Opel atver jaunu nodaļu uzņēmuma ilgajā un veiksmīgajā vēsturē: Riselsheimā bāzētais autoražotājs šodien atklāj pirmos jaunā Opel Frontera attēlus. Jaunais, uz aizraujošu braukšanu un salona plašumu orientētais SUV ar zibens emblēmu jau no paša sākuma būs pieejams akumulatora elektriskā versijā, un klienti varēs izvēlēties arī variantus ar 48 voltu hibrīda tehnoloģiju.
“Ar savu robustā dizaina, plašā salona, gudro risinājumu un efektīvo piedziņas sistēmu kombināciju mūsu jaunā Opel Frontera uzrunās klientus, kuri vēlas izcelties no pūļa. Tas ir ideāli piemērots pilsētai un piepilsētas videi, un vienlaikus piedāvā mūsu klientiem jaunu uzlādes pieredzi,” sacīja Opel ģenerāldirektors Floriāns Hitls.
Jaunā Frontera jau no pirmā acu skatiena priecē ar savu robusto Opel drosmīgā un tīrā dizaina filozofijas interpretāciju. Stāvā priekšpuse un unikālās jaunās Frontera priekšējās proporcijas apvieno funkcionālu un plašu salonu ar ļoti drosmīgu un stingru, bet tai pašā laikā modernu un izteiksmīgu izskatu. Jaunā Frontera ir pirmais Opel sērijveida modelis ar jauno zibens emblēmu, kas lepni atrodas Opel Vizor elementa centrā. Melnais vizieris Frontera priekšpusei piešķir unikālu identitāti un veido vienotu dizaina elementu ar laideni saplūdinātajiem Eco LED priekšējiem lukturiem ar automātiskajām tālajām gaismām un centrālo Opel zibens simbolu. Viziera vizuālais balsts ir trapecveida dzesēšanas atvere, kas izceļ automobiļa stabilo un robusto stāju. Labi pazīstamās Opel spārna formas dienas gaitas gaismas jaunajā Frontera uzmirdz modernā interpretācijā ar trim gaismas blokiem, ko vienu no otra atdala virsbūves krāsas ielaidumi. Sānskats dod iespēju novērtēt izteiksmīgo C statni, kas vizuāli sadala plašo salonu, savukārt izteiksmīgās riteņu arkas un spārni jaunpienācēju stabili noliek uz ceļa, vienlaikus piešķirot spēcīgu un modernu izskatu.
Viedtālruņa stacija un Intelli-Seat: viedi risinājumi savienojamībai un komfortam
Mūsdienīgs izskats un sajūtas valda arī salonā, kur pārdomāts dizains saplūst ar praktiskumu. Plašie horizontālie dekori uz instrumentu paneļa un durvīm vizuāli paplašina jau tā gaisīgo salonu. Turklāt tikpat piesaistošs kā drosmīgā un elegantā jaunā stūre ir Opel raksturīgais pilnībā digitālais Pure Panel priekšējais panelis ar diviem 10 collu displejiem un multimediju sistēmu. Lai izvairītos no jebkāda veida digitālā stresa, Opel konsekventi seko filozofijai par maksimālu komfortu ar minimālu uzmanības novēršanu, to panākot ar vienkāršu un tīru lietotāja pieredzi.
Jaunā Frontera patiks tiem, kas ļoti labprāt paļaujas uz savu mobilo ierīci, jo auto pēc izvēles var aprīkot ar inovatīvo viedtālruņa staciju. Kad ar īpašu lietotni viedtālrunis pievienots stacijai, tas kļūst par transportlīdzekļa informācijas un izklaides sistēmas vadības paneli, kas mijiedarbojas arī ar stūres pogām. Tāpat jaunajā modelī Opel ievieš sēdekļu inovācijas, kas būs piemērotas plašam klientu lokam. Patentētā priekšējo sēdekļu Intelli-Seat funkcija – padziļinājums, kas samazina spiedienu uz astes kaulu – nodrošina izcilu komfortu pat ilgstošos braucienos pa maģistrālēm.
