Web Analytics
More
    Reklāma

    Tikai 3.5% abonējamo lietotņu mēnesī nopelna vairāk par 10 000 dolāriem

    Jaunākie raksti

    Jaunākais pētījums par mobilajām lietotnēm ļauj secināt, ka šajā jomā peļņu gūt nav nemaz tik viegli. “RevenueCat” pārskatā “State of Subscription Apps” secināts, ka tikai 3,5% mobilo lietotņu, kas piedāvā abonementu, mēnesī izdodas nopelnīt vismaz 10 000 ASV dolāru.

    Pētījumā aplūkoti dati par 2023. gadu, aptverot 30 000 mobilo lietotņu, kas atrodamas “Apple App Store” un “Google Play Store” un piedāvā abonementu, kā arī informāciju par 290 miljoniem lietotāju.

    ReklāmaAdvertisement

    Nav nekāds noslēpums, ka lielākā daļa mobilo lietotņu eksistē kā nelieli projekti vai vienkārši rīki, ar kuriem nav iespējams gūt lielus ieņēmumus vai arī tie nesniedz nekādu peļņu. To arī apstiprina “RevenueCat” pārskats. Tajā secināts, ka tikai 17,2% lietotņu ar abonementu palīdzību mēnesī izdodas nopelnīt vismaz 1000 USD. Lielākā daļa jeb 60% no tām mēnesī spēj nopelnīt vismaz 5000 USD. Taču tikai 3,5% no visām mobilajām lietotnēm, kas piedāvā abonementu, izdodas gūt vismaz 10 000 USD lielu peļņu.

    Salīdzinājumā ar citiem gadiem daļai lietotņu krities lietotāju skaits, ko var attiecināt uz inflācijas izraisīto abonementu cenu pieaugumu, kas līdz ar to ietekmē peļņas rādītājus.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    azad
    15.03.2024 10:40

    Cik ir lietotnes, par kurām būtu vērts maksāt vai abonēt?🤷🏼‍♂️

    Jānis
    15.03.2024 11:03

    Es parasti pērku aplikācijas Lifetime versiju. Ja šādu iespēju nepiedāvā un ir tikai abonēšana, tad aplikāciju ignorēju…

    mbs
    15.03.2024 12:08
    Reply to  Jānis

    Lifetime versija neko negarantē. Piemēram tev ir lifetime licence aplikācijai PhotoApp. Kas traucē developerim izlaist jaunu aplikāciju ar nosaukumu PhotoApp Plus, funkcijas tādas pašas, ar pāris papildus funkcijām. Tava lifetime licence vairs neattiecas uz šo aplikāciju, savukārt veco applikāciju devs vairs tālāk neattīsta, tikai security updeitus labākajā gadījumā izlaiž.
    Tas lifetime formulējums ir pa lielam misleading.

    Bats
    26.03.2024 12:11
    Reply to  mbs

    Pieņemsim, ka ir divas līdzīgas aplikācijas, kas dara visu, ko no tām prasa – funkcionāli pietiekamas arī bez Pro, plus, 2.0 vai X uzlabojumiem. Tātad abas labi der tam, ko no aplikācijas prasat.
    Vienu var vienkārši nopirkt un lietot tik ilgi kamēr tā tiek uzturēta. Otra prasa katru mēnesi maksāt abonēšanu, lai neredzētu tajā reklāmas, vai katru reizi, kad nepieciešams to lietot vairāk kā pirmās pāris minūtes, neskatītos 30s garus neizlaižamus video. 100% no gadījumiem es izvēlēšos to pirmo.

    Reklāma