Reklāma

“Audi” pēc 2026. gada vairs neradīs jaunus modeļus ar iekšdedzes dzinējiem

Jaunākie raksti

“Netflix” īpaši bērniem piedāvās iespēju atklāt saturu ar pārsteiguma elementiem

Lai arī varētu uzskatīt, ka "Netflix" domā tikai par pieaugušo lutināšanu ar funkciju dažādību, tā nebūt nav. Arī bērni...

Plānots, ka ātrgaitas satelītu internets “Starlink” sniegs būtisku pienesumu Brazīlijā

"SpaceX" strauji attīsta savu satelītu interneta servisu "Starlink", izvēršot to aizvien vairāk valstīs. Aizvadītajā piektdienā Īlonam Maskam bija svarīga...

Tehnoloģiju izstāde “IFA Berlin” šogad atgriežas kā pilnvērtīgs klātienes pasākums

Pēc divu gadu pārtraukuma tehnoloģiju pasaules svarīgākie notikumi un pasākumi beidzot uzņem klātienes skatītājus. Izņēmums nav arī ikgadējā tehnoloģiju...

“Twitter” krīzes laikā slēps ierakstus, kas ietver nepatiesu informāciju

"Twitter" šonedēļ paziņojis par jaunu politiku cīņai ar dezinformāciju krīzes laikā, nosakot jaunus standartus tādu tvītu ierobežošanai vai bloķēšanai,...

Pebblebee piedāvā AirTag konkurentu, kuru uzreiz varēs piekarināt pie atslēgām

Tirgū parādījies jauns AirTag konkurents Pebblebee, kas patiešām varētu izrādīt sīvāku cīņu, jo tas izmanto labāko Apple ekosistēmas iespēju,...

Kā vēsta ziņu aģentūra Reuters, vācu autoražotājs jau no 2026. gada vairs neradīs jaunus modeļus ar iekšdedzes dzinējiem, tiesa, “Audi” turpinās pārdot līdz tam brīdim izstrādātās un prezentētās mašīnas ar benzīna un dīzeļa dzinējiem.

Pagaidām informācija nav pilnīgi precīza, taču pastāv iespēja, ka šis fakts attiecināms arī uz hibrīdiem un plug-in hibrīdiem, proti, jebkuru mašīnu, kura kaut kādā veidā izmanto iekšdedzes dzinēju. Tiek ziņots, ka plānu pēc 2026. gada vairs neizstrādāt mašīnas ar iekšdedzes dzinējiem uzņēmuma valdei prezentējis “Audi” vadītājs Markuss Dīzmans, vienlaikus uzsverot, ka vēl vairāk jāpalielina elektrifikācijas tempi. Iepriekš publicētas, nu jau nedaudz vecākas “Volkswagen” koncerna aplēses liecināja, ka ap 2030. gadu apmēram trešdaļa visa koncerna pārdoto mašīnu joprojām būs aprīkotas ar iekšdedzes dzinējiem.

“Audi” saviem esošajiem modeļiem jau tagad piedāvā dažāda veida elektrifikāciju hibrīdu formā, tāpat ražotājs paplašina savu pilnībā elektrisko mašīnu piedāvājumu, taču pagrieziena punkts varētu būt 2024. gads. Tad tiek sagaidīts pirmais elektroauto, kas tapis “Project Artemis” rezultātā. Tiek solīts, ka šī projekta rezultātā tapušās mašīnas piedāvās labāku nobraucamo attālumu ar vienu uzlādi nekā jebkurš cits “Volkswagen” koncerna elektroauto šobrīd. Un, kā esam pārbaudījuši mūsu 1000km braucienos, “Volkswagen” šā brīža elektroauto jebkurā gadījumā ir pat ļoti konkurētspējīgi.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
BTR
22.06.2021 18:23

Līdz ar to gredzenu pavēlnieku uzņēmumu lēnām var nolaist podā.

Krotow
22.06.2021 20:06
Reply to  BTR

Sāc pa laukiem laicīgi uzpirkt 1990-to gadu gredzenu pavēlnieka modeļus rezerves daļām :)

Reklāma