Sākot no šī gada jūnija, Mobilly paplašina savu pakalpojumu klāstu, sniedzot iespēju ērti norēķināties par autostāvvietām Igaunijas teritorijā. Dodoties uz ziemeļu kaimiņvalsti, Latvijas klienti lietotnē turpmāk varēs apmaksāt vairāk nekā 140 uzņēmuma “Ühisteenused AS” stāvvietas dažādās lielākajās Igaunijas pilsētās, tostarp arī Tallinā, Tartu, Narvā un citviet valsts teritorijā.
Lai apmaksātu autostāvvietu Igaunijā, Mobilly lietotājiem nepieciešams mobilās lietotnes stāvvietu sadaļā pārslēgties no Latvijas uz Igauniju, uzspiežot uz LV karodziņa. Atveroties valstu izvēlnei, jāspiež uz kaimiņvalsts karodziņa ikonas un jāizvēlas Igaunijas teritorija un, visbeidzot, jāatzīmē nepieciešamā stāvvietas zona un tālāk apmaksas aktivizēšana noritēs kā ierasts. Būtiski, ka šobrīd Mobilly lietotni var izmantot tikai klienti ar Latvijas operatoru telefona numuriem, taču paralēli noris aktīvs darbs pie tā, lai Mobilly pakalpojumus varētu izmantot arī lietotāji ar ārvalstu numuriem.
“Esam patiesi priecīgi, ka turpmāk saviem klientiem varam piedāvāt iespēju norēķināties par stāvvietām arī mūsu kaimiņos, Igaunijā, plaši pārstāvētā operatora “Ühisteenused AS” autostāvvietās. Ik dienu strādājam pie tā, lai uzlabotu esošo pakalpojumu kvalitāti, kā arī piedāvātu jaunus pakalpojumus, ko ātri un ērti iespējams apmaksāt viedtālrunī, izmantojot Mobilly lietotni. Iziešana ārpus Latvijas robežām mums ir nozīmīgs jaunums, tāpēc ar prieku gaidīsim klientu atsauksmes un ieteikumus, kā uzlabot jauno pakalpojumu, kā arī esam atvērti sadarbībai ar citiem auto stāvvietu operatoriem ne tikai Igaunijā, bet arī Lietuvā,” komentē Mobilly vadītājs Ģirts Slaviņš.
“Šis mums ir liels solis uzsākt sadarbību ar Latvijas vadošo autostāvvietu apmaksas pakalpojumu sniedzēju Mobilly. Mums ir svarīgi, lai Latvijas viesu braucieni uz Igauniju kļūst vēl patīkamāki un lai automašīnas novietošana stāvvietā vienmēr būtu tikpat ērta kā, esot uz vietas Latvijā. Esam droši, ka mums izdosies izveidot veiksmīgu ilgtermiņa sadarbību, vienlaikus mācoties vienam no otra pieredzes,” komentē uzņēmuma “Ühisteenused AS” projektu vadītājs Jāns Vils (Jaan Vill).
Es momentā pārtraucu lietot šo aplikāciju, brīdī, kad man nebija iespēja steidzami nopirkt vilciena biļeti par 1.89,jo bija jāiemaksā viņu kontā min. 3 eiro. Lai varētu nopirkt 1.89 eiro biļeti. Paldies, bet nē. Šādas darbības es neatzīstu. Mana nauda stāv pie manis, nevis pie aplikācijas.
Visticamāk ierobežojumi starp banku un pakalpojuma sniedzēju, visas nodevas, apkalpošanas maksas etc, padara sub 3Eur maksājumus nerentablus.
Tītar, Pasažieru vilciena lietotnē var nopirkt biļeti pa 1,89 un arī mazāk. Trīs eiro kontā ir Mobilly noteikts ierobežojums.
tad jau Tītars visu pareizi uzrakstīja — mikromaksājumi starp Mobilly un bankām paliek neizdevīgi pie mazām summām, tāpēc starpniekam Mobilly gribas 3 eiro minimumu.
Kur beigās ieguldīji to 1.11EUR un kāda ir peļņa tagad?
Peļņa ir tāda, ka 1,11 € cilvēks var tērēt. Saproti? Jebkur. Tieši šobrīd. Nevis atstāt kkam. Tā ir viņa nauda nevis tava. Man arī nepatīk šādi risinājumi. Bet, kamēr nav konkurenta ar labākiem nosacījumiem, ja šis pakalpojums man ir nepieciešams, nākas iemaksāt lielākas naudas summas nekā vajadzētu.
Ideāli! Lūdzu Lietuvu arī kaut kā pievienojiet!
Pagaidām ērtākais rīks, lai maksātu par stāvvietu un iebraukšanu Jūrmalā. Normāli ir arī, ka var noziedot un iegādāties sabiedriskā biļetes, tik tur komisija tāda paliela.
Komisija ir tieši Jūrmalas biļetei, sabiedriskais pa 1.15 kā citās vietās.
Jūrmala ir īpašs gadījums. ;-) Pastāv ieapēja iemaksāt piķi tieši pašvaldības kontā. Tik pagrūti atrast konta numuru. Tas tiek apzināti slēpts, lai būtu lielāka varbūtība, ka uzliks sodu, ja kas misējies. Standarta piedāvājumos (arī mobilly) var samaksāt tikai par tekošo iebraukšanu, bet, maksājot no konta, vari norādīt jebkuru datumu…