Nedaudz citādāku reklāmu saviem ekskluzīvajiem skaistumkopšanas produktiem izvēlējies uzņēmums “Estée Lauder”, kas saviem ādas kopšanas serumiem nolēmis uztaisīt fotosesiju Starptautiskajā kosmosa stacijā, kur tos vairākas stundas bildēs neviens cits kā NASA astronauti.

Estée Lauder būs pirmais skaistumkopšanas zīmols, kas kopā ar NASA tiks palaists kosmosā. Pašai kompānijai šāds prieks izmaksās 128 000 ASV dolāru. Jācer, ka vismaz rezultāts būs tā vērts un ieguldītās pūles atmaksāsies.

Kosmosa kuģis, kas piegādā komerciālas preces, ieskaitot redīsu sēklas, jaunu tualeti un 10 Estée Lauder nakts seruma iepakojumus, no Virdžīnijas tiks palaists ne ātrāk kā 1. oktobrī. Savukārt vēl pāris dienas paies, kamēr tas nokļūs līdz Starptautiskajai kosmosa stacijai.

Tomēr pati fotosesija, šķiet, būs patiesi kaut kas vienreizējs, vismaz attiecībā uz skaistumkopšanas industriju. NASA astronauti filmēs un fotografēs Estée Lauder serumus “ISS Cupola” – Starptautiskās kosmosa stacijas observatorijā ar septiņiem logiem un no kuras paveras elpu aizraujošs panorāmas skats uz kosmosu. Jāteic, fotosesija ar šiku. Tikmēr paši NASA astronauti attēlos gan neparādīsies, ja nu viņi vienīgi samaksās zināmu summiņu par šiem priekiem.

Norādīts, ka plānotā fotosesija Estée Lauder kosmētikai ir daļa no NASA centieniem veicināt uzņēmējdarbības iespējas Starptautiskajā kosmosa stacijā. Šim nolūkam NASA astronauti plāno atvēlēt 5% no sava darba laika, kas ir aptuveni 90 stundas gadā.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
8 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
DMG

Ar ko tik mūsdienās astronautiem nav jānodarbojas. Gaidām vēl ar vien jaunus produktus kosmosā. Kāds negrib automašīnu nogādāt kosmosā un ļaut tai riņķot ap zemi? Tas būtu neaizmirstams pasākums.

spriidiic

Šīs kompānijas īpašnieks ir cionists . Vairākkārt ir izteicies par LV .

1228

Ko produktam dod bildēšana kosmosā? Būtu kādu šmāķi jaukuši orbītā – varētu paķert uz muļķi ka tur molekulas sastājas tādā veidā, kāds uz Zemes nav iespējams un iedarbojas uz vella paraušanu – naivās varbūt uzķertos.

1038

Mūsdienās uztaisīt vajadzīgo bildi ar vēlamo fonu ir izdomas un prasmju, nevis kosmosa jautājums) Tu taču nedomā, ka lielveikalu reklāmas viņi tiešām bildē pieneņu pļavās?

1038

Nu tieši par to es arī runāju – tas ir lielisks veids, kā mudināt atvērt maciņus)) Nav pat svarīgi, vai tas krēms ir tik labs – galvenais tajā pirkumā ir tieši sajūta (un aura, lai kas tas arī būtu).

Janis Murnieks

Tātad , pārfrazēsim : slikts produkts + laba reklāma = viss forši ?
kautkā netīk man šāds scenārijs ..