Web Analytics
More
    Reklāma

    Londonas lielākā privāto taksometru firma līdz 2023. gadam pilnībā pāries uz elektroauto

    Jaunākie raksti

    Londonas lielākā privāto taksometru firma “Addison Lee” paziņojusi, ka tā līdz 2023. gadam pilnībā pāries uz elektroauto. Uzņēmuma autoparkā šobrīd ir aptuveni 4000 auto, kuri pilnībā tiks nomainīti nākamo divu gadu laikā, pārejot tikai uz elektroauto lietošanu.

    Uzņēmums plāno investēt 160 miljonus mārciņu, lai sasniegtu šo mērķi. Tas “Addison Lee” pārejā uz elektroauto ļaus apsteigt savus konkurentus, piemēram, “Uber”, kas pilnvērtīgu pāreju uz elektroauto plāno veikt ilgākā laika posmā.

    Pārvadātājs uzsācis sadarbību ar Volkswagen un iegādāsies “ID.4” elektriskos krosoverus, kuri tiks izmantoti pasažieru pārvadājumiem. Plānots, ka katru mēnesi pilsētas ielās parādīsies apmēram 200 jauni “ID.4”, nodrošinot pārvadājumus. Londonā šobrīd ir vien ap 300 ātrās uzlādes punktiem, kas tik lielā pilsētā, protams, nav daudz. “Addison Lee” vadītāji norāda, ka infrastruktūra šobrīd nav atbilstoša šādai pārejai, tāpēc uzņēmums meklē sadarbības partnerus inovatīvu risinājumu izstrādē elektroauto uzlādei.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Taksis
    23.09.2021 09:28

    Privātie taksometri šeit domāti nevis kā pretstats municipālajiem, bet Londonas izpratnē,

    • Hackney carriages (taxis) can be flagged down in the street or hired from a taxi rank.
    • Private hire vehicles (‘minicabs’) are passenger vehicles which can be either a 4-door saloon/hatchback, carrying up to four passengers, or MPVs that are licensed to carry between 5 and 8 passengers. These may not be hailed in the street.
    REALAIS
    23.09.2021 15:32
    Reply to  Taksis

    Londonā parasto takšu licenci izdod TFL. Hackney carriage ir ārpus Londonas.

    REALAIS
    23.09.2021 16:34

    Un Uber nav konkurents Addison Lee. Pilnīgi 2 dažāda līmeņa kompānijas, Addison Lee ir Premium klases kompānija, kam galvenie klienti ir uzņēmumi. Tikmēr Uber’am nekā vairāk par aplikāciju nav, paši mašīnas nepērk un neuztur, tā kā pārkvalificēties uz elektro auto viņiem sanāks tad, kad paši šoferi sev tādas mašīnas sāks iegādāties.

    Reklāma