Ford uzsācis pats savu elekroauto lādētāju uzstādīšanu, taču nevar nepamanīt, ka tie izskatās gandrīz pilnībā identiski Tesla izmantotajiem “Supercharger” lādētājiem. Ford pēdējā laikā agresīvi iesaistījies elektroauto tirgū, piedāvājot elektriskos “Mustang Mach-E” un “F-150 Lightning”.
Līdzīgi kā gandrīz visi lielie autoražotāji, Ford paziņojis par sadarbību ar vairākiem elektroauto uzlādes staciju operatoriem, tostarp “Ionity”, lai mašīnas būtu iespējams ērti lādēt, atrodoties ceļā. Viens no izņēmumiem šajā ziņā ir Tesla, kas izveidojusi pati savu elektroauto uzlādes tīklu.
Ford savas jaunās uzlādes iekārtas uzstāda dīlercentros Ziemeļamerikā un klienti nav pakautrējušies to nobildēt. Tiesa, līdzība ar “Tesla Supercharger” vairāk vai mazāk ir tikai vizuāla – ja “Tesla Supercharger” ir jaudīgie un ātrie līdzstrāvas lādētāji, tad Ford izmanto maiņstrāvas lādētājus. To jauda parasti ir 7-11kW. Tesla pārstāvji nav kautrējušies šo situāciju komentēt sociālās saziņas vietnēs, rakstot, ka tas ir “nejēdzīgi liela un švaki izpildīta kopija mūsu dizainam”.
Tik tiešām stulba kopija. Teslai kastes caurumā ieguldīts kabelis, bet šiem tas ir tikai caurums.
Pie viena varu pažēloties par mūsu staciju īsajiem kabeļiem. Dažās stacijās auto jāliek šķērsām lai ar kabeli aizsniegtos līdz ligzdai, ja tā ir aizmugurē, sānos. Visērtākā vieta uzlādes ligzdai auto būtu priekšā, pa vidu, kā tas ir ZOE. Bet saprotu ka tīri tehniski tiem, kuriem lādētājs un motors ir aizmugurē, nav izdevīgi vilkt garu vadu no aizmugures uz priekšu, un aizmugurē pa vidu nav vietas kur ielikt.