Turklāt sēdekļi ir ne tikai dāsni polsterēti un rūpīgi formēti; pateicoties kontrastējošām šuvēm tie arī pievilcīgi izskatās. Piedevām sēdekļu apdarei ir pieejams ilgtspējīgs, pārstrādāts materiālu.
Jaunā modeļa izklaidējošo raksturu palielina virkne viedu risinājumu. Piemēram, mobilo ierīču uzlāde tagad ir vienkāršāka nekā jebkad agrāk, pateicoties bezvadu lādētājam ar dzesēšanas sistēmu un pa diviem USB portiem pirmajā un otrajā sēdekļu rindā. Lielākas ierīces, kam salonā parasti grūti atrast piemērotu vietu, piemēram, planšetdatoru, tagad var droši uzglabāt centrālajā konsolē un nofiksēt ar elastīgu siksnu. Citiem atvērtajiem glabāšanas nodalījumiem, kur novietot ikdienā nepieciešamās mantas, ir gumijota iekšējā apdare, kas novērš grabēšanu un priekšmetu slīdēšanu. Papildus tam otrās sēdekļu rindas pasažieru rīcībā ir priekšējo sēdekļu atzveltnēs iestrādātas kabatas viedtālruņiem.
Plašs, efektīvs un gudrs: ideāls pavadonis ilgtspējīgam un aktīvam dzīvesveidam
Jaunā Frontera pārsteidz ar kravas nodalījuma ietilpību. Ar paceltiem aizmugurējiem sēdekļiem bagāžas nodalījuma tilpums ir vairāk nekā 460 litru, bet, nolokot atzveltnes, ietilpība palielinās līdz pat 1600 litriem. Papildu daudzpusību nodrošina aizmugurējā sēdekļa dalījums attiecībā 60:40 un standarta aprīkojumā iekļautā dubultā bagāžas nodalījuma grīda. Klienti, kuri savos ceļojumos vēlas ņemt līdzi vēl vairāk bagāžas vai izmantot vairāk nekā 200 kilogramu nestspēju uz jumta, automobili pēc izvēles var aprīkot ar funkcionālajiem jumta reliņiem.
Tāpat kā visi jaunie Opel modeļi, arī jaunā Frontera pārsteidz ne tikai ar drosmīgu un tīru dizainu, bet arī ar atbildīgu sniegumu. Klienti varēs izvēlēties starp akumulatora elektrisko variantu un ļoti efektīviem iekšdedzes dzinējiem ar 48 voltu hibrīda tehnoloģiju. Neatkarīgi no tā, kuru piedziņas sistēmu klients izvēlēsies, īpašais šasijas regulējums viņam nodrošinās augstu braukšanas prieku. Inženieri Riselsheimā īpašu uzmanību pievērsa virsbūves kontroles optimizēšanai un Opel raksturīgo gaitas īpašību nodrošināšanai – lai tās būtu augstā līmenī, pat lielā ātrumā traucoties pa Vācijas autobāņiem.
Opel Frontera izteiksmīgais jaunais dizains, pārdomātie un jautrie risinājumi, kā arī vieglā izvēle starp pilnībā elektrisku vai hibrīda piedziņu vēlreiz apliecina, ka vācu zīmols nopietni uztver savus elektrifikācijas solījumus un spēj piedāvāt piemērotu auto ļoti plašam klientu lokam.
Gandrīz 40 gadi jau pagājuši, bet no 1985 gada Opel Kadett vidus konsoles tā arī nav spējuši atkratīties :)
Brrr..izskatās pēc kaut kāda uzpūšta “tik ļoti mīlētā” grandland vai mokka, kas droši vien, tā arī ir..
Plašais salons, rada sajūtu, ka sēdi zafira minivan, kārbas un motora sadarbība liek uz priekšu kustēties kaut kā saraustīti, pat, ja centies braukt mierīgi, bet par dinamiskāku braukšanu vispār nerunāsim – nav tam paredzēts, protams.
btw, frontera bija diezgan brutāls auto bezceļiem – kaut kā šis elektro/hibrīd variants rada pilnīgi pretējas asociācijas, pat nav minēts vai pilnpiedziņas versija vispār paredzēta. Bet, ja jau minam elektrisko piedziņu – ir diezgan brutāli nepieminēt paredzēto baterijas ietilpību vai nobraucamo attālumu. Ok, kamēr tā – pieņemsim, ka tālāk par dacia spring šis nebrauc
Opel Frontera/Isuzu Rodeo bija diezgan spējīgs braucamais! Šitais atgādina garumā pastieptu Mokka nespējnieku!
Kas tev pret Zafiru? Baidies no komforta? Vai citas fobijas?
lasot mārketingu īsti nesapratu, ko lasu …
tas ir auto, vai tā ir 4×4 darbarīks, vai tomēr kārtējais multmēdiju izklaudes centrs, kur pasēdēt un paklausīties mūziku pa palūrēt filmas ērti atgāztos beņķos
kad kāds piedāvās tipa apvidus auto, kur uzsvars uz braukšanu pa LV bezceļiem, bet par saprātīgu cenu. bez visām šīm bezjēdzīgām lietām/ekstrām/elektronikas. kur nevajag 10 aplikācijas lai brauktu, un ja nedeg spuldze, tad uzreiz nevar pabraukt.
eh .. laikam aizsapņojos. laiks mosties.
Nē, nē – ir taču – tie ir Jimny, duster, vitara, subaru (VX, jeb crosstrec un forester)
Tiesa dusters, lai gan tehniski nav daudz mainījies, bet vizuāli mazliet atkāpjas no Tev vajadzīgā
Subaru savukārt atkāpjas cenas ziņā :D
Ja vien ar LV bezceļiem nebiji domājis “Tebras” braucienu – tāda pielietojuma vajadzība ir pārāk šaura, lai kāds ko piedāvātu speciāli tam :D
Jēdzīga cena + bezceļš = Niva ( exporta versija ) …
Kas ir funkcionālie jumta reliņi? Tie dara vēl ko papildus tiešajam pielietojumam? Vai vienkārši tas ļauj prasīt par tiem vairāk naudas?
Varbūt līdzīgi kā Subaru, kad šķērsstieņi ir integrēti reliņos?
šī ir 5008 kopija, ja? būs arī 7vietīgs un varēs ieķert ar atlaidi? :)
Izskatās, ka diez vai
Diez vai, no Crossland var sanākt, kaut kas, ko varētu nosaukt par Fronteru. Tagadējais Opel štābs ir pilns ar ex VW Grupas darbiniekiem – tur tak neviens vairs nezin un nesaprot, kas ir Opel, Fronteru ieskaitot. Iepriekšējais direktors, kurš arī bija atnācis pa taisno no VW (tā pat kā pašreizējais), lika veikt padotajiem pētijumu, kas īsti ir Opel – izskatās, ka pētijums nav nesis viņiem skaidrību. Nav jau tā, ka pilnīgi dunduki, jo pētijuma rezultātā tapa “The Future Is Everyone’s”, tā ka Opel fundamentu tika uzrakuši, tikai auto cenas nesanāk saglabāt “priekš visiem”. Bet naudiņa tagad ne rūk, bet krājas Opel kontā (kam ir diezgan maz sakara ar pārdošanas apjomiem), taču vecie klienti sāk zust, tapēc mārketinga ģēniji sāk kļepīt vecās Opel bļitkas uz saviem jaunajiem franču FolksVāgeniem, pie tam tik traki nevietā, ka tām zūd jebkāda jēga.