Reklāma

Londonas lielākā privāto taksometru firma līdz 2023. gadam pilnībā pāries uz elektroauto

Jaunākie raksti

Motorola viedtālrunis varētu būt pirmais, kas būs aprīkots ar 200MP izškirtspējas kameru

Septembra sākumā Samsung izziņoja pirmo 200MP izšķirtspējas viedtālruņu kameru ISOCELL HP1. Ir parādījusies informācija, ka tieši Motorola radīts viedtālrunis...

Mazda: Elektroauto un sintētiskajām degvielām ir vieta nākotnē

Mazda Eiropas pētījumu un izpētes nodaļas direktors Kristiāns Šulce norādījis, ka ka sintētiskajām jeb e-degvielām nākotnē ir vieta līdzās...

Indijas valdība gatavojas aizliegt privātās kriptovalūtas un ieviest savu digitālo valūtu

Šķiet, ka Indija vēlas sekot Ķīnas piemēram un arī aizliegt kriptovalūtas. Taču ar dažiem izņēmumiem. Piemēram, Indija apsver ļaut...

Vācijas jaunā valdība vēlas līdz 2030. gadam pārtraukt ogļu izmantošanu

Pirms pāris dienām tika panākta vienošanās par Vācijas jauno valdību, un, šķiet, ka pie vadības grožiem atradīsies cilvēki, kuri...

Apple iPad 10.2 (2021) planšetdatora apskats

Šī gada rudens mums atkal atnesa jau diezgan pierastus jaunumus no Apple, un 14. septembrī, reizē ar jaunāko iPhone...

Londonas lielākā privāto taksometru firma “Addison Lee” paziņojusi, ka tā līdz 2023. gadam pilnībā pāries uz elektroauto. Uzņēmuma autoparkā šobrīd ir aptuveni 4000 auto, kuri pilnībā tiks nomainīti nākamo divu gadu laikā, pārejot tikai uz elektroauto lietošanu.

Uzņēmums plāno investēt 160 miljonus mārciņu, lai sasniegtu šo mērķi. Tas “Addison Lee” pārejā uz elektroauto ļaus apsteigt savus konkurentus, piemēram, “Uber”, kas pilnvērtīgu pāreju uz elektroauto plāno veikt ilgākā laika posmā.

Pārvadātājs uzsācis sadarbību ar Volkswagen un iegādāsies “ID.4” elektriskos krosoverus, kuri tiks izmantoti pasažieru pārvadājumiem. Plānots, ka katru mēnesi pilsētas ielās parādīsies apmēram 200 jauni “ID.4”, nodrošinot pārvadājumus. Londonā šobrīd ir vien ap 300 ātrās uzlādes punktiem, kas tik lielā pilsētā, protams, nav daudz. “Addison Lee” vadītāji norāda, ka infrastruktūra šobrīd nav atbilstoša šādai pārejai, tāpēc uzņēmums meklē sadarbības partnerus inovatīvu risinājumu izstrādē elektroauto uzlādei.

Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Privātie taksometri šeit domāti nevis kā pretstats municipālajiem, bet Londonas izpratnē,

  • Hackney carriages (taxis) can be flagged down in the street or hired from a taxi rank.
  • Private hire vehicles (‘minicabs’) are passenger vehicles which can be either a 4-door saloon/hatchback, carrying up to four passengers, or MPVs that are licensed to carry between 5 and 8 passengers. These may not be hailed in the street.

Londonā parasto takšu licenci izdod TFL. Hackney carriage ir ārpus Londonas.

Un Uber nav konkurents Addison Lee. Pilnīgi 2 dažāda līmeņa kompānijas, Addison Lee ir Premium klases kompānija, kam galvenie klienti ir uzņēmumi. Tikmēr Uber’am nekā vairāk par aplikāciju nav, paši mašīnas nepērk un neuztur, tā kā pārkvalificēties uz elektro auto viņiem sanāks tad, kad paši šoferi sev tādas mašīnas sāks iegādāties.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: