Web Analytics
More
    Reklāma

    “TikTok” testē maksas abonementa plānu

    Jaunākie raksti

    Augusta beigās uzņēmums “TikTok” paziņoja, ka lietotnē parādīsies vairāk reklāmu. Tika solīts, ka papildus parastajā plūsmā starp videoklipiem tās parādīsies arī lietotnes meklēšanas sadaļā. Skaidrs, ka daudziem reklāmas var šķist kaitinošas, tāpēc “TikTok” spēris visai paredzamu soli, plānojot piedāvāt maksas abonementa plānu bez reklāmām.

    “TikTok” lietotnes kods norāda uz to, ka uzņēmums sāk testēt abonementa plānu bez reklāmām, kas domāts lietotājiem ASV. Iegādājoties abonementu par 4,99 USD mēnesī, lietotāji varēs lietot “TikTok” bez reklāmām. Protams, jāatzīmē, ka šādā veidā lietotāji izvairītos tikai no reklāmām, un influenceru saturu nāktos redzēt šā vai tā.

    Reklāma

    Jāpiezīmē, ka “TikTok” lielāko daļu ieņēmumu gūst tieši no reklāmām, un līdz šim nav novērots būtisks peļņas kritums šajā jomā. “TikTok”, kura lietotāju skaits tikai pieaug, kā vietu, kur izvietot reklāmas, izvēlas arvien vairāk interesentu, tostarp tādi, kuri sevi dēvē par īpaši piesardzīgiem reklāmdevējiem.

    Par to, kad oficiāli pie lietotājiem ASV un citviet varētu nonākt jaunais “TikTok” abonēšanas plāns, pagaidām vēl nav plašāka informācija.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma