Web Analytics
More
    Reklāma

    Toyota izstrādā jaunās paaudzes iekšdedzes dzinējus

    Jaunākie raksti

    Japāņu autobūves milzis Toyota ķēries pie jaunās paaudzes iekšdedzes dzinēju izstrādes savu automašīnu vajadzībām. Aizvadītais gads kompānijai bija veiksmīgs – pārdoti 11,2 miljoni transportlīdzekļu, bet tikai 104 tūkstoši no tiem elektroauto. Šajos skaitļos ierēķināta gan pati Toyota, gan koncerna sastāvā ietilpstošie zīmoli, tostarp Lexus. Tātad, nepilns 1% no Toyota pārdotajām mašīnām bija elektroauto.

    Toyota vadības pārstāvji nesenā pagātnē nākuši klajā ar dažādiem interesantiem komentāriem, piemēram, viņi uzskata, ka elektroauto nekad nesasniegs vairāk kā 30% tirgus daļas, neskatoties uz dažādiem tehnoloģiskajiem uzlabojumiem. Tātad, atlikušo daļu aizpildīs benzīna mašīnas, hibrīdi un auto ar ūdeņraža degvielas šūnām – tā doma Toyota pārstāvji. Iespējams arī risinājums ar iekšdedzes dzinēju, kas dedzina ūdeņradi nevis benzīnu. Šādi risinājumi ir testēti, bet pagaidām nav nekādu indikāciju par virzīšanos sērijveida ražošanas virzienā.

    Japāņu autoražotājs arī atzīmē faktu, ka uzlādes infrastruktūra daudzviet pasaulē nebūt nav gatava masveida pārejai uz elektroauto. Tā ne tikai nav gatava, bet daudzviet šāda infrastruktūra nemaz neeksistē. Toyota savas mašīnas tirgo visā pasaulē, ne tikai bagātajā Eiropā, Ziemeļamerikā vai Ķīnā, tāpēc jauni iekšdedzes dzinēji ir pietiekami saprotams solis no viņiem. Tos jebkurā gadījumā varēs piedāvāt klientiem kopā ar saviem elektroauto. Lai arī Toyota retorika brīžiem ir mīklaina, tomēr ražotājs apņēmies atgūt iekavēto tieši elektroauto jautājumos.

    AvotsMotor1
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    13 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Dims
    07.02.2024 13:15

    Neviens negrib atteikties no tik ienesiga biznesa kā iekšdedzes dzinēju ražošanas.
    Jo ir visa pielāgotā rūpniecība, pieredze un tos var likt ne tikai savās mašīnās, bet tirgot arī citiem.
    Bet baterijas tik lēti un daudz kā ķīnas uznēmumi, vēl neražo neviens klasiskais autorāžotājs, attiecīgi baterijas jāpērk no citiem, nevis inhausā, un tādejādi lielais piķis aizplūst citiem.

    Sergejs
    07.02.2024 15:01
    Reply to  Dims

    Ja tās baterijas ražo tik lēti tad kāpēc tās ir tik dārgas? Un lēti arī var iztulkot dažādi, gan kā “ar zemām ražošanas izmaksām” gan kā “cheap China scrap”

    Lllllll
    07.02.2024 21:32
    Reply to  Dims

    Zini kapēc ābolam viss dārgi maksā?

    Janis
    08.02.2024 15:45
    Reply to  Lllllll

    Ābolam? Jo firmas zīme!

    Zorge
    09.02.2024 09:50
    Reply to  Lllllll

    Jo Makentošs ir laba šķirne… tā saka

    Zorge
    09.02.2024 09:51
    Reply to  Dims

    Uz kā rēķina ķīnieši var ražot baterijas ievērojami lētāk, ka citi?

    Edmunds
    07.02.2024 22:42

    No tās Toyotas kas ir bildē, es neatteiktos. LV reālajiem ceļa apstākļiem paredzēta mašīna. It sevišķi šī brīža.

    azad
    07.02.2024 23:43

    Viņiem jaunās paaudzes motori veiktspējā, efektivitātē, jaudā atpaliks no vācu šībrīža motorie😄 Viņu 1.3 ir pilnīgi bezmotori, ne iet, ne ekonomija.

    Edmunds
    08.02.2024 09:37
    Reply to  azad

    Eiropā Toyotas ir uztaisītas par kaut kādu pensionāru brendu, tāpat kā Nissan. Nezinu kas tas par tādu dīvainu mārketingu. Pirmkārt jau normālos Land Cruiserus vispār netirgo.

    Un tad tos maziņos ko mums tirgo, tie nāk ar 204hp motoru, kas priekš tās milzīgās kastes nozīmē ka viņš no 0 līdz 100 uzrauj nākamajā gadsimtā.

    azad
    08.02.2024 10:31
    Reply to  Edmunds

    Ja paskatās ko japāņi piedāvā Amerikā, tur nav ko salīdzināt, pat neru ājot par motoru. Mums te nav tādi modeļi pat pierjami, tur piepačkāti ar ekstrām, lieli, ērti. Pie mums japāņi ir spainis ar naglām, izskatās nekā, motori nekādi, ieraugot jau asara nobirst.

    Pēča
    09.02.2024 10:01
    Reply to  azad

    Jāpateicas eiropas zaļajam kursam un visiem ”zaļajiem” kas bāžas virsū ar savu ‘vienīgo, pareizo’ ideoloģiju. Gribi tā dzīvot – dzīvo! KAPĒC TU MAN BĀZIES VIRSŪ?!????

    Ka mums jābraukā nu jau ar 3 cilindru 1.2/1.4L turbonizetiem pirdējiem, kam resurss nekāds, ērtība nekāda(jo par katru ērtību, tu maksā ar ekoloģiju!! bla bl abla)…
    Ta beigās viss ir tā nospiests, ka tev nav variantu, ņemt tādu lai būtu saprātīgs ‘ceļa nodoklis’ .. Savādāk tak pasaule mirst!!!!!!!!!!!!

    Tikmēr ASV brauc ar normāliem ērtiem dampjiem un dzīvo laimīgi.

    Last edited 2 months ago by Pēča
    Svetais
    11.02.2024 07:19
    Reply to  azad

    Viņi vismaz brauc. Tas ka vācu motori staigā pa servisu, tas nav rādītājs

    Gints Gailiss
    09.02.2024 00:40

    Vai akmens laikmets beidzās dēļ tā ka beidzās akmeņi?

    Reklāma