Reklāma

Motociklu ražotājs “Kawasaki” gatavo elektrisku, hibrīdpiedziņas un arī ūdeņraža motociklu

Jaunākie raksti

Autobūve pēdējo gadu laikā ļoti strauji virzījusies elektroauto virzienā, savukārt pasaulē lielākie motociklu ražotāji bijuši krietni nesteidzīgāki, pagaidām tikai izmēģinot elektrisko motociklu tirgu. Protams, tas mainīsies, bet viens no vadošajiem ražotājiem “Kawasaki” savu nākotni nesaista tikai un vienīgi ar baterijām un elektriskajiem motocikliem, tā vietā sadalot investīcijas dažādiem projektiem.

Kā liecina kāda uzņēmuma prezentācija, ražotājs šobrīd testē elektrisko moci ar nosaukumu “Endeavor”. Lai arī nekādas specifikācijas nav zināmas, tiek baumots, ka tā sniegums salīdzināms ar 400cc motociklu, to darbinot lielai baterijai. Ļoti iespējams, ka šis motocikls tuvākajā nākotnē arī nonāks ražošanā.

Tomēr “Kawasaki” visus savus ieguldījumus nevelta vienas tehnoloģijas attīstībai, uzņēmumam strādājot arī pie hibrīdmotocikliem, kā arī močiem, kas kā degvielu izmanto ūdeņradi. Plānots, ka “Kawasaki” paātrinās dažādus izpētes projektus elektromotoru, kā arī citu tehnoloģiju attīstībā.

Jau pagājušogad japāņu ražotājs sniedza nelielu ieskatu, kā varētu izskatīties hibrīdmotocikls, kuru darbina iekšdedzes dzinējs un neliela baterija ar elektromotoru. Teorētiski tas varētu sniegt ļoti interesantu snieguma un efektivitātes attiecību.

Pagaidām par “Kawasaki” plāniem ūdeņraža lietošanā zināms ārkārtīgi maz, tomēr motocikli ir tikai viena daļa no visa “Kawasaki” biznesa, kompānijai darbojoties dažādās nozarēs. Zināms, ka uzņēmums pēta iespējas izmantot ūdeņradi kā degvielu kuģniecībā un aviācijā, tāpēc sagaidāms, ka tam tiks veltītas vērā ņemamas investīcijas. Iespējams “Kawasaki” ūdeņraža izmantošanā izvēlēsies līdzīgu pieeju kā “Toyota”, proti, nelietot degvielas šūnas jeb “fuel-cell”, bet gan izmantot ūdeņradi kā degvielu klasiskā iekšdedzes dzinējā.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma