Reklāma

“Audi” pēc 2026. gada vairs neradīs jaunus modeļus ar iekšdedzes dzinējiem

Jaunākie raksti

Canyon Puncher GM-20 spēlēm paredzētās datorpeles apskats

Vai datorspēlēm paredzētiem aksesuāriem jābūt dārgiem? Ne obligāti, jo šoreiz izmēģināšanai atbraukusi pagaidām lētākā spēlēm paredzētā datorpele, kādu esam...

Ukrainas centrālā banka tagad oficiāli var emitēt digitālo valūtu

Arī Ukraina gluži kā dažas citas valstis sper pirmos soļus centralizētas digitālas valūtas ieviešanā. Par to liecina fakts, ka...

ASUS izziņo ROG Desk Mount Kit monitoru stiprināšanai pie galda

ASUS izziņojis ROG Desk Mount Kit, kas apredzēts ROG spēļu monitoru stiprināšanai pie galda virsmas. ROG Desk Mount Kit...

Apple no App Store izņem lietotni Unjected, kas veicina antivakseru iepazīšanos

Apple no sava lietotņu veikala App Store ir izņēmis lietotni Unjected, kas veicinājusi to cilvēku iepazīšanos un informācijas izplatīšanu...

ES privātuma regulators “Amazon” uzlicis 888 miljonu dolāru lielu soda naudu

Luksemburgas datu aizsardzības komisija paziņojusi, ka tehnoloģiju gigantam "Amazon" piespriež 888 miljonu ASV dolāru lielu sodu par GDPR noteikumu...

Kā vēsta ziņu aģentūra Reuters, vācu autoražotājs jau no 2026. gada vairs neradīs jaunus modeļus ar iekšdedzes dzinējiem, tiesa, “Audi” turpinās pārdot līdz tam brīdim izstrādātās un prezentētās mašīnas ar benzīna un dīzeļa dzinējiem.

Pagaidām informācija nav pilnīgi precīza, taču pastāv iespēja, ka šis fakts attiecināms arī uz hibrīdiem un plug-in hibrīdiem, proti, jebkuru mašīnu, kura kaut kādā veidā izmanto iekšdedzes dzinēju. Tiek ziņots, ka plānu pēc 2026. gada vairs neizstrādāt mašīnas ar iekšdedzes dzinējiem uzņēmuma valdei prezentējis “Audi” vadītājs Markuss Dīzmans, vienlaikus uzsverot, ka vēl vairāk jāpalielina elektrifikācijas tempi. Iepriekš publicētas, nu jau nedaudz vecākas “Volkswagen” koncerna aplēses liecināja, ka ap 2030. gadu apmēram trešdaļa visa koncerna pārdoto mašīnu joprojām būs aprīkotas ar iekšdedzes dzinējiem.

“Audi” saviem esošajiem modeļiem jau tagad piedāvā dažāda veida elektrifikāciju hibrīdu formā, tāpat ražotājs paplašina savu pilnībā elektrisko mašīnu piedāvājumu, taču pagrieziena punkts varētu būt 2024. gads. Tad tiek sagaidīts pirmais elektroauto, kas tapis “Project Artemis” rezultātā. Tiek solīts, ka šī projekta rezultātā tapušās mašīnas piedāvās labāku nobraucamo attālumu ar vienu uzlādi nekā jebkurš cits “Volkswagen” koncerna elektroauto šobrīd. Un, kā esam pārbaudījuši mūsu 1000km braucienos, “Volkswagen” šā brīža elektroauto jebkurā gadījumā ir pat ļoti konkurētspējīgi.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Līdz ar to gredzenu pavēlnieku uzņēmumu lēnām var nolaist podā.

Sāc pa laukiem laicīgi uzpirkt 1990-to gadu gredzenu pavēlnieka modeļus rezerves daļām :)

Reklāma
Reklāma
Reklāma