Reklāma

Bolt nāk klajā ar Bolt franšīzi un paziņo par plāniem ienākt Āzijas un Latīņamerikas tirgos

Jaunākie raksti

Latvijā izveidota jauna IT apmācību organizācija “TDL School”

Augstākās izglītības un IT profesionāļi Latvijā izveidojuši jaunu IT izglītības organizāciju “TDL School”, kuras mērķis būs klātienes un tiešsaistes...

Xiaomi Black Shark 4 spēlēm paredzētā viedtālruņa apskats

Xiaomi marta beigās papildināja viedtālruņu klāstu ar diviem Black Shark 4 sērijas viedtālruņiem – Black Shark 4 un Black...

Microsoft tikai jūlijā no Windows izvāks Adobe Flash

Adobe jau pagājušajā gadā apstiprināja, ka nu tiešām ir pienācis Flash gals – Flash Player vairs netiek uzturēts un...

“SpaceX” atklāj detaļas par plānoto “Starship” pirmo orbitālo lidojumu

Tie, kuri sekoja līdzi pēdējam "SpaceX" raķetes "Starship" prototipa "SN15" testam, bija liecinieki tam, ka pirmo reizi iznākums bija...

ASUS TUF sērijas klēpjdatori saņem GeForce RTX 3060 un Intel 11. paaudzes procesorus

ASUS TUF sērijas klēpjdatori pazīstami ar izturīgiem korpusiem un augstas atsvaidzes ekrāniem. Tiek ziņots, ka ASUS TUF sērijas klēpjdatori...

Mobilitātes platforma Bolt nāk klajā ar Bolt franšīzi, lai nodrošinātu pieejamus, ērtus un atbildīgus pilsētas transporta un piegādes pakalpojumus lielākam skaitam klientu visā pasaulē. Jaunās franšīzes programmas mērķis ir paātrināt Bolt izaugsmi, paplašinoties ārpus tās galvenajiem tirgiem Eiropā un Āfrikā, uz tādām valstīm kā Indija un Brazīlija.

Nikita Utkins, Bolt franšīzes paplašināšanās vadītājs, stāsta: “2020. gadā mēs gandrīz divkāršojām mūsu klientu skaitu, sasniedzot 50 miljonus lietotāju 40 valstīs un 200 pilsētās. Bolt franšīze palīdzēs mums paplašināties vēl ātrāk, vienlaikus dodot iespēju uzņēmējiem visā pasaulē izmantot Bolt tehnoloģijas un zināšanas kopbraukšanas, mikromobilitātes un pārtikas piegādes pakalpojumos.

Mēs esam sajūsmināti par iespēju piedāvāt klientiem pieejamus un ērtus transporta pakalpojumus tādos reģionos kā Āzija, Klusā okeāna reģions un Latīņamerika.”

Bolt sadarbosies ar apstiprinātiem franšīzes ņēmējiem, lai tie savos tirgos pārvadītu mobilitātes pakalpojumus, balstoties uz ieņēmumu dalīšanas shēmu. Uzņēmēji, kas pievienosies Bolt franšīzei, rūpēsies par uzņēmuma ikdienas darbībām, piemēram, klientu atbalstu un jaunu šoferu un kurjeru uzņemšanu. Uzņēmumi var izvēlēties sadarboties ar Bolt, lai uzsāktu vienu vai vairākus pakalpojumus, ieskaitot kopbraukšanu, skrejriteņu un elektrisko velosipēdu mikromobilitātes pakalpojumus, kā arī pārtikas piegādi.

Franšīzes programma ir balstīta uz Bolt ilgtermiņa sadarbību ar partnerorganizācijām, kas pārvalda vietējo darbību atsevišķos tirgos.

Nikita Utkins, Bolt franšīzes paplašināšanās vadītājs, komentē: “Mums ir gadiem ilga pieredze un veiksmīga sadarbība ar vietējiem partneriem tādās valstīs kā Saūda Arābija, Gruzija, Kipra un Meksika, kas ļāva mums šajos tirgos Bolt ievirzīt vadošajā pozīcijā. Mūsu pieredze veiksmīgās plaša mēroga partnerattiecībās radīja pamatu Bolt franšīzei, kas tagad ir atvērta uzņēmējiem, kuru vīzija sakrīt ar mūsu – padarīt pārvietošanos pilsētās pieejamāku, ērtāku un atbildīgāku.”

Bolt franšīze ir atvērta pieteikumiem globāli: bolt.eu/franchise.

Bolt ir vadošā mobilitātes pakalpojumu platforma Eiropā, kuras mērķis ir padarīt braucienus pilsētā pieejamākus, ērtākus un atbildīgākus. Bolt ir vairāk nekā 50 miljoni lietotāju vairāk nekā 40 valstīs visā Eiropā un Āfrikā. Uzņēmuma pakalpojumi iekļauj kopbraukšanu, mikromobilitāti ar elektriskajiem skrejriteņiem un velosipēdiem, kā arī pārtikas un sūtījumu piegādi. Visi Bolt braucieni Eiropā ir 100% oglekļa neitrāli kā daļa no Bolt Zaļā plāna, kas ir ilgtermiņa apņemšanās samazināt uzņēmuma ekoloģiskās pēdu nospiedumu.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: