web analytics

Bolt nāk klajā ar Bolt franšīzi un paziņo par plāniem ienākt Āzijas un Latīņamerikas tirgos

Jaunākie raksti

“Coinbase” stūrē publiskas kompānijas virzienā

Kriptovalūtu tirdzniecības uzņēmums "Coinbase" nolēmis kļūt par publisku kompāniju. Uzņēmums ceturtdien, 25. februārī, ASV Vērtspapīru un biržu komisijā iesniedza...

Gandrīz puse pārdoto viedtālruņu Japānā pagājušajā gadā bijuši iPhone

Šī gada pirmajos mēnešos ienāk arvien jauna un jauna informācija par dažādiem 2020. gada finanšu un pārdošanas datiem, tāpēc...

Zoom sāks piedāvāt automātiskos subtitrus arī bezmaksas versijas lietotājiem

Videokonferenču rīks Zoom līdz 2021. rudenim plāno piedāvāt automātisko subtitru veidošanu arī bezmaksas lietotājiem, tiesa, šobrīd šai iespējai nepieciešams...

“Mercedes” nevēlas sasteigt atteikšanos no iekšdedzes dzinējiem

Vācu autoražotājs "Mercedes" iepriekš iepazīstinājis ar dažādiem plāniem, kā uzņēmums plāno pārstrukturizēt savu biznesu nākotnes elektroauto tirgum. Autoražotājs pamazām...

HP atpērk HyperX no Kingston

HP Inc. ar Kingston noslēguši vienošanos par HyperX pārdošanu HP. Darījuma summa ir 425 miljoni dolāru par HyperX datorspēļu...

Mobilitātes platforma Bolt nāk klajā ar Bolt franšīzi, lai nodrošinātu pieejamus, ērtus un atbildīgus pilsētas transporta un piegādes pakalpojumus lielākam skaitam klientu visā pasaulē. Jaunās franšīzes programmas mērķis ir paātrināt Bolt izaugsmi, paplašinoties ārpus tās galvenajiem tirgiem Eiropā un Āfrikā, uz tādām valstīm kā Indija un Brazīlija.

Nikita Utkins, Bolt franšīzes paplašināšanās vadītājs, stāsta: “2020. gadā mēs gandrīz divkāršojām mūsu klientu skaitu, sasniedzot 50 miljonus lietotāju 40 valstīs un 200 pilsētās. Bolt franšīze palīdzēs mums paplašināties vēl ātrāk, vienlaikus dodot iespēju uzņēmējiem visā pasaulē izmantot Bolt tehnoloģijas un zināšanas kopbraukšanas, mikromobilitātes un pārtikas piegādes pakalpojumos.

Mēs esam sajūsmināti par iespēju piedāvāt klientiem pieejamus un ērtus transporta pakalpojumus tādos reģionos kā Āzija, Klusā okeāna reģions un Latīņamerika.”

Bolt sadarbosies ar apstiprinātiem franšīzes ņēmējiem, lai tie savos tirgos pārvadītu mobilitātes pakalpojumus, balstoties uz ieņēmumu dalīšanas shēmu. Uzņēmēji, kas pievienosies Bolt franšīzei, rūpēsies par uzņēmuma ikdienas darbībām, piemēram, klientu atbalstu un jaunu šoferu un kurjeru uzņemšanu. Uzņēmumi var izvēlēties sadarboties ar Bolt, lai uzsāktu vienu vai vairākus pakalpojumus, ieskaitot kopbraukšanu, skrejriteņu un elektrisko velosipēdu mikromobilitātes pakalpojumus, kā arī pārtikas piegādi.

Franšīzes programma ir balstīta uz Bolt ilgtermiņa sadarbību ar partnerorganizācijām, kas pārvalda vietējo darbību atsevišķos tirgos.

Nikita Utkins, Bolt franšīzes paplašināšanās vadītājs, komentē: “Mums ir gadiem ilga pieredze un veiksmīga sadarbība ar vietējiem partneriem tādās valstīs kā Saūda Arābija, Gruzija, Kipra un Meksika, kas ļāva mums šajos tirgos Bolt ievirzīt vadošajā pozīcijā. Mūsu pieredze veiksmīgās plaša mēroga partnerattiecībās radīja pamatu Bolt franšīzei, kas tagad ir atvērta uzņēmējiem, kuru vīzija sakrīt ar mūsu – padarīt pārvietošanos pilsētās pieejamāku, ērtāku un atbildīgāku.”

Bolt franšīze ir atvērta pieteikumiem globāli: bolt.eu/franchise.

Bolt ir vadošā mobilitātes pakalpojumu platforma Eiropā, kuras mērķis ir padarīt braucienus pilsētā pieejamākus, ērtākus un atbildīgākus. Bolt ir vairāk nekā 50 miljoni lietotāju vairāk nekā 40 valstīs visā Eiropā un Āfrikā. Uzņēmuma pakalpojumi iekļauj kopbraukšanu, mikromobilitāti ar elektriskajiem skrejriteņiem un velosipēdiem, kā arī pārtikas un sūtījumu piegādi. Visi Bolt braucieni Eiropā ir 100% oglekļa neitrāli kā daļa no Bolt Zaļā plāna, kas ir ilgtermiņa apņemšanās samazināt uzņēmuma ekoloģiskās pēdu nospiedumu.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: