Autonomas uzņēmums Hertz turpina izpārdot savus elektroauto, kompānijai samierinoties ar to, ka tie nesuši zaudējumus. Paziņojot savus 1. ceturkšņa finansiālos rezultātus, kas nav diez cik spoži, Hertz apstiprināja, ka pārdos par 10 tūkstošiem vairāk elektroauto nekā sākotnēji plānots – šogad mērķis ir tikt vaļā no 30 tūkstošiem šādu automašīnu.
Kompānija 2021. gadā uzsāka intensīvu elektrifikācijas kampaņu, cenšoties elektrificēt savu autoparku – tika noslēgti līgumi ar Tesla, Polestar un citiem autoražotājiem par vērienīgiem auto iepirkumiem. Pērn Tesla un citi ražotāji būtiski samazināja savu mašīnu cenas un tam bija sekas arī otrreizējā tirgū. Proti, Hertz iegādāto mašīnu vērtība strauji krita, nomas uzņēmumam saskaroties arī ar dārgākām apkopēm nekā sākotnēji plānots.
Šīs apstākļu sakritības maksāja amatu tā brīža Hertz izpilddirektoram, bet tagad nu jau jaunā vadība cenšas ierobežot zaudējumus. Lai arī elektroauto nelabvēļiem gribas teikt, ka klienti nav gatavi šādai pārejai un tā tālāk, šeit stāsts ir tieši par vērtības kritumu ražotāju cenu politikas dēļ, kā arī izmaksām apkopēs. Hertz izveidojuši speciālu tīmekļa vietni, kur šīs mašīnas var nopirkt. Ja tur palūkojamies, tad varam atrast arī divgadīgas Tesla automašīnas, kas šajā laikā paspējušas nobraukt ap 150 tūkstošiem kilometru. Protams, pieejami auto arī ar krietni mazākiem nobraukumiem. Lai nu kā, Hertz jau panākuši jaunas vienošanās un zināms, ka Stellantis koncerna zīmoli viņiem piegādās dažādu klašu automašīnas, galvenokārt fokusējoties uz iekšdedzes dzinēju piedāvājumu.
Ar Hertz ir bijusi diezgan slikta nomas pieredze, tāpēc man šis kantoris ir melnajā sarakstā!
ASV parasti izvēlos Alamo, ar tiem ir tikai pozitīva pieredze!
2 gadi un 150 000km??!!! Tas jau ir šrots un tādus auto taču arī agrāk tirgoja nost – auto nomu politika taču parasti bija līdz 100k nobraukumam vai 2 gadiem – vismaz lielo auto nomu…
Kāds vēl šrots?!
Jā, nomas auto varbūt vienīgi salonu jāuzprišina, taču LFP akumulatoriem un motoriem vēl garš mūžs priekšā. Varbūt vienīgi tas ka detaļas grūtāk dabūt TSLA gadījumā.
Tas viens vācietis, kas uzstādīja viena miljona km rekordu ar tesla model S nomainīja 13 elektromotorus un 3 bateriju pakas. Sanāk, ka akumulatori kalpo ~300 k. Tas nozīmē, ka šito Hertz teslu vair stālāk bez baterijas maiņas nevienam nepārdosi, ja vien nav vēleme mainīt un braukt pašam vēl 300k.
Garantija beidzas model 3 pie 100k jūdzēm un Model S pie 150k jūdzēm, vai pēc 8 gadiem, atkarībā no tā, kas pienāk ātrāk. 150k uz tāfeles jau nozīmē, ka baču neviens garantijas ietvaros nemainīs! PAr iegādi varētu domāt tikai tad, ja Hertz ir mainījis baču garantijas ietvaros.
Tas vācietis laikam nebūs īsti labs piemērs, jo viņam ir veca Tesla. Jaunās kalpo ilgāk. Gan motori, gan akumulatori.
Tas ir pieņēmums vai pārbaudīts fakts? Kamēr jaunās nav nobraukušas to miljonu, mums jau īsti nav pierādījumu? Vai tu tici visam ko saka elMusko bez faktu pārbaudes? :)
Nē, Masks pārāk daudz runā un ļoti maz no viņa teiktā atbilst kaut kādai nebūt realitātei. Par Tesla komponenšu ilgmūžību bija redzēti kaut kādi statistikas grafiki, bet vairs nevaru atrast no kurienes tieši. Atceros, ka galvenā atziņa bija tāda, ka tagad tās mašīnas ir ilgmūžīgākas par Model S.
Man liekas rekords bija 1.9m km toreiz.
Tā EV akumulatoru/motoru nomaiņa ir būtiski lētāka nekā 300zs+ ICE degvielas izmaksas.
Pirmie Model S motori bija konstruktīvi neizdevušies, lielākā daļa bija jāmaina. +vēl inverters ir integrēts motorā.
Jā un akumulatora pakā caur elpošanas caurumiem laika gaitā varēja tikt iekšā mitrums un sabojāt elektroniku, nemaz neminot to ka LFP akumulatoru ķīmija nebija pieejama pērkot Tesla – var paskatīties cik daudz reižu var izciklot LFP akumulators salīdzinot ar NMC.
Bet iedzīvotājiem vēl mēģina iesmērēt šo ideju.