Web Analytics
More
    Reklāma

    “Facebook” un “Instagram” maksas abonementa plāni ir ceļā uz Eiropu

    Jaunākie raksti

    Septembra sākumā izskanēja baumas, ka “Meta” varētu piedāvāt “Instagram” un “Facebook” maksas abonementa plānus, kas neietvertu reklāmas. Pēc mēneša parādījusies nedaudz skaidrāka informācija par šiem plāniem, nosaucot aptuvenu cenu, kas lietotājiem būtu ik mēnesi jānoziedo “Meta”, ja viņi nevēlas ļaut izmantot savus datus personalizētu reklāmu rādīšanai.

    Ziņots, ka “Meta” pašreiz risina sarunas ar Eiropas Savienības (ES) datu aizsardzības regulatoriem, lai šajā reģionā ieviestu savu platformu maksas versijas bez reklāmām. Norādīts, ka ikmēneša maksa būtu aptuveni 10 eiro par “Facebook” vai “Instagram” tīmekļa versijas izmantošanu un papildus 6 eiro par katru papildus lietotāja kontu. Savukārt par mobilo versiju izmantošanu būtu jāšķiras no ap 13 eiro, ņemot vērā, ka daļa naudas aiziet lietotņu veikalu piemērotajā komisijas maksā.

    Jaunie abonementa plāni, kas varētu tikt ieviesti jau tuvāko mēnešu laikā, ir “Meta” mēģinājums ievērot ES noteikumus saistībā ar personalizētu reklāmu rādīšanu un iespēju lietotājiem no tām atteikties. Tiesa, šie abonementa modeļi vēl varētu mainīties, ja ES regulatori tos uzskatīs par neatbilstošiem.

    Reklāmu rādīšana, pamatojoties uz lietotāju aktivitātēm un darbībām, ir neatņemama “Meta” un citu tehnoloģiju gigantu biznesa modeļa sastāvdaļa, taču pēdējos gados tas viss ir pakļauts arvien lielākam spiedienam. Ņemot vērā ES jaunos noteikumus, iespēju piedāvāt maksas abonementa plānu bez reklāmām izskata vai jau ieviesuši daudzi uzņēmumi, piemēram, “TikTok“.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    10 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Ezgg
    04.10.2023 11:22

    Diena, kad prasīs naudu no manis par šiem draņķiem būs diena, kad izdzēsīšos no šiem draņķiem.

    Maris Skuja
    04.10.2023 20:44
    Reply to  Ezgg

    +1 – būs vairāk laika pašam

    User
    04.10.2023 11:30

    Nu ko vēl neizdomās… 😅

    Sergejs
    05.10.2023 15:49
    Reply to  User

    Te vietā ir citāts no Ostapa Bendera: “Ir tūkstoši samēra godīgu veidu kā atņemt naudu iedzīvotājiem”😉

    Krotow
    05.10.2023 15:58
    Reply to  Sergejs

    LOL. Šodien piezvanīja kaut kāds tips no nezināma numura un latviski ar zināmu akcentu teica ka zvanot no VID un man esot iekrājies parāds. Pateicu, ka policijas vienība uz viņa adresi jau izbraukusi. Nolamājas un nometa trubu.

    Leo
    04.10.2023 15:59

    “Jaunie abonementa plāni, kas varētu tikt ieviesti jau tuvāko mēnešu laikā, ir “Meta” mēģinājums ievērot ES noteikumus saistībā ar personalizētu reklāmu rādīšanu un iespēju lietotājiem no tām atteikties.” —> Es stipri šaubos, vai ES šo te apstiprinās. Tā ir kā šantāža samaksā un tad nerādīsim :D

    Biteme
    05.10.2023 13:43

    Interesanti, cik ļoti atšķiras mob. versijas cena no pārlūka piekļuves cenas.

    Krotow
    05.10.2023 14:30

    Hz ko viņi tur būs sabrūvējuši. Instagram nerausta no vārda “pavisam”. Sejasgrāmatā video skatīšanos jau ir ar reklāmām sačakarējuši. Ja arī aplikācijas atvēršanai būs jāskatās 2 reklāmas, tad nāksies rakstīties ārā.

    Sergejs
    05.10.2023 15:27
    Reply to  Krotow

    Kaut kur lasiju kā viens to FB noraksturojā: vieta kur tevi atradīs cilvēks ko tu biji pazinis 20 minūtes 20 gadus atpakaļ un nemitīgi uzmāksies tev kā baigais draugs.
    Brave brauzeris nebloķe reklāmas FB video? Telefonā eju youtube caur to, pagaidām skatos un bez reklāmām.

    Krotow
    05.10.2023 15:56
    Reply to  Sergejs

    Pat nedomāju ka FB tev uzmācas konkrētā persona tieši. Vnk FB algoritmos ielikts piemest tev ielūgumus caur citiem kontaktiem saderīgajiem paziņām. Gan jau sameklē cau FB aplikāciju no telefona kontaktu saraksta.

    Reklāma