Reklāma

Instagram uzsāk globālu “laiku” skaita slēpšanu

Jaunākie raksti

Hyundai Bayon apskats – vai mazais korejiešu SUV spēj konkurēt ar eiropiešu alternatīvām?

Kompaktklases krosoveru segments kļuvis tikpat piesātināts kā hečbeku kategorija – pilsētai domāts SUV ir šķietami katram autoražotājam. Dažiem tādi...

BMW sniedz ieskatu īpaši ekskluzīvajā “3.0 CSL Hommage” modelī

Vācu autoražotāja BMW sporta divīzija sniegusi pirmo ieskatu īpaši ekskluzīvajā "3.0 CSL Hommage" modelī, kas tiks prezentēts vēlāk šogad,...

Bateriju problēmu dēļ Volkswagen uz laiku spiests apturēt ID.Buzz ražošanu

Vācu mediji ziņo, ka Volkswagen ir spiests apturēt elektriskā ID.Buzz ražošanu, saskaroties ar bateriju defektu no jauna piegādātāja. Jaunā...

Baumo, ka BMW 3. sērija kļūs par elektroauto ātrāk nekā sākotnēji plānots

Viens no vācu autoražotāja BMW flagmaņiem 3. sērija kļūs par elektroauto ātrāk nekā plānots, tam notiekot ap 2027. gadu....

LG iesaistās elektroauto uzlādes iekārtu biznesā

Korejiešu uzņēmums LG paziņojis par savu iesaistīšanos elektroauto uzlādes iekārtu biznesā - LG pārpircis citu Dienvidkorejas uzņēmumu "AppleMango", kas...

Šajā nedēļā Facebook piederošā sociālā platforma Instagram visā pasaulē uzsākusi savu jaunā principa testēšanu, kurā aplikācijas lietotājam nav iespējams redzēt nospiesto “like” skaitu pie katras bildes.

Šis jaunais piegājiens gan vēl nav ieviests visā pasaulē, jo ieejot Instagram šajā piektdienā, joprojām iespējams redzēt “laiku” skaitu pie bildēm. Kompānija vēsta, ka šīs izmaiņas tiks ieviestas pakāpeniski.

Spert šādu soli, noņemot publisko “patīk” skaitu, kas daļai cilvēku ir ienākumu avots, ir nopietns solis no Instagram puses. Ar šādu rīcību, protams, nav apmierināta liela daļa influenceru, kuru atalgojums un darbs ir tieši saistīts ar uzrunātās publikas daudzumu. No sociālā viedokļa, ko izceļ pats Instagram, šī ir svarīga lieta, lai ne kvantitāte, bet tieši kvalitāte mūs vienotu, noņemot dažādas sociālās barjeras, kuras izveidojam balstoties uz “like” skaitu.

Pirmie testi tika aizvadīti šajā vasarā Austrālijā, Kanādā, Jaunzēļandē, Īrijā, Itālijā un Japānā, kopumā to vērtējot kā veiksmīgu izmaiņu. Tāpat Instagram jau lieto algoritmus, kuri spēj nolasīt aizskarošus tekstus, pirms tie tiek kādam nosūtīti.

9 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
9 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Yoohoo
17.11.2019 15:52

Interesanti, kāpēc angļu vārdu “like” latviski necenšas tulkot.
Pēdējā laika pamantu tendenci lietot angļu valodu pat tādos, gadījumos, kad tas nu nemaz nav nepieciešams.
Ja jau visi tik ļoti mīl angļu valodu, bet nemīl latviešu, tad, varbūt vienkāršāk visiem ir pāriet uz angļu un nemocīties runājot daļu latviski, daļu angliski…
Arī Kursors.lv autoriem būtu vienkāršāk: “copy/paste, done!” ;)

Kursors.lv
17.11.2019 18:00
Reply to  Yoohoo

Kāds ir tavs piedāvājums, kā vienkārši un saprotami latviskot jēdzienu “like”? Patikumiņš?

Madara Ozola
17.11.2019 18:55

Vienkārši “patīk”, tāda tulkojuma versija jau ir iepriekš izmantota un atbilst dotajam vārdam.

Kursors.lv
17.11.2019 19:28
Reply to  Madara Ozola

Tā kā “patīk” var izmantot arī dažādos locījumos, tad var teikt arī tā. Varbūt turpmākajos rakstos izmantosim to.

lakers
18.11.2019 14:29

patīkums

Astro
18.11.2019 09:58
Reply to  Yoohoo

Pilnīgi piekrītu. Kāpēc jāmocas? Aplikācijas, māteplates…. Atbildība nez kāpēc tiek “nesta”.
Un darbības vārds latviešu valodā palicis tikai viens – šobrīd viss tiek veikts. Mēs neejam, neēdam nerunājam, bet to visu veicam.

Zaļais rūķītis
17.11.2019 19:04

Man nepatīk šīs konkrētās izmaiņas. Bija interesanti paskatīties, cik citiem ir sirsniņu, tagad var redzēt tikai sev, citiem būtu jāskaita pašai un visiem citiem rādas sveši niki, tos iepriekš varēja redzēt tikai no tiem kuriem tu seko.(Nevis “xxx” and 5 others, bet “xxx”, “yyy” and others.)

18.11.2019 20:31

Es nedomāju ,ka no tā kvalitāte uzlabosies un neredzu tam jēgu…

KKTK
18.11.2019 22:25
Reply to  chat

Es arī neredzu jēgu Instagram.

Reklāma