Augusta beigās uzņēmums “TikTok” paziņoja, ka lietotnē parādīsies vairāk reklāmu. Tika solīts, ka papildus parastajā plūsmā starp videoklipiem tās parādīsies arī lietotnes meklēšanas sadaļā. Skaidrs, ka daudziem reklāmas var šķist kaitinošas, tāpēc “TikTok” spēris visai paredzamu soli, plānojot piedāvāt maksas abonementa plānu bez reklāmām.
“TikTok” lietotnes kods norāda uz to, ka uzņēmums sāk testēt abonementa plānu bez reklāmām, kas domāts lietotājiem ASV. Iegādājoties abonementu par 4,99 USD mēnesī, lietotāji varēs lietot “TikTok” bez reklāmām. Protams, jāatzīmē, ka šādā veidā lietotāji izvairītos tikai no reklāmām, un influenceru saturu nāktos redzēt šā vai tā.
Jāpiezīmē, ka “TikTok” lielāko daļu ieņēmumu gūst tieši no reklāmām, un līdz šim nav novērots būtisks peļņas kritums šajā jomā. “TikTok”, kura lietotāju skaits tikai pieaug, kā vietu, kur izvietot reklāmas, izvēlas arvien vairāk interesentu, tostarp tādi, kuri sevi dēvē par īpaši piesardzīgiem reklāmdevējiem.
Par to, kad oficiāli pie lietotājiem ASV un citviet varētu nonākt jaunais “TikTok” abonēšanas plāns, pagaidām vēl nav plašāka informācija.