Sadzīves elektronikas preču izstādē “Infinix” pārsteidza apmeklētājus ar “Infinix AirCharge” – novatorisku bezvadu uzlādes tehnoloģiju, kas ļauj iztikt bez vadiem vai uzlādes paliktņiem. Šis progresīvais jaunievedums dod iespēju uzlādēt ierīces vienkārši un ērti. “Infinix” prezentēja arī “Extreme-Temp” akumulatoru, kas spēj izturēt pat ļoti zemu temperatūru, nodrošinot vienmērīgu darbību jebkurā vidē. Vēl “Infinix” demonstrēja “Infinix E-Color Shift” – nozarē pirmo pielāgojamo ekrānu viedtālruņa izskata mainīšanai. Pasaules mobilo tehnoloģiju kongresa izstādē “Infinix” piesaistīja uzmanību ar avangardisku mobilo spēļu koncepciju, solot jaunu mobilo spēļu ēru, kas priecēs ar izcilu veiktspēju un grafiku. 2024. gada laikā “Infinix” ir apņēmies izvirzīties priekšgalā ar vēl citām revolucionārām inovācijām, tā liekot pamatus aizraujošai nākotnei.

    Zīmolu “Infinix” 2013. gadā radīja “Infinix Mobility” – strauji augošs tehnoloģiju uzņēmums, kas izstrādā, ražo un visā pasaulē tirgo arvien plašāku viedierīču klāstu. Piesaistot mūsdienu jauniešus ar pirmklasīgām tehnoloģijām, “Infinix” veido stilīgas un jaudīgas viedierīces par pieejamu cenu, lai lietotājiem visā pasaulē piedāvātu jaunākās tirgū pieejamās tehnoloģijas tieši tad, kad tās viņiem ir nepieciešamas par vēlamo cenu.

    Infinix ZERO ULTRA 5G viedtālruņa apskats

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Biteme
    15.03.2024 10:12

    Nu re – Samsungam kaput. Infinix rullē.

    Slapjais Bebrs
    19.03.2024 07:44

    Tā bija kkāda preses relīze?

    Kursors.lv
    19.03.2024 07:47
    Reply to  Slapjais Bebrs

    Jā, tā taču norādīts zem virsraksta.

    Reklāma