Web Analytics
More
    Reklāma

    “Estée Lauder” un “Microsoft” izveido mākslīgā intelekta skaistuma inovāciju laboratoriju

    Jaunākie raksti

    Kosmētikas ražotājs “Estée Lauder” un tehnoloģiju milzis “Microsoft” paziņojuši par ciešāku un partnerību un kopīgiem plāniem skaistumkopšanas nozares attīstībai. Konkrētāk, abi uzņēmumi centīsies saprast, kā mākslīgais intelekts (MI) var efektivizēt šo jomu un mainīt tās nākotni. Tāpēc sadarbības ietvaros radīta MI inovāciju laboratorija, kurā izstrādās šajā tehnoloģijā balstītus risinājumus. Tie palīdzēs izveidot ciešāku saikni ar kosmētikas produktu patērētājiem un paātrinās ceļu no idejas līdz tirgum.

    Abi uzņēmumi vēlas kopīgi eksperimentēt un izstrādāt MI risinājumus, kas nodrošinātu personīgāku pieeju darbā ar klientiem, paātrinātu produktu nonākšanu veikalu plauktos un palīdzētu noskaidrot, vai kosmētikas produkti būs piemēroti tirdzniecībai noteiktajā apvidū. Idejas šajā jomā var būt daudz un dažādas – sākot no MI čatbota, kas komunicē ar vietējiem klientiem, līdz MI lietojumprogrammām, kas spēj prognozēt gaidāmās tendences ādas kopšanas vai kosmētikas jomā.

    Reklāma

    Gan “Estée Lauder”, gan “Microsoft” ir pārliecināti, ka mākslīgais intelekts var būtiski mainīt skaistumkopšanas biznesu. Ar tā palīdzību uzņēmumi var klientam sniegt personalizētāku pieredzi, ieteikt piemērotāko kosmētiku, kā arī palīdzēt radīt jaunus un videi draudzīgus skaistumkopšanas produktus.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma