Reklāma

Influenceri panikā – Instagram sāk slēpt “laiku” skaitu

Jaunākie raksti

Nothing Phone (1) apskats – parunāsim par neko!

Ilgi domāju, kā lai latvisko angļu vārdu "Hype", tad metu kaunu pie malas un ļāvos Google tulkotājam. Ažiotāža. Patiešām...

Tesla kārtējās problēmas ar varasiestādēm par Autopilot sistēmas mārketingu

Elektroauto ražotājs Tesla kārtējoreiz iekūlies nepatikšanās ar varasiestādēm par to, kā tiek reklamēta "Autopilot" sistēma - šoreiz Tesla ir...

Samsung varētu oficiāli atbrīvoties no “Z” burta lietošanas salokāmo tālruņu nosaukumus

Esam tikai dienas attālumā no tā, kad tikss izziņoti nākamās paaudzes Samsung salokāmie viedtālruņi un sagaidāms, ka to nosaukumu vairs...

NIO bateriju maiņas stacijas tiks ražotas Ungārijā

Ķīniešu elektroauto ražotājs NIO turpina paplašināšanos Eiropas tirgū un tagad uzņēmums ziņo, ka Eiropā tiks saliktas NIO elektroauto bateriju...

McLaren tagad piedāvās 450 dolāru vērtus sporta apavus

Auto zīmols McLaren cer pavērt jaunus biznesa un mārketinga apvāršņus, piedāvājot sporta apavus, kurus rotās uzņēmuma vārds. Jaunais skriešanas apavu...

Instagram uzsācis testa režīmā slēpt “laiku” jeb saņemto sirsniņu skaitu vairākās lielās valstīs, kas izraisījis paniku tā dēvētajos influenceros. Instagram jau paziņojis, ka saņemto “laiku” skaita slēpšana ļaus cilvēkiem Instagram parādīt sevi tādu, kāds viņš ir īstenībā. Dzīšanās pēc atzinības un Instagram sirsniņām ir kļuvusi par apsēstību, tā saistāma ar sociālo spiedienu būs skaistākam, veiksmīgākam, interesantākam.

Instagram influenceri dalās divās daļās – vieni uzskata, ka sirsniņu skaita slēpšana būtiski iedragās viņu ieņēmumus, kamēr citi influenceri paļaujas uz dažādiem Instagram statistikas rīkiem, lai atskaitītos reklāmdevējiem. Visvairāk tiks iedragāta iespēja kādam izsisties no nulles, jo citi Instagram lietotāji neredzēs jaunā censoņa “laiku” skaitu.

Instagram šobrīd testus veic Kanādā, Austrālijā, kā arī Jaunzēlandē, Japānā, Itālijā, Brazīlijā un Īrijā.

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
5 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Oskars
22.07.2019 13:32

Beidzot lkoti laba zinja. Un visi tie nekaunigie influanceri saruks.

Jānis
22.07.2019 13:40

“Visvairāk tiks iedragāta iespēja kādam izsisties no nulles, jo citi Instagram lietotāji neredzēs jaunā censoņa “laiku” skaitu.”

Pilnīgi aplami Arti, tieši otrādi, tas palīdzēs izsisties. Nopērc kādus 100k fake non-engaging sekotājus (jo tie daudz lētāki, jo neko nedara) un viss, neviens nezinās ka tavām bildēm ir tikai 20 laiki nevis 20k laiku, kā būtu ja visi sekotāji būtu īsti. Un attiecīgi cilvēki redzēs, ka tev daudz sekotāju, tā tad tu esi “svarīgs” cilvēks (jeb tas debilais vārds influenceris), un tāpēc sekotāju skaits palielināsies dabīgā ceļā.

gram
22.07.2019 15:45
Reply to  Jānis

Pajautās, lai atsūta statistiku un redzēs pēc tā cik aktīvi sekotāji.

“Users who have business accounts – like influencers or brands – will still be able to access their account ‘insights’ page to see how many likes their posts have received”

Jānis
22.07.2019 16:19
Reply to  gram

Tie kas grib pelnīt naudu jā, tiem būs pagrūtāk pašā sākumā, jo nebūs īsto laiku, bet tāpat vieglāk izsisties, piemēram līdz miljonam, ar starta kapitālu (100k sekotāju) nekā ar 0, jo tad tu vismaz esi potenciāli interesants cilvēks nevis kaut kāds lūzeris kam nav sekotāju.
Kā arī šī jaunā sistēma ir labvēlīga cilvēkiem kuriem neinteresē sponsori un to nauda, bet vienkārši grib populāri… kaut vai draugu lokā palieloties, ka redz man ir 1M sekotāju a tev tikai 300 gab, bet tas vairāk attiecas uz narcistiskām personībām.

Krotow
23.07.2019 19:41

Nu un? Ja man būtu tikai viņu problēmas…

Reklāma