Reklāma

“Kawasaki” strādā pie hibrīdmotocikla izstrādes

Jaunākie raksti

Bang & Olufsen izlaiž savas pirmās bezvadu austiņas ar trokšņu slāpēšanu par “nieka” 399 EUR

Dāņu audio uzņēmums Bang & Olufsen izlaidis savas pirmās bezvadu austiņas, kurās ir iebūvēta aktīvā trokšņu slāpēšana (ANC), un...

Īlona Maska “Neuralink” piesaista 200 miljonus dolāru, paātrinās smadzeņu čipa izstrādi

Daudziem zināms, ka bez "SpaceX", "Tesla", "The Boring Company" Īlons Masks vada arī uzņēmumu "Neuralink", kas koncentrējas uz mikroshēmu...

AOC izziņo GAMING G3 sērijas monitorus ar 165 Hz un 1000R ieliekumu

AGON by AOC aptver daudzus ar spēlēm saistītos produktus AOC portfelī, sākot no spēļu monitoriem līdz spēļu austiņām, mehāniskajām...

“eBay” tīmekļa versijā sāk atbalstīt maksājumus ar “Apple Pay”

Pamazām arvien vairāk uzņēmumu un veikalu sāk integrēt "Apple Pay" maksājumu risinājumu savā ekosistēmā. Nu šonedēļ šim pulciņam pievienojies...

AMD izziņo Radeon RX 6600 XT, vēlas uzlabot spēlēšanu 1080p izšķirtspējā

AMD izziņojis visai sākuma līmeņa videokarti Radeon RX 6600 XT, kas paredzēta videospēlēm 1080p izšķirtspējā. Radeon RX 6600 XT...

Motociklu ražotājs “Kawasaki” sniedzis nepārprotamus mājienus, ka tuvākajā nākotnē uzņēmums piedāvās motociklu ar hibrīdpiedziņu. Topošā motocikla dizains līdz šim nav izrādīts, taču “Kawasaki” saka, ka tas tiek veidots tā, lai motocikls spētu pārvietoties gan ar benzīna dzinēju, gan elektrību.

Motocikls būšot aprīkots ar virkni sensoriem, kuri identificēs pa kādu ceļu tiek braukts un attiecīgi darbinās piemērotāko jaudas agregātu. Braucot pa šoseju, mocis izmantos benzīna dzinēju un vienlaicīgi lādēs baterijas. Iebraucot pilsētā, motocikls pārslēgsies uz elektrisko režīmu, bet nepieciešamības gadījumā iespējams izmantot gan benzīna dzinēja, gan elektromotora jaudu kopā.

Automašīnas šādas lietas spēj darīt jau kādu laiku, taču autobūvē konstruēt šādu sistēmu ir vienkāršāk, jo pieejama vieta visu agregātu izvietošanai. Būs interesanti redzēt, kā “Kawasaki” izvietos benzīna motoru un bāku, kā arī elektromotoru un baterijas ļoti ierobežotā telpā, turklāt, dramatiski nepalielinot motocikla kopējo svaru.

Nav skaidrs, kad šāds motocikls varētu nonākt tirdzniecībā, taču skaidrs, ka tas agri vai vēlu notiks – “Kawasaki” pilnīgi noteikti negrasās izstrādāt motociklu tāpat vien – tikai, lai parādītu, kā to var izdarīt.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma