Web Analytics
More
    Reklāma

    Ubiquiti tīkla produktu lietotājiem jāmaina paroles

    Jaunākie raksti

    Ubiquiti paziņojis, ka notikusi nesankcionēta piekļuve uzņēmuma informācijas sistēmām, kas bija izvietotas uz sadarbības partnera serveriem. Uzņēmums informē, ka šobrīd nekas neliecina par to, ka ļaundari būtu piekļuvuši kāda konkrēta Ubiquiti klienta kontam. Tāpat šobrīd Ubiquiti rīcībā nav informācijas par to, ka ļaundari būtu piekļuvuši datubāzēm, kurās tiek uzglabāti uzņēmuma klientu dati, bet drošības labad aicina nomainīt paroles. Ja parole tiek izmantota arī citās vietnēs, tā būtu jānomaina arī tur.

    Redzēsim, cik liela būs radītā skāde. Tā kā Ubiquiti darbojas arī Eiropā (tostarp, Latvijā), būs jāpavēro, lai uzņēmums nesaņems sodu no Eiropas par lietotāju datu nenosargāšanu.

    Reklāma

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    6 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    blmz
    14.01.2021 18:07

    Ubiquiti paziņojis, ka no sadarbības partnera serveriem nozagti uzņēmuma lietotāju dati. Pagaidām tiek teikts, ka nozagtas lietotāju paroles un lietotājvārdi,” – kur tas ir rakstīts? Raksta autors nemāk lasīt, nesaprot angļu valodu vai arī speciāli ceļ uzņēmuma neslavu?

    Kursors.lv
    14.01.2021 18:56
    Reply to  blmz

    Tieši tas arī ir teikts uzņēmuma izplatītajā tekstā, ko esam lokalizējuši. Tie nav bijuši uzņēmuma serveri (vai sistēmas), bet gan sadarbības partneru serveri. Ubiquiti raksta, ka šiem serveriem notikusi neautorizēta piekļuve datiem un viņi nav droši, ka šie dati nav savākti. Praksē tas nozīmē to, ka dati nav drošībā un tāpēc arī uzņēmums aicina mainīt paroