Web Analytics
More
    Reklāma

    Kawasaki prezentē divus elektriskos motociklus ar pārsteidzoši švakiem parametriem

    Jaunākie raksti

    Japāņu ražotājs Kawasaki izstādē Milānā prezentējis divus elektriskos motociklus – “Ninja EV” un “Z EV”. Abas minētās modeļu līnijas, proti, “Ninja” un “Z” ir starp populārākajām Kawasaki motociklu piedāvājumā, tāpēc ražotājs uz elektriskajām versijām liek nopietnas cerības.

    Lai arī Milānā atrādītie motocikli ir prototipi nevis ražošanas versijas, “Kawasaki Motors” prezidents Hiroši Ito paziņojis, ka jau nākamgad šos abus motociklus klienti varēs iegādāties.

    Reklāma

    Līdzīgi kā ar citiem Milānā prezentētajiem elektriskajiem motocikliem, arī par šiem diviem močiem ir ļoti maz faktu un tehniskās informācijas. Zināms, ka bateriju ietilpība būs 3,0kWh, kā arī moči aprīkoti ar divām 12 kilogramus smagām baterijām, kuras iespējams ērti nomainīt. Tāpat šo motociklu vadīšanai nepieciešama A1 kategorija.

    Šīs informācijas druskas norāda uz ļoti piezemētu motociklu sniegumu un jaudu. A1 kategorija nozīmē, ka jauda nedrīkst pārsniegt 11kW, bet dzinēja tilpums ir līdz 125 kubikcentimetriem. Tātad, šie motocikli snieguma ziņā būs līdzīgi 125-niekiem, kas, protams, nav diez ko jaudīgi.

    Arī 3kWh baterijas ir niecīgas. Protams, elektrisko motociklu baterijas nevaram salīdzināt ar automašīnu baterijām, bet konkurentu motociklu baterijas svārstās no 10 līdz 20kWh. Piemēram, Harley-Davidson LiveWire aprīkots ar 15,5kWh bateriju, arī daudzi citi elektriskie motocikli izmanto apmēram šādas ietilpības baterijas. Varam secināt, ka “Ninja EV” pilsētā varētu nobraukt ap 70 kilometriem, bet šosejas ātrumos vēl krietni mazāk.

    Lietotājam nomaināmas baterijas ir veids, kā kompensēt nelielo bateriju ietilpību, tās ļaujot lādēt mājās un citur, taču tās tik un tā ir vairākas reizes mazāk ietilpīgas nekā konkurentiem un plusi diez vai atsver mīnusus. Godīgi sakot, viss liecina, ka Kawasaki motociklos ievietojuši motorolleru baterijas. Kā zināms, lielie japāņu ražotāji Honda, Kawasaki, Yamaha un Suzuki izveidojuši kopuzņēmumu, lai radītu vienotu standartu baterijām, kuras var nomainīt pats lietotājs. Pēdējā laikā tapis skaidrs, ka japāņi izvēlējušies lietot “Honda Mobile Power Pack” bateriju, kas pēc savas būtības ir kopēta no Gogoro motorolleru baterijām. Lai arī no ārpuses motocikli izskatās gana iespaidīgi un vareni, tomēr zem virsbūves slēpjas niecīgas ietilpības baterijas un vārgs elektriskais motors.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    KKTK
    11.11.2022 11:12

    Varbūt kā elektriskajiem motorzāģiem – nākamajā modelī varēs ielit divas baterijas?

    hmmm :)
    11.11.2022 13:23

    Varbūt cena būs ļoti draudzīga ?

    Reklāma