web analytics

“Kawasaki” strādā pie hibrīdmotocikla izstrādes

Jaunākie raksti

DPD Latvija brīdina par krāpniekiem, kas mēģina izkrāpt norēķinu karšu datus

DPD Latvija vērš uzmanību uz jaunu krāpniecības shēmu un brīdina par krāpniekiem, kas uzņēmuma vārdā mēģina izkrāpt iedzīvotāju norēķinu...

Revolut laiž klajā iegādes risinājumu Latvijas uzņēmumiem

Īstenojot savu mērķi nodrošināt iespēju visus uzņēmumiem būtiskos aspektus pārvaldīt vienuviet, Revolut Business šodien paziņoja par jaunā iegādes risinājuma...

Kursors.lv izmēģina Shipzee servisu – Apple MagSafe lādētājs pēc pusotra mēneša gaidīšanas

Novembra beigās, kad Amerikā atzīmē Pateicības dienu un norisinās “Melnās piektdienas” jeb Black Friday atlaižu un iepirkšanās trakums, Latvijā sevi ar...

Xiaomi Mi Band 6 varētu tikt pie GPS, SpO2 sensora un Amazon Alexa atbalsta

Tīmeklī uzieta gaidāmās Xiaomi Mi Band 6 fitnesa aproces programmatūra, kas norāda uz vairākiem ilgi gaidītiem uzlabojumiem. Parasti Xiaomi...

Volkswagen pārsniedz Eiropas CO2 emisiju mērķus un Baltijā kļūst par elektroauto tirgus līderi

Saskaņā ar sākotnējiem datiem Volkswagen pasažieru automašīnu segmentā radījis par aptuveni sešiem miljoniem gramu mazāk CO2 nekā to pieprasa...

Motociklu ražotājs “Kawasaki” sniedzis nepārprotamus mājienus, ka tuvākajā nākotnē uzņēmums piedāvās motociklu ar hibrīdpiedziņu. Topošā motocikla dizains līdz šim nav izrādīts, taču “Kawasaki” saka, ka tas tiek veidots tā, lai motocikls spētu pārvietoties gan ar benzīna dzinēju, gan elektrību.

Motocikls būšot aprīkots ar virkni sensoriem, kuri identificēs pa kādu ceļu tiek braukts un attiecīgi darbinās piemērotāko jaudas agregātu. Braucot pa šoseju, mocis izmantos benzīna dzinēju un vienlaicīgi lādēs baterijas. Iebraucot pilsētā, motocikls pārslēgsies uz elektrisko režīmu, bet nepieciešamības gadījumā iespējams izmantot gan benzīna dzinēja, gan elektromotora jaudu kopā.

Automašīnas šādas lietas spēj darīt jau kādu laiku, taču autobūvē konstruēt šādu sistēmu ir vienkāršāk, jo pieejama vieta visu agregātu izvietošanai. Būs interesanti redzēt, kā “Kawasaki” izvietos benzīna motoru un bāku, kā arī elektromotoru un baterijas ļoti ierobežotā telpā, turklāt, dramatiski nepalielinot motocikla kopējo svaru.

Nav skaidrs, kad šāds motocikls varētu nonākt tirdzniecībā, taču skaidrs, ka tas agri vai vēlu notiks – “Kawasaki” pilnīgi noteikti negrasās izstrādāt motociklu tāpat vien – tikai, lai parādītu, kā to var izdarīt.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: