Web Analytics
More
    Reklāma

    Arī Apple veido interneta meklētājservisu, taču līdz tā palaišanai vēl jāuzgaida

    Jaunākie raksti

    “Google Search” šobrīd meklētājprogramma numur viens. Taču arī konkurenti neguļ, un “The Information” jaunākais ziņojums informē par “Apple” patstāvīgajiem centieniem attīstīt “meklēšanas risinājumu, kas varētu konkurēt ar “Google Search””. Taču, vai un kad šāds rīks varētu reāli nonākt pie lietotājiem?

    Kā daļu no centieniem attīstīt savu meklētājprogrammu “Apple” 2018. gadā iegādājās mākslīgajā intelektā balstītu ziņu jaunuzņēmumu “Laserlike”, ko dibinājusi “Google” inženieru grupa. Viens no šī uzņēmuma radītājiem Srinivasan Venkatachary kādu laiku “Apple” strādāja kā meklēšanas risinājumu vecākais direktors, atbildot par tādu funkciju kā “Spotlight” un “Siri Suggestions” izstrādi. Tiesa, šobrīd “Laserlike” izveidotāji ir atgriezušies darbā “Google”.

    Ziņojumā arī norādīts, ka “Apple” un “Google” ir gan konkurenti, gan partneri interneta meklēšanas lauciņā. Vēl būtiskāk – “Google” maksā “Apple” no 18 līdz 20 miljardiem ASV dolāru gadā, lai “Google Search” paliktu kā noklusējuma meklētājprogramma visās “Apple” ierīcēs. Vienlaikus šī vienošanās starp abām kompānijām tiek pakļauta arvien lielākai pretmonopola kontrolei.

    Lai arī iepriekš “Apple” ir centies spert kādus soļus pretī savas meklētājprogrammas izveidei un “Google Search” aizstāšanai “Apple” ierīcēs, šobrīd nav skaidrs, vai uzņēmums attīstīs šo ieceri. “Laserlike” bijušais darbinieks, kurš tagad strādā “Google”, norāda, ka “Apple” vajadzīgi vismaz četri gadi, lai radītu “Google Search” aizstājēju. Protams, lielu lomu spēlē arī nauda. Vienlaikus “Apple” varētu arī panākt vienošanos ar “Microsoft” saistībā ar “Bing” meklētāju.

    Avots9to5mac
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma