Mūzikas straumēšanas serviss Spotify drīzumā varētu ne tikai vēlēties, lai lietotāji klausās mūziku, bet arī skatās pilna garuma mūzikas videoklipus.
Spotify šobrīd meklē potenciālos sadarbības partnerus, kuri lietotnē varētu nodrošināt mūzikas videoklipu straumēšanu. Līdz šim serviss nebija pārāk koncentrējies uz video formātu, jo bija pieejami 30 sekunžu gari video, kas saistīti ar podkāstu saturu, kā arī 10 sekunžu GIF tipa video, kas rādās dziesmas laikā.
Pirms vairākiem gadiem Spotify mēģināja rādīt dažādus TV kanālus, kā piemēram, ESPN, taču šāds piedāvājums nekļuva populārs. Salīdzinot ar konkurentu Apple Music, šis serviss jau vairākus gadus piedāvā iespēju skatīties video, nemaz nerunājot par YouTube. Līdz ar to šis solis būtu vēlme noņemt daļu auditorijas no konkurentiem.
Protams, tā ir vēl viena iespēja nopelnīt papildu naudu pašam Spotify, kā arī papildu veidi, kā iegūt atpazīstamību mūziķiem. Šobrīd gan nav zināms, kad videoklipu skatīšanās varētu parādīties lietotnē, tomēr investīcijas šajā pakalpojumā varētu nebūt tik lielas, izmantojot partneru piedāvājumu.
Vai jums mūzikas video joprojām ir aktuāli?
No sērijas, kas der visam, neder nekam. Visi mēģina tik ieviest papildus figņas, līdz apaug ar pārāk daudz figņām, ka neviens vairs neizmanto pamata figņu. Skatīt – skype. Bija čata platforma. Sāka lipināt visādu s%*$ klāt un beigās neviens vairs neizmanto.
ar skype diezgan neveiksmīgs piemērs, jo tas bija plānots m$ manevrs korporatīvam konferenču tūlim.
m$ iegādājās know how un uztaisīja Teams
Izskatās ka no vecā Skype mīkstie izlobīja čata tehnoloģiju un lietotāju bāzi. No vecā P2P Skype, kas strādāja pat tējkannā no dajebkurienes, tur nav palicis praktiski nekas.
Spotify šis gājiens var maksāt lietotāju aizplūšanu. Īpaši ja klients kļūs vēl smagāks un lēnāks.