Reklāma

Alphabet strādā pie valkājamas ierīces, kas skaļā vidē pastiprinās noteiktas skaņas

Jaunākie raksti

Sensibo Pure viedā gaisa attīrītāja apskats

Parasti netīru, putekļu un putekšņu pilnu gaisu asociējam ar to, kas notiek aiz istabas logiem, bet nevajag piemirst, ka...

“Slack” nāk klajā ar jaunām iespējām, kas uzlabos biznesa komunikāciju attālinātā darba režīmā

Biznesa komunikācijas lietotne "Slack" nākusi klajā ar jaunu funkciju un papildinājusi jau esošās, dodot iespēju uzņēmumiem veiksmīgāk komunicēt hibrīda...

“Tele2” digitālajā attīstībā investējis 1,5 miljonus eiro

Mobilo sakaru operators “Tele2” kopš pandēmijas sākuma digitālajā attīstībā investējis 1,5 milj. eiro. Uzņēmuma dati liecina, ka šobrīd jau...

RTU aicina skolēnus uz Zinātnieku nakts pasākumiem 24. septembrī

Rīgas Tehniskā universitāte (RTU) aicina dažāda vecuma skolēnus 24. septembrī piedalīties Zinātnieku naktī. Epidemioloģisko apstākļu dēļ šogad pasākums notiks...

IKEA jaunais bezvadu lādētājs jebkuru virsmu spēs pārvērst par bezvadu uzlādes punktu

Mēbeļu ražotājs IKEA vairs jau neražo tikai tās, bet savu produktu klāstu papildinājis ar bezvadu lādētāju Sjömärke, kuru būs...

Uzņēmums Alphabet, kas Google mātes kompānija, strādā pie īpašas valkājamās ierīces, kuras mērķis ir uztvert noteiktas skaņas skaļā vidē, palīdzot lietotājam sadzirdēt to, ko viņš vēlas un kas tiek raidīts viņa virzienā. Šī projekta angliskais nosaukums ir Wolverine, kas ir viens no filmas “X-Men” tēliem ar īpašajiem metāla nagiem.

Šīs ierīces ikdienas pielietojums ir tajā, ka lietotājam un klausītājam ļautu palīdzēt un koncentrēties uz noteiktām skaņām gan skaļā bārā, gan ļoti lielā pūlī. Alphabet pie šī projekta strādā jau no 2018. gada, un līdz šim tika radīti prototipi, kurus bija iespējams ievietot ausīs, un laika gaitā tie ir palikuši mazāki. Pirmie prototipi gan ir bijuši smagnēji un pārklājuši visu ausi, jo šajā ierīces uzbūvē izmantoti ļoti daudz mikrofonu.

Pārstāvis no Alphabet X laboratorijas, kas nodarbojas ar šī produkta izstrādi savā atbildē ir ļoti lakonisks, skaidrojot, ka šobrīd notiek izpēte nākotnes iespējām klausīšanās jomā. Tāpat nav skaidrs, vai Wolverine ieraudzīs dienasgaismu, jo šobrīd nav pieejama plaša informācija, un izskatās, ka Alphabet ir mācījies no sava Google Glass projekta, kas savulaik saņēma plašu kritiku no sabiedrības.

Uzņēmums nav vienīgais, kurš strādā pie šādiem skaņas pastiprinošiem produktiem, jo arī Facebook un Oculus darbojas pie kaut kā līdzīga, un jaunuzņēmums Whisper savā darbības laikā ir ieguvis 35 miljonus dolārus, lai radītu mākslīgā intelekta pastiprinošu skaņas uztvērēju. Vismaz Oculus reklāmas video ir uzrunājošs, saistībā ar šīm ikdienas situācijām, kurās mēs gribam sadzirdēt savu sarunu partneri, bet tas var izrādīties ļoti grūti.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 Comment
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Āmrija jau nešķiet interesanta, vajag iepīt X-Man :) Ja būtu otrādi, tad bārtos – kāda āmrija, tas tak X-Man,
Jocīgi, ka izvēlējās šo lopu – āmrijai ir slikta redze, bet laba oža. Ierīce tomēr ir uz skaņu virzīta.

Reklāma
Reklāma
Reklāma