Kā vēsta ziņu aģentūra Reuters, vācu autoražotājs jau no 2026. gada vairs neradīs jaunus modeļus ar iekšdedzes dzinējiem, tiesa, “Audi” turpinās pārdot līdz tam brīdim izstrādātās un prezentētās mašīnas ar benzīna un dīzeļa dzinējiem.
Pagaidām informācija nav pilnīgi precīza, taču pastāv iespēja, ka šis fakts attiecināms arī uz hibrīdiem un plug-in hibrīdiem, proti, jebkuru mašīnu, kura kaut kādā veidā izmanto iekšdedzes dzinēju. Tiek ziņots, ka plānu pēc 2026. gada vairs neizstrādāt mašīnas ar iekšdedzes dzinējiem uzņēmuma valdei prezentējis “Audi” vadītājs Markuss Dīzmans, vienlaikus uzsverot, ka vēl vairāk jāpalielina elektrifikācijas tempi. Iepriekš publicētas, nu jau nedaudz vecākas “Volkswagen” koncerna aplēses liecināja, ka ap 2030. gadu apmēram trešdaļa visa koncerna pārdoto mašīnu joprojām būs aprīkotas ar iekšdedzes dzinējiem.
“Audi” saviem esošajiem modeļiem jau tagad piedāvā dažāda veida elektrifikāciju hibrīdu formā, tāpat ražotājs paplašina savu pilnībā elektrisko mašīnu piedāvājumu, taču pagrieziena punkts varētu būt 2024. gads. Tad tiek sagaidīts pirmais elektroauto, kas tapis “Project Artemis” rezultātā. Tiek solīts, ka šī projekta rezultātā tapušās mašīnas piedāvās labāku nobraucamo attālumu ar vienu uzlādi nekā jebkurš cits “Volkswagen” koncerna elektroauto šobrīd. Un, kā esam pārbaudījuši mūsu 1000km braucienos, “Volkswagen” šā brīža elektroauto jebkurā gadījumā ir pat ļoti konkurētspējīgi.
Līdz ar to gredzenu pavēlnieku uzņēmumu lēnām var nolaist podā.
Sāc pa laukiem laicīgi uzpirkt 1990-to gadu gredzenu pavēlnieka modeļus rezerves daļām :)