Video koplietošanas vietne TikTok paziņojusi par 54 miljonu sterliņu mārciņu jeb gandrīz 60 miljonu eiro lielu fondu, kas tiks sadalīts starp aktīvajiem TikTok Eiropas lietotājiem, samaksājot teju ikvienam, kurš pievienos šajā vietnē savu video. Iespējams, tā ir sīvā konkurence, kas liek TikTok maksāt saviem lietotājiem par satura pievienošanu.
Savā bloga ierakstā TikTok norāda, ka vēlas dot iespēju saviem talantīgajiem lietotājiem radošumu pārvērst karjerā. Nav skaidrs, vai ar to domātas labas nākotnes perspektīvas kā TikTok video radītājam vai arī radoša karjera plašākā nozīmē. Laikam jau, kas kuram tuvāks. Lai vai kā – nākamo trīs gadu laikā TikTok plāno, ka finansējums Eiropas aktīvajiem lietotājiem varētu sasniegt aptuveni 231 miljonu sterliņu mārciņu jeb 255 miljonu eiro apmērus.
Līdzīgas finansējuma iespējas par video pievienošanu TikTok sniedzis arī lietotājiem ASV. Tur gan fonda apmēri sasnieguši 200 miljonus ASV dolāru, ko nākamo trīs gadu laikā plānots palielināt līdz vienam miljardam dolāru. Lai lietotājs varētu pretendēt uz ASV fonda naudu, nepieciešams, pirmkārt, sasniegt 18 gadu vecumu. Otrkārt, lietotājam jāsakrāj noteikts sekotāju skaits. Treškārt, ievietotajam saturam jābūt oriģinālam, kas vienlaikus nepārkāpj TikTok noteikumus.
Vēl līdz galam nav skaidrs, taču, visticamāk, arī lietotāji Eiropā šā, tā netiks pie naudas par vienkārši ievietotu video TikTok un būs jāizpilda līdzīgas prasības.
Vēl viena nagla TikTok spiegošanas zārkā?
Kas viņiem dod naudu tam fondam? Un tie, kas dod, skaidri zina, ka naudu neatpelnīs, bet tāpat ieguvums būs līdzvērtīgs ieguldītajam. Nu tad kādus datus viņi vāc? Un galvenais no tīņiem EU un USA.
Mērķis ir uzgriezt lietotāju skaitu. Vēlāk būs izdevīgāk, pārdodot to mēslu tālāk.
Ja visiem tiek maksāts, tad pēc tam jau nevarēs savādāk. Tiklīdz nemaksās, tā lietotāju skaits un interese kritīsies.
TikTok īpašnieki vinnēs jebkurā gadījumā. Mazgadīgu stulbenīšu, kas skatās neloģisku sviestu un uz kuru rēķina var griezt reklāmas, jau pietiek pārpārēm. Samaksājot mazliet adekvātākiem kadriem, var piesaistīt arī tādus, kuri neskatās pilnīgas blēņas un turpināt ar reklāmām šķīt kāpostu. Beigās ir savākta lietotāju bāze, ko var notirgot tālāk.
TikTok izklausās pēc žesta, kas attēlo skrūves pievilkšanu deniņos)
Nu, toka lietotāji – tas ir kas līdzīgs jotubam, vai ir pat labāks? Kādus video tur liek?
video parsti ir mēsli. patestēju. ~ 15k skatījumu kur cilvēks ar trmmeri sniegu trimmerē…. balona spridzināšana pirms tam nolīmējot ar skoču ~170k skatījumu. – jo stulbāk jo labāk
Maksā jau tikai tāpēc, lai vēl spētu noturēt aktīvos video veidotājus. Ar visām aizlieguma runām, tur jau sāk pamest Tik Tok lielākie profili, ar domu pāruet uz stabilākām platformām. Instagrams ir viens no tiem kas mēģina pārvilināt
Laiks nevis lauks :))
Man palika bail.
Kurš un kā man pensiju pelnīs, ja jauniešiem prātiņš ir TikTok video līmenī?
Neviens nepelnīs. Sāc vien vākt krājumus vecumdienām.