Web Analytics
More
    Reklāma

    “Meta” aktīvāk atzīmēs ar mākslīgo intelektu radītu saturu

    Jaunākie raksti

    Kompānija “Meta” atjaunojusi savu politiku, kas attiecas uz mākslīgā intelekta (MI) radītu saturu. Sākot ar maiju aktuāla kļūs jauna etiķete “Made with AI” jeb “Radīts ar MI”, ar ko būs jāatzīmē ikviens ieraksts “Instagram”, “Facebook” un “Threads”, kas radīts ar mākslīgā intelekta palīdzību.

    Atzīstot, ka tās pašreizējā politika ir “pārāk šaura”, “Meta” informējusi, ka sāks marķēt vairāk videoklipus, audio un attēlus kā mākslīgā intelekta radītus. Etiķetes šādam saturam tiks pievienotas gan tad, kad lietotāji paši atklās, ka tas ir MI ģenerēts saturs, gan arī tad, kad “Meta” to noskaidros, izmantojot nozares standarta indikatorus. Plašāku informāciju par to “Meta” gan vēl nav sniegusi.

    Reklāma

    Par šādām izmaiņām liecina “Meta” uzraudzības padomes ieteikumi un atsauksmes, kā arī atjaunotā uzņēmuma politika. Līdzšinējā politika aizliedza tādu MI ģenerētu vai rediģētu saturu, kas sniedza maldinošu informāciju. Taču saskaņā ar jauno “Meta” politiku lietotājiem jāatzīmē ikviens ieraksts, kas radīts vai pārveidots ar MI palīdzību.

    Līdztekus tam “Meta” arī maina veidu, kā regulē MI radīto saturu. Sākot ar jūliju uzņēmums vairs nenoņems MI radīto saturu, kas ir pretrunā ar kopienas vadlīnijām. Arī to ieteikusi “Meta” uzraudzības padome, kas skaidroja, ka šādam saturam jāpievieno vairāk konteksta, nevis tas uzreiz jānoņem. Taču saturs, kas pārkāpj pārkāpj citus noteikumus un ietver, piemēram, vardarbību, iebiedēšanu, politisko uzskatu uzspiešanu, joprojām tiks noņemts neatkarīgi no tā, ir vai nav izveidots, izmantojot MI rīkus.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma