Reklāma

“Opel” prezentējis ievērojami pārstrādāto jaunās paaudzes “Astra” hečbeku

Jaunākie raksti

Mercedes sadarbosies ar Stellantis bateriju ražošanā elektroauto

Vācu autoražotājs Mercedes paziņojis, ka tas kļūs par Stellantis koncerna un "Total Energies" partneri uzņēmumā "Automotive Cells Company", kas...

Bitkoinu ieguve ik gadu rada ap 37 000 tonnu e-atkritumu

Nav nekāds noslēpums, ka kriptovalūtu ieguve nodara būtisku kaitējumu videi. Patērētais elektroenerģijas apjoms aiziet kosmiskos ciparos, radot ievērojamu siltumnīcefekta...

YouTube Premium lietotāji var lejuplādēt video

YouTube testa režīmā palaidis iespēju lejupielādēt video no interneta pārlūkprogrammas, kas līdz šim bija pieejams tikai mobilajā lietotnē, taču...

Amazon atļauj pieteikties darbā tiem cilvēkiem, kuri to zaudēja marihuānas lietošanas dēļ

Uzņēmums Amazon ir oficiāli paziņojis, ka atļaus atkal pieteikties darbā tiem darbiniekiem, kuri to iepriekš zaudējuši narkotiku testu pārbaudes...

Fitbit Versa 3 viedpulksteņa apskats

Šī gada sākumā Google pabeidza Fitbit iegādi, kas bija sava veida signāls tam, ka Google sāks daudz nopietnāk piedomāt...

Dienasgaismu ieraudzījusi gan vizuāli, gan tehniski pārstrādātā “Opel Astra”, kas tagad izmantos “Stellantis” platformu. Jaunā “Astra” tapusi uz “EMP2” platformas, kuru izmanto vairāki koncerna zīmoli, bet galvenais konkurents būs “Peugeot 308”, kas mehāniski ir faktiski identisks.

Dzinēju frontē pieejamas gan klasiskas benzīna un dīzeļa opcijas, kā arī plug-in hibrīdi. Bez elektrības “Astra” būs nopērkama ar trīscilindru 1,2 litru benzīna turbo motoru, kas spēs attīstīt 110 vai 130 zirgspēkus, savukārt dīzelim būs 130 zirgspēki. Šādā izpildījumā mašīna standartkomplektācijā būs nopērkama ar 6-pakāpju manuālo pārnesumkārbu, bet par papildus samaksu būs pieejams arī 8-pakāpju automāts. Pieejami arī divi plug-in hibrīdu varianti – 1,6 litru benzīna motors ar 150 vai 180 zirgspēku jaudu savienots ar 110 zirgspēku jaudīgu elektrisko motoru un 8-pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Auto aprīkots ar 12,4kWh bateriju, kas elektriskajā režīmā ļaus nobraukt apmēram 50 kilometrus.

Vizuāli jaunā “Astra” ievērojami atšķirsies no tās priekšgājējiem, tagad izmantojot “Opel” jauno “Vizor” priekšējo dizainu, kuru jau iepriekš esam redzējuši tādos auto kā “Mokka”. Arī salonā vērojama pāreja uz krietni modernāku dizainu – “Opel” atteicies no daudziem slēdžiem un pogām, tā vietā pārejot uz skārienjūtīgu vadību, proti, lielākā daļa funkciju vadāmas multimediju ekrānā. Kā daudzos mūsdienu auto, arī jaunajā “Astra” centrālo lomu ieņem multimediju ekrāns, arī vadītāja instrumentu panelis padarīts pilnībā digitāls un par papildus naudu nopērkams arī “heads-up” displejs.

Plānots, ka jauno “Astra” būs iespējams pasūtīt rudenī, bet pirmās piegādes sāksies nākamā gada sākumā.

AvotsAutocar
Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Atgādina 70-80 gadus no ārpuses – kaut kāds šarms tur ir – MOKKA, tomēr izskatās savādāk.
Gribās redzēt risinājumu universālim.

“Opel” atteicies no daudziem slēdžiem un pogām, tā vietā pārejot uz skārienjūtīgu vadību

Šī sērga, ko autoindustrijā ievazāja Tesla, man ir pilnīgi nesaprotama. Nekad neesmu bijis skārienekrānu un kapacitīvo pogu cienītājs sadzīves tehnikā (plītis, kafijas automāti un tamlīdzīgi) – lai vai cik tas izskatītos “moderni”, ikdienas lietošanā tas ir tikai kaitinoši. Taktilitāte ir ļoti svarīga UX sastāvdaļa, it sevišķi, ja svarīgi lieki nenovērst acis no ceļa.
Nekad pat neapsvērtu domu par auto iegādi, kam nav fiziskas pogas vai kloķa kondiškai/avārijas gaismām/gaisa recirkulācijai no salona/skaļuma kontrolēšanai.

Manuprāt labāk normāls skārienekrāna risināums nekā draņķīgs dzelzisks risinājums. Piemēram, manā Volvo ir dalītā klimata kontrole, taču man jānovērš skatiens lai abās pusēs noregulētu vienādu temperatūru (2x skatiens lai pieskartos regulatoriem + 2x skatiens lai redzētu kādu temperatūru uzgriezt).

Reklāma
Reklāma
Reklāma