Reklāma

“Bolt” braucienu turpmāk iespēja rezervēt arī zvanot

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

“Bolt” piedāvā iespēju braucienu ar “Bolt” automašīnu pasūtīt arī ar telefona zvana starpniecību. “Bolt” dispečerdienests, gādā par to, lai arī bez “Bolt” lietotnes un reģistrācijas varētu ērti rezervēt braucienus Rīgā un Daugavpilī.

“Galvenā priekšrocība, izvēloties kopbraukšanas pakalpojums ir tas, ka nav jāraizējas par stūrēšanu, automašīnu apkopēm vai auto stāvvietām sava galamērķa tuvumā. “Bolt” iestājas par pilsētām cilvēkiem, nevis automašīnām. Viens no veidiem, kā pilsētā mazināt sastrēgumus un līdz ar to arī izplūdes gāzes, ir kopbraukšanas un mikromobilitātes veicināšana. Neraugoties uz tehnoloģiju un viedtālruņu popularitāti, vēl aizvien daudzi izvēlas taksometru pakalpojumus pasūtīt, zvanot uz telefona numuru, nevis pasūtot braucienu lietotnē. Šis brauciena rezervēšanas veids būs īpaši saistošs tiem, kas viedtālruni nelieto, piemēram, vecāka gada gājuma cilvēkiem, kā arī situācijās, kad auto vēlies pasūtīt kādam citam. Piezvanot uz telefona numuru, dispečeri veiks brauciena pasūtījumu, un klients ceļā varēs doties dažās minūtēs. Pats galvenais ieguvums, izmantojot kopbraukšanas pakalpojumus, ir to vienkāršums,” saka Raimonds Bērziņš, “Bolt” reģionālais vadītājs Latvijā.

Populārākie galamērķi, pasūtot “Bolt” automašīnu ar zvana starpniecību, ir lidosta “Rīga”, Vecrīga, un Centrālā stacija. Braucienu iespējams pasūtīt, zvanot uz telefona numuru 8999, pēc pieteikuma reģistrācijas klients uz savu telefona numuru saņems īsziņu, kurā būs redzama aptuvenā brauciena cena, mašīnas valsts reģistrācijas numurs, kā arī saite, kurā varēsi sekot sava auto atrašanās vietai. Brauciens jāapmaksā skaidrā naudā tad, kad autovadītājs būs apstiprinājis, ka esat sasnieguši galamērķi.

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene
03.06.2022 08:40

Es pēdējā laikā BOLT taksometra vietā izvēlos koplietošanas auto. Kaut kā galīgi besīgi, kad lidostā, gaidot koferi rāda vienu cenu, bet, kad saņem koferi un jau taisies spiest pogu rezervēt, tā cena pieaug 2-3 reizes, jo vēl kāds no tiem, kas gaida koferus sāk rezervēt taksi. Nav vairs nekādas strapības ar tiem blēžiem, kas pa 50 EUR no lidostas līdz Vecrīgai ved. Tad jau labāk ar Carguru pa nepilniem 5-7 Eur.
Zvanon, gan jau vispār būs totālā loterija ar figviņzin kādu cenu.

Biteme
03.06.2022 19:06

Acīmredzot, knifs ir “būs redzama aptuvenā brauciena cena” – galamērķī taksists nosauks savu cenu un kur tu, seniors, liksies. Ar aplikāciju tu samaksā jau pirms iekāpšanas taksī.

Bet kopumā laikam nemaz tik labi neiet ar t.s. kopbraukšanu (smiekliņi), ja ir ar mieru veidot dispečerdienestu senioru un podziņtelefonu cienītājiem.

Reklāma