2017. gads bijis īpaši veiksmīgs igauņu radītajai transporta platformai Taxify. Latvijā platfromas lietotāju skaits pieaudzis gandrīz 4 reizes, turpretī juridisko klientu skaits trīskāršojies. Visā pasaulē Taxify šobrīd izmanto gandrīz 5 miljonu lietotāju. Četru gadu laikā kopš tā dibināšanas Igaunijas uzņēmums ir piedzīvojis strauju attīstību, kļūstot par vadošo kopbraukšanas platformu Eiropā; šobrīd aplikāciju izmanto jau 120 000 taksometru vadītāji 21 pasaules valstī.
“Pēdējo gadu Taxify Latvijā varam raksturot ar stabilu izaugsmi. Pēdējo trīs gadu laikā, kopš Taxify ienākšanas Latvijas tirgū, nav bijis neviens mēnesis, kad mūsu klientu skaits nebūtu pieaudzis salīdzinājumā ar iepriekšējo mēnesi,” stāsta uzņēmuma Taxify vadītājs Latvijā Juris Krūmiņš. Pieaugusi arī 2016. gadā ieviestā Taxify pakalpojuma biznesa klientiem popularitāte,. un šogad juridisko klientu skaits trīskāršojies. Būtiski audzis arī to pasažieru skaits, kuri izmanto bezskaidrās naudas norēķinus. Ja 2016. gadā ar karti vai pēcapmaksas rēķinu norēķinājās tikai 30% gadījumu, tad šogad šis skaits jau ir pārsniedzis 50% un vairākums klientu izmanto maksājumus ar karti vai rēķinu.
2017. gadā Taxify aplikācija Latvijā ir bijusi lejuplādēta 122 000 reižu. “Latvijas tirgū šovasar ieviesām būtiskas izmaiņas aplikācijā. Automatizētā sistēma būtiski samazina laiku, ko vadītāji pavada, gaidot nākamo pasūtījumu, ka arī automātiski piedāvā pasūtījumu tuvākajam auto. Šobrīd samazinājies gan klienta gaidīšanas laiks, gan arī vadītaju ceļā pavadītais laiks, attiecīgi būtiski pieauguši arī vadītāju ienākumi Taxify sistēmā,” uzsver Juris Krūmiņš. “Vienlaikus, 2017. gads ir bijis mums ļoti zīmīgs arī starptautiskajā kontekstā. Taxify kā uzņēmums ir ļoti strauji attīstījies un ir viens no vadošajiem jaunuzņēmumiem Igaunijā un straujāk augošā kopbraukšanas platforma Eiropā. Šogad piesaistījām investīcijas, kas ļāva ieguldīt attīstības plānos starptautiskajos tirgos, nostiprinot savas pozīcijas Āfrikā, uzsākot darbību Parīzē, Austrālijā un citur. Nākošgad plānojam uzsākt darbību arī Ziemeļamerikā, sākot ar Toronto, Kanādā.”
“2018. gadā ar nepacietību gaidām rudenī pieņemtā kopbraukšanas likuma ieviešanu praksē, kas regulēs privāto vadītāju darbību un dos iespēju piepelnīties sev ērtā laikā simtiem vadītāju. Šis pakalpojums ir plaši pieejams visā pasaulē, un sagaidām, ka klienti to labpbrāt izmantos arī Latvijā paralēli taksometriem. Nākošajā gadā plānojam ieviest arī savu autoparku, kas ļaus arī vadītājiem bez sava auto ērti iznomāt to no mums un sniegt vadītāja pakalpojumus Taxify sistēmā sev ērtā laikā,” stāsta Taxify reģionālais vadītājs Latvijā Juris Krūmiņš.
Gada laikā taksometros klienti aizmirsuši neskaitāmas lietas. Automašīnās aizmirsti un klientiem atpakaļ nogādāti ne tikai desmitiem telefonu, atslēgu un somu, bet arī akumulatora urbis, 20L ūdens bundulis, augspapēžu kurpe un krūšturis, kas veiksmīgi atrada savu ceļu atpakaļ pie īpašnieces. Lielākais izsaukumu skaits, ko viens aplikācijas lietotājs veicis 2017. gadā, ir 1434 pasūtījumi, savukārt garākais klienta brauciens ar Taxify auto ir bijis aptuveni 400 km maršrutā Rīga – Tallina. Populārākie galamērķi aizvadītajā gadā galvaspilsētas iedzīvotāju un viesu vidū jau nemainīgi ir bijuši Vecrīga, autoosta un lidosta. Šogad gadījušies arī pārpratumi un neveiksmīgas situācijas; piemēram, šogad reiz klients par vadītāju un vadītājs par klientu viens par otru atstāja sūdzības, ka abi nerunā latviešu valodā – beigās izrādījās, ka abi ir latvieši. Kopumā vadītāju apkalpošanas kvalitāte turpina augt, un Latvijā gada laikā 99% Taxify braucienu saņēmuši 5* vērtējumu.
SRTKW – kods 7 EUR bezmaksas braucienam!
invalid promo code
Jurim Krūmiņam vismaz 2 garumzīmes pazudušas … slikta sekretāre
“Ja 2016. gadā ar karti vai pēcapmaksas rēķinu norēķinājās tikai 30% gadījumu, tad šogad šis skaits jau ir pārsniedzis 50%”
Šitais ir vislielākais šoks, ka tikai 30% un tagad 50+%. Es biju domājis, ka kādi 90% vismaz izmanto piesaistīto karti.
Iemesls, kas mani pārvilināja tieši uz taxify ir tas, ka vairs nevajadzēja čakarēties un meklēt bankomātu, kur varētu izņemt 5-10 eiro.
Sanāk 70% aplokšņu algu īpašnieki pagājušā gadā izmantoja taxify, citu izskaidrojumu tam nav.
Jā, šeit visiem patīk kešs.
Savā akvārijā dzīvojot ne to vien nepamani :) Ārpus IT burbuļa dzīve bik citāda.
To es zinu, bet esmu nedaudz pārsteigts, ka tie tomēr ir 70% aplokšņu saņēmēji.
Mazliet gan situāciju sarežģī apstāklis, ka Taxify augstāku prioritāti velta tiem braucējiem, kas izmanto skaidru naudu un viņi paši šādu praksi ir atzinuši. Proti, ja aplikācijā esi norādījis, ka maksāsi ar karti vai rēķinu un neredzi automašīnas, tad pārslēdz uz kešu un pie tevis brauks taksometrs. Reāli besī!
Nejauc – mašīnas ir mazāk tikai, ja izvēlies, ka brauksi ar korporatīvo kontu. Ar kartēm/kešu ir tie paši. ;)
Hmm, ja? Tāpat tizli.
vot par publiskiem uzbraucieniem šajā sakarā es norāvos 7 gadu banu ;)
:o
Ne tikai aplokšņu algas, bet daudziem cilvēkiem ir neuzticība savu karti pievienot aplikācijām kā tādām (nozags!)
Mani izbanoja uz 7 gadiem. bet turpinu braukt apejot banu ;)
un jau vairākas reizes saņemu e-pastu:
Hey Gints, we miss you 😊
Hey Gints,
To thank you for using Taxify we are taking 3€ off your next 3 trips. Get the discount by applying promo code….
Man liekas vislētākā kopābraukšana ir vilcienā.
tak beidziet mocīt tos cilvēkus, kas tur čiriku naktī iepelna, jūs par 3,50 vadājot