Katram no mums ir savi mīlētākie zīmoli, kam esam lojāli un nereti uzticīgi līdz kapa malai. Viens no spilgtākajiem piemēriem šeit varētu būt “Apple” un “Samsung” lietotāju nometnes, kuriem ir savi spēcīgie argumenti, kāpēc vēlas būt uzticīgi konkrētajam zīmolam. Jaunākajā Lielbritānijas enerģētikas, tehnoloģiju un juridiskā uzņēmuma “Bionic” pētījumā noskaidrots, ka “Apple” lietotāji ir krietni lojālāki nekā “Samsung” lietotāji, taču paši uzticīgākie zīmolam tomēr ir “Netflix” klienti.
Pētījuma metodoloģija ietvēra Lielbritānijas pētījumu firmas “YouGov” datu analīzi, kā arī “Google” meklēšanas pieprasījumu un sociālo mediju statistiku. Pētījumā noskaidrots, ka “Apple” ir paši lojālākie klienti, ja skatās viedtālruņu segmentu. Taču kopējie aptaujas rezultāti rāda, ka “Netflix” ir paši lojālākie un uzticīgākie klienti. “Apple” ierindojas otrajā vietā, savukārt, piemēram, “Samsung” kopējā lojalitātes rangā ieņem vien 24. pozīciju.
Apskatot pētījuma rezultātus detalizētāk, noskaidrots, ka “Samsung” nedaudz pārspēj “Apple” atpazīstamības ziņā ar rādītājiem attiecīgi 1,01 un 0,82. Taču, runājot par reputāciju un iespaidu, “Apple” ieņem ievērojami augstāku vietu ar punktu skaitu 2,62 un attiecīgi “Samsung” 1,15. To apstiprina arī lietotāju noskaņojums – 92,6% “iPhone” klientu arī nākamo telefonu plāno ņemt no “Apple”. Salīdzinājumam “Samsung” šādu lietotāju īpatsvars ir 74,6%. “Bionic” šos rezultātus saista arī ar “Apple” zīmola tēlu, kvalitāti, uzticamību un klientu apkalpošanu, kas ir augstāka nekā “Samsung”.
Vienlaikus “Apple” joprojām pārspēj “Netflix” zīmola atpazīstamībā. Taču sociālo mediju un “Google” meklējumu statistika parāda, ka pagaidām “Netflix” ierindojas pirmajā vietā klientu lojalitātes rangā, sakrājot 78,57 punktus no 100 iespējamajiem. “Apple” attiecīgi ir nedaudz mazāk punktu, kas nodrošina 2. vietu.
Apple stiprā puse vienmēr ir bijis marketings! Arī visi šie pētījumi ir marketinga sastāvdaļa, tā turpināt – Always CocaCola. ;)
Apple stiprā puse ir produkti, kurus gribas lietot un nelikt malā.
Apple stiprā puse ir tā, ka iOS nav konkurentu paša iOS un Apple nišā. Samsūdam konkurence Android sistēmā ir tiešie konkurenti vismaz 20+. Ja ābolfans ir uzsēdies uz ābola, tad skaidrs, ka no tā nokāpt ir diezgan pagrūti, tāpat, ja, ejot pa pļavu, tiek iekāpts govs mīnā
Stiprā puse beigsies, kad IOS ierīču tirgus daļa sasniegs dominējošo stāvokli. Būs jāļauj arī citiem ražot ierīces ar IOS, un sazin vēl kādas prasības jānodrošina konkurences veicināšanas nolūkā! Kamēr neesi dominējošā stāvoklī, vari darīt ko gribi!
Tas brīdis nav tālu, kad Eiropas Komisija ķersies Apple pie ragiem! ;)
Jau tagad ķeras. Piespieda jaunajos iPhone iestrādāt USB-C pieslēgvietu un tagad piespiedīs papildus App Store nodrošināt iespēju uzstādīt lietotnes no citiem avotiem. Nolaidīs vēl beigās visu līdz Android līmenim :|
Paši vainīgi, ka pārstāja dot lādētājus līdzi! Ex Samsungisti nevarēja lādēt jaunos Iphone ar vecajiem lādētājiem un sacēla traci! Trešo pušu lietotnes un lietotņu veikali ir loģisks turpinājums, tāpat kā trešo pušu remonti, rezerves daļas.
Tā kā IOS sagaida tādi paši izaicinājumi kā Android. Pieļauju, ka ar laiku Apple akciju cena sāks kristies!
Nu trešo pušu lietotne appstore jau no pašiem pirmsākumiem, svarīgāka būtu kontrole, lai tur nesavairojas visādi kreisie botainie sūdi, kā tas ir google play.
Tātad, pacels ābolu līmeni augstāk, lai beidzot būtu līdzvērtīgs androidam
Ne visiem. Sev neesmu novērojis šādu tieksmi ;)
Visam savs laiks.
Kas tad tur ir par tiem produktiem ko gribas lietot lietot! Laiks doties pie psihoterapeita vai uz Tvaka ielu…
Apple stiprā puse ir cena – vienreiz nopirki un 10 gadus neko citu nevarēsi vairs atļauties, kamēr neizmaksāsi / neatpelnīsi esošo telefonu..
Visi dārgā gala gadžeti tagad maksā dārgi. Apple nu jau nav dārgākie produkti savās attiecīgajās produktu kategorijās. Un ar finansēšanas pieejamību tā iekārtas cena nespēlē noteicošo lomu daudziem cilvēkiem. Pērk ierīces virs savām spējām.
ASV ar trade in 15pro max izmaksā 600USD. Neparak liela summa
Nu, ja Intel ņemtu piemēru no coca-colas, varbūt viņiem izdotos uzražot labākus procesorus…🙂
Lai arī Apple produktiem ir zināma maģija, tomēr Samsung viņi izkabina vienos vārtos brenda mārketingā.
Ja ar “brenda mārketingu” saprotam telefonu burtisku “mešanu pakaļ”, piedāvājot piemaksas, atpirkuma maksas, bezmaksas kafiju u.c. labumus, lai tikai vēl kāds paņemtu Samsung, tad jā – tiešām vienos vārtos.
Pirms kādu apgalvojumu izvirzīšanas, te vēl būtu krietni vērtējama pētījuma metodoloģija. Ja pareizi noprotu, lojalitāte mērīta – izsekojot no kādas ierīces cilvēki meklējusi mobilos telefonus (acīmredzot izvirzot pieņēmumu, ka tiek meklēts nākošais telefona modelis iegāde). Ļoooti vispārīgs pieņēmums tas būtu. Tik pat labi cilvēks nemaz netaisās iegadāties telefonu, bet apskata to mājas lapā – nu un. Tur korelācija ar lojalitāti ir stipri apšaubāma.
Ja gribat izmērīt lojalitāti, piedāvājiet iPhone lietotājam jaunāko Samsung par 1$ – tad arī varēsim novērtēt “lojalitāti” :) cik no viņiem atteiksies.
Vai es varētu dabūt Samsung par 1$, lai to pārdotu un vienlaikus paturēt savu iPhone?
Nu paga, samsung taču maksā tik pat cik apple!
Ok Tavs variants – 1$ par samsung un 50$ par iphone, cilvēks nopirks iphone, jo kādēļ, lai nepirktu, ja tagad pērk par daudz lielāku summu?
Saka, ka kokaīna lietotāji esot uzticīgāki produktam par tiem, kas lieto pienu :D
Apple ierīces darbības harmonija – “dzelži” + programmatūra un arī dizains, ir svarīgākais aspekts izdarot izvēli, turklāt kompānija kā viena māja turpina lolojumus arī “aprūpēt”.
Tu esi Apple atkarīgais, kurš nespēj atbrīvoties no savām atkarībām. Cilvēkam, kurš nekad nav lietojis Iphone viss tas ko tu saki ir sevšs, un nav noteicošais telefona izvēlē. Viņš izvēlas Iphone, jo tas tiek mārketēts, kā kaut kas abnormāli kruts.
Nu bet tas tikai loģiski. Iedomājes tu esi cilvēks kurš var atļauties braukt ar janiem mercedes, nu kā tu piespiedīsi cilvēku pārstēsties teiksim uz fordu, vai opel? Tas pats, ja Tu brauc ar opel un vari to atļauties, tad kādēļ braukt ar žiguli? Viss notiek salīdzinot un teju vienmēr. Protams, ka grūti tikt vaļa no iphone un macbook sinhronizācijas – “pārsēžoties” uz kaut kādu windowsu un android viedtālruni, kur abas šīs ierīces svstarppējo saprotas tikai caur vadu? Vai ja tu esi pieradis, ka tavam portatīvajam ar veiktspēji viss ir kārtībā un baterija arī tur, nevis jāvazā līdzi atsevišķš 5kg barošanas… Read more »
Nesen nopirku āboltelefonu (paldies Dievam lietotu) un pēc mēneša nomainīju atpakaļ uz Android. Nesaprotu kāpēc cilvēki grib Apple. iOS nav normālu kustomizācijas iespēju- pat tastatūras izmēru nevar normāli nomainīt.
Kāpēc mainīt to absolūto perfekciju, ko radījuši pasaulē labākie dizaineri un inženieri? Tev atliek tikai teikt “Omm!” un bez ierunām to pieņemt :)
Lol, kāds apple aitas fans tu laikam esi, tie telefoni nav perfekti 😃 tev jau kā tech “ekspertam” nevajadzēja nosēsties vienā pusē, jo tagad reāli sanāk ka visu Android telefonu reviewi ir metami ārā, jo tu esi Apple fans un Apple vienmēr būs labāks. Shame on you sheep.
r/whoosh
Absoluta perfekcija, lol
Pareizāk būtu salīdzināt Apple un Android lojalitāti. Uzskatu ka lojalitāte ir vairāk operētājsistēmai ne konkrētajam ražotājam. Apple gadījumā nav alternatīvas, tādēļ lietotāji ir lojālāki. Ja IOS būtu pieejams citiem ražotājiem arī Apple lojalitāte būtu mazāka.