Web Analytics
More
    Reklāma

    Audi Q4 e-tron elektriskais SUV maksās sākot no 45 000 USD

    Jaunākie raksti

    Audi Q4 e-tron koncepauto tika prezentēts jau 2019. gada Ženēvas autoizstāde, iezīmējot to kā piekto modeli e-tron sērijā, un nu ticis zināms, ka tam būs salīdzinoši “pieejama” cena sākot no 45 000 USD.

    Nākamais kompaktā SUV modelis būs pirmais no Audi elektroauto saimes, kurš būs aprīkots ar Volkswagen izveidoto elektriskās piedziņas platformu MEB, kas nodrošinās gan mazākas ražošanas izmaksas, gan labāku veiktspēju. Q4 e-tron garums būs 4,59 m, platums 1.90 m, bet augstums 1.61 m, kas ir nedaudz mazāk par tiešo konkurentu Tesla Model Y.

    Kā jau Audi pienākas, tad elektriskajam SUV būs visu četru riteņu piedziņa ar 2 elektromotoriem, kuru kopējā jauda sasniegs 225 kW. Tas ļaus 100 km/h lielu ātrumu sasniegt 6,3 sekundēs (Model Y aptuveni 4,8 sekundēs). Baterijas ietilpība būs 82 kWh, pēc specifikācijas ļaujot nobraukt 450 km garu distanci. Kaut arī parastā e-tron versija aprīkota ar 95 kWh un ļauj nobraukt 417 km, bet attiecīgais modelis būs gan lielāks, gan smagāks.

    Informācija kopš Ženēvas prezentācijas acīmredzami nav mainījusies, un auto ražotājs pilnībā turas pie publiskotās specifikācijas. Taču nu ir zināma galvenā auto komponente cena, kas būs sākot 45 000 USD (~ 41 500 EUR). Salīdzinājumam oriģinālais e-tron Latvijā sākas no 82 650 EUR.

    Audi Q4 e-tron (atzīšos, ka nosaukums gan neliekas veiksmīgākais ne no izrunāšanas, ne no rakstīšanas viedokļa) bija paredzēts jau šajā 2020. gadā, bet saistībā ar vīrusa ierobežojumiem, to drīzāk varētu sagaidīt 2021. gadā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    9 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Jānis
    06.05.2020 12:56

    Diezgan pat normāla cena priekš elektroauto. Vienīgi zinot Audi tas modelis pa $45k būs aprīkots ar stūri, pedāļiem un koka beņķi uz kā sēdēt (nedaudz pārspīlējot). Tā kā ok komplektācija gan jau būs visi 55-60k dolāri.

    LAN
    06.05.2020 13:57
    Reply to  Jānis

    Un 450km nobraukums vakuumā uz mēness. 😄

    </*v1
    06.05.2020 14:26

    Diez vai veco audaku īpašnieki, kas joprojām izmanto savus vecīšus par spīti vecumam, varēs turpināt politiku “tikai audi, vienmēr audi” auto izvēlē. Pietiks, ja vecajiem petrolauto uzliks drakoniskus nodokļus un daļa cilvēku vai nu pārsēdīsies uz velo vai nebrauks – jo arī iznomājamie elektroauto, lai arī pieejamāki nekā pērkot, tāpat izmaksās dārgāk par 15-20gadnieka ekspluatāciju.

    Neko nesaku par to kā ir labāk vai pareizi – labāk būtu ja cilvēkiem būtu spārni un tie lidotu kā putni, nemaksājot satiksmes nodevu – vienkārši iztēlojos tuvāko 10 gadu nākotni. Un jā, tādu kas nevarēs nopirkt eauto par 40 stabiem (vai pat nīkuli par 20), pietieks arī turīgajās valstīs – tas nav tikai mūsu valstij raksturīgi.

    Par eauto līzingu runājot – kādus apkāsienus tiem izmanto auto dīleri garantijas periodā, līdzīgi kā eur200 eļļas maiņa dzinējam? Obligātā baterijas diagnostika par $$$? Motora tinuma izzvanīšana?

    Krotow
    06.05.2020 16:13
    Reply to  </*v1

    Veco Audi braucējus (kuriem tie vēl ripo), kuriem nav tā pavairāk līdzekļu jaunāka braucamā iegādei, neapskaužu. Aizliegums iebraukšanai pilsētās būs mazākā problēma, kas viņus gaida.
    Gan jau elektrisko auto braucēju apslaukšanai arī ko izdomās. Obligāto nodokli pie lādēšanas, ikgadējo sprieguma pārveidotāja un baterijas noslaucīšanu ar eko mikrošķiedras lupatiņu u.tml.

    eho
    06.05.2020 16:23
    Reply to  Krotow

    Nu paga, ātrās lādēšanas cena ārpus mājas JAU ir gana labs nodoklis. Kad 90% brauks ar eauto, protams, vajadzēs jaunu veidu, kā cīnīties ar entropiju – mazāk efektīviem (kas patērē vairāk špana, kas saražots no fosilās degvielas) auto nāksies celt nodokli, lai neļautu tiem izslīdēt, barojoties vien no mājas vada. Kaut gan, var arī izdomāt ka mājsaimniecībai jāpietiek ar 150kw, un visu kas pa virsu pārdot par jau citu tarifu.

    Krotow
    06.05.2020 17:58
    Reply to  eho

    Par to nebrīnītos. Vēl jo vairāk eksistējot arvien agresīvākam veloeko lobijam.

    Arčiņš
    06.05.2020 18:54
    Reply to  </*v1

    Dīleriem elauto nav nekāda medusmaize, tāda knapa garoziņa. Varu atbildēt par Līfu. Garantijas apkope ir reizi gadā vai pēc 30000 km. Viņiem tas aizņem kādu pusotru stundu, lai visu atķeksētu un pārbauda arī baterijas stāvokli. Viss brauc mājās. Pirmajā gādā man ieteica vairāk bremzēt (tas ir spēcīgāk:)), jo bremzes rūsējot. Otrajā gadā tika nomainīts salona filtrs un bremžu šķidrums un viss brauc mājās.

    Inn
    06.05.2020 21:40

    Šie gan drosmīgi, ka izvelas skaitli 4.
    Japānā skaitlis 4 nes neveiksmi un visi cenšās no tā izvaitīties

    Xm2
    06.05.2020 22:35
    Reply to  Inn

    Šķibacainajiem arī bērnu embriju ēšana nes laimi, ja tev pateiks, ka tev jāparguļ ar geju, jo tas nesot laimi, arī dirsu griezīsi? Kas tie par slimu suņu murgiem?

    Reklāma