Web Analytics
More
    Reklāma

    2017. gadā Taxify klientu skaits Latvijā ir pieaudzis 4 reizes

    Jaunākie raksti

    2017. gads bijis īpaši veiksmīgs igauņu radītajai transporta platformai Taxify. Latvijā platfromas lietotāju skaits pieaudzis gandrīz 4 reizes, turpretī juridisko klientu skaits trīskāršojies. Visā pasaulē Taxify šobrīd izmanto gandrīz 5 miljonu lietotāju. Četru gadu laikā kopš tā dibināšanas Igaunijas uzņēmums ir piedzīvojis strauju attīstību, kļūstot par vadošo kopbraukšanas platformu Eiropā; šobrīd aplikāciju izmanto jau 120 000 taksometru vadītāji 21 pasaules valstī.

    “Pēdējo gadu Taxify Latvijā varam raksturot ar stabilu izaugsmi. Pēdējo trīs gadu laikā, kopš Taxify ienākšanas Latvijas tirgū, nav bijis neviens mēnesis, kad mūsu klientu skaits nebūtu pieaudzis salīdzinājumā ar iepriekšējo mēnesi,” stāsta uzņēmuma Taxify vadītājs Latvijā Juris Krūmiņš. Pieaugusi arī 2016. gadā ieviestā Taxify pakalpojuma biznesa klientiem popularitāte,. un šogad juridisko klientu skaits trīskāršojies. Būtiski audzis arī to pasažieru skaits, kuri izmanto bezskaidrās naudas norēķinus. Ja 2016. gadā ar karti vai pēcapmaksas rēķinu norēķinājās tikai 30% gadījumu, tad šogad šis skaits jau ir pārsniedzis 50% un vairākums klientu izmanto maksājumus ar karti vai rēķinu.

    Reklāma

    2017. gadā Taxify aplikācija Latvijā ir bijusi lejuplādēta 122 000 reižu. “Latvijas tirgū šovasar ieviesām būtiskas izmaiņas aplikācijā. Automatizētā sistēma būtiski samazina laiku, ko vadītāji pavada, gaidot nākamo pasūtījumu, ka arī automātiski piedāvā pasūtījumu tuvākajam auto. Šobrīd samazinājies gan klienta gaidīšanas laiks, gan arī vadītaju ceļā pavadītais laiks, attiecīgi būtiski pieauguši arī vadītāju ienākumi Taxify sistēmā,” uzsver Juris Krūmiņš. “Vienlaikus, 2017. gads ir bijis mums ļoti zīmīgs arī starptautiskajā kontekstā. Taxify kā uzņēmums ir ļoti strauji attīstījies un ir viens no vadošajiem jaunuzņēmumiem Igaunijā un straujāk augošā kopbraukšanas platforma Eiropā. Šogad piesaistījām investīcijas, kas ļāva ieguldīt attīstības plānos starptautiskajos tirgos, nostiprinot savas pozīcijas Āfrikā, uzsākot darbību Parīzē, Austrālijā un citur. Nākošgad plānojam uzsākt darbību arī Ziemeļamerikā, sākot ar Toronto, Kanādā.”

    “2018. gadā ar nepacietību gaidām rudenī pieņemtā kopbraukšanas likuma ieviešanu praksē, kas regulēs privāto vadītāju darbību un dos iespēju piepelnīties sev ērtā laikā simtiem vadītāju. Šis pakalpojums ir plaši pieejams visā pasaulē, un sagaidām, ka klienti to labpbrāt izmantos arī Latvijā paralēli taksometriem. Nākošajā gadā plānojam ieviest arī savu autoparku, kas ļaus arī vadītājiem bez sava auto ērti iznomāt to no mums un sniegt vadītāja pakalpojumus Taxify sistēmā sev ērtā laikā,” stāsta Taxify reģionālais vadītājs Latvijā Juris Krūmiņš.

    Gada laikā taksometros klienti aizmirsuši neskaitāmas lietas. Automašīnās aizmirsti un klientiem atpakaļ nogādāti ne tikai desmitiem telefonu, atslēgu un somu, bet arī akumulatora urbis, 20L ūdens bundulis, augspapēžu kurpe un krūšturis, kas veiksmīgi atrada savu ceļu atpakaļ pie īpašnieces. Lielākais izsaukumu skaits, ko viens aplikācijas lietotājs veicis 2017. gadā, ir 1434 pasūtījumi, savukārt garākais klienta brauciens ar Taxify auto ir bijis aptuveni 400 km maršrutā Rīga – Tallina. Populārākie galamērķi aizvadītajā gadā galvaspilsētas iedzīvotāju un viesu vidū jau nemainīgi ir bijuši Vecrīga, autoosta un lidosta. Šogad gadījušies arī pārpratumi un neveiksmīgas situācijas; piemēram, šogad reiz klients par vadītāju un vadītājs par klientu viens par otru atstāja sūdzības, ka abi nerunā latviešu valodā – beigās izrādījās, ka abi ir latvieši. Kopumā vadītāju apkalpošanas kvalitāte turpina augt, un Latvijā gada laikā 99% Taxify braucienu saņēmuši 5* vērtējumu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    16 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Juris
    28.12.2017 15:03

    SRTKW – kods 7 EUR bezmaksas braucienam!

    30.12.2017 21:22
    Reply to  Juris

    invalid promo code

    Critical Thinker
    28.12.2017 16:38

    Jurim Krūmiņam vismaz 2 garumzīmes pazudušas … slikta sekretāre

    Jānis A
    29.12.2017 13:44

    “Ja 2016. gadā ar karti vai pēcapmaksas rēķinu norēķinājās tikai 30% gadījumu, tad šogad šis skaits jau ir pārsniedzis 50%”

    Šitais ir vislielākais šoks, ka tikai 30% un tagad 50+%. Es biju domājis, ka kādi 90% vismaz izmanto piesaistīto karti.
    Iemesls, kas mani pārvilināja tieši uz taxify ir tas, ka vairs nevajadzēja čakarēties un meklēt bankomātu, kur varētu izņemt 5-10 eiro.
    Sanāk 70% aplokšņu algu īpašnieki pagājušā gadā izmantoja taxify, citu izskaidrojumu tam nav.

    Kristaps Skutelis
    29.12.2017 13:53
    Reply to  Jānis A

    Jā, šeit visiem patīk kešs.

    davissuneps
    29.12.2017 15:47
    Reply to  Jānis A

    Savā akvārijā dzīvojot ne to vien nepamani :) Ārpus IT burbuļa dzīve bik citāda.

    Jānis A
    29.12.2017 16:15
    Reply to  davissuneps

    To es zinu, bet esmu nedaudz pārsteigts, ka tie tomēr ir 70% aplokšņu saņēmēji.

    Kristaps Skutelis
    29.12.2017 16:30
    Reply to  Jānis A

    Mazliet gan situāciju sarežģī apstāklis, ka Taxify augstāku prioritāti velta tiem braucējiem, kas izmanto skaidru naudu un viņi paši šādu praksi ir atzinuši. Proti, ja aplikācijā esi norādījis, ka maksāsi ar karti vai rēķinu un neredzi automašīnas, tad pārslēdz uz kešu un pie tevis brauks taksometrs. Reāli besī!

    davissuneps
    29.12.2017 16:46

    Nejauc – mašīnas ir mazāk tikai, ja izvēlies, ka brauksi ar korporatīvo kontu. Ar kartēm/kešu ir tie paši. ;)

    Kristaps Skutelis
    29.12.2017 16:59
    Reply to  davissuneps

    Hmm, ja? Tāpat tizli.

    30.12.2017 21:33
    Reply to  davissuneps

    vot par publiskiem uzbraucieniem šajā sakarā es norāvos 7 gadu banu ;)

    davissuneps
    30.12.2017 23:37

    :o

    davissuneps
    29.12.2017 16:47
    Reply to  Jānis A

    Ne tikai aplokšņu algas, bet daudziem cilvēkiem ir neuzticība savu karti pievienot aplikācijām kā tādām (nozags!)

    30.12.2017 21:19

    Mani izbanoja uz 7 gadiem. bet turpinu braukt apejot banu ;)
    un jau vairākas reizes saņemu e-pastu:
    Hey Gints, we miss you 😊
    Hey Gints,

    To thank you for using Taxify we are taking 3€ off your next 3 trips. Get the discount by applying promo code….

    KKTK
    30.12.2017 22:38

    Man liekas vislētākā kopābraukšana ir vilcienā.

    Critical Thinker
    03.01.2018 21:53

    tak beidziet mocīt tos cilvēkus, kas tur čiriku naktī iepelna, jūs par 3,50 vadājot

    Reklāma