Web Analytics
More
    Reklāma

    “Meta” savās platformās sāks marķēt MI radītos fotoattēlus

    Jaunākie raksti

    Mākslīgā intelekta (MI) risinājumi kļūst arvien advancētāki un ar tiem radītais saturs – arvien ticamāks. Jau tagad bieži vien ir neiespējami atšķirt, piemēram, īstu attēlu no MI ģenerēta, kas rada labu augsni dezinformācijas attīstībai. Lai cīnītos ar šādu saturu, “Meta” paziņojusi, ka savās platformās sāks marķēt MI radītos attēlus.

    Kompānija atklājusi, ka tuvāko mēnešu laikā savās platformās: “Instagram“, “Facebook” un “Threads” sāks marķēt ar MI radītus attēlus. Tas ir īpaši aktuāli tieši ASV, kur tuvojas prezidenta vēlēšanas, un paredzams, ka saistībā ar tām īpaši pieaugs dezinformācijas un viltus satura izplatība, kas jau ir novērojams tagad. “Meta” arī vērš uzmanību, ka sodīs tos lietotājus, kuri neatzīmēs, ka publicētais saturs ir MI radīts.

    Reklāma

    Piemēram, Baltais nams aktīvi mudina uzņēmumus MI radītam saturam pievienot etiķeti jeb ūdenszīmi, kas to atšķir no pārējā satura. “Meta” jau izmanto ūdenszīmi “Imagined with AI” attēliem, kas izveidoti ar “Imagine AI” rīku. Kompānija atklāj, ka sāks to pašu darīt ar MI ģenerētajiem fotoattēliem, kas radīti, izmantojot “Google”, “OpenAI”, “Microsoft”, “Adobe”, “Midjourney” un “Shutterstock” rīkiem.

    Līdzīgi nosacījumi attiecībā uz satura marķēšanu attieksies arī uz MI ģenerētiem video un audio ierakstiem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma