Web Analytics
More
    Reklāma

    Lai izpatiktu Eiropas regulatoriem, “Meta” varētu samazināt “Facebook” un “Instagram” abonementu cenu

    Jaunākie raksti

    Pērnā gada novembrī “Meta” Eiropas tirgum sāka piedāvāt savu pakalpojumu – “Facebook” un “Instagram” – maksas abonementa plānus bez reklāmām. Tas bija “Meta” izdomātais zelta vidusceļš, lai varētu turpināt sniegt savus pakalpojumus Eiropā un darbotos saskaņā ar reģiona likumiem. Abonementa cena sākotnēji sasniedza 9,99 eiro mēnesī, taču regulatoriem acīmredzot tas šķiet pārāk dārgi, tāpēc “Meta” to tagad piedāvā samazināt.

    Uzrunājot Eiropas Komisiju, “Meta” jurists Tims Lembs sacīja, ka uzņēmums privātuma regulatoriem ir “piedāvājis samazināt “Facebook” un “Instagram” abonementu cenu no 9,99 eiro uz 5,99 eiro vienam lietotāja kontam un 4 eiro par katru papildus kontu. Lembs uzsvēra, ka šī cena esot “zemākā robeža, kas ikvienam saprātīgam cilvēkam būtu jāmaksā par šādas kvalitātes pakalpojumiem”. Kompānija cer, ka šī summa būs pietiekami maza, lai nomierinātu satrauktos regulatorus.

    Reklāma

    Jāpiezīmē, ka “Meta” savu “Facebook” un “Instagram” maksas abonementu bez reklāmām sāka piedāvāt pēc tam, kad ES regulatori apstrīdēja lietotāju datu vākšanas un apstrādes juridisko pamatu. “Meta” cerēja, ka šādā veidā varēs efektīvi saņemt piekrišanu lietotāju datu apstrādei saskaņā ar GDPR noteikumiem un Digitālo tirgu likumu. Taču par šiem abonementiem ātri vien parādījās sūdzības no Eiropas Patērētāju organizācijas, kas uzsvēra, ka “Meta” ar tiem “cenšas nomaskēt visu veidu sensitīvas lietotāju informācijas vākšanu un uzglabāšanu, lai rādītu mērķētas reklāmas un no tā gūtu peļņu”. Nav skaidrs, vai abonementa cenas pazemināšana atrisinās šīs privātuma problēmas.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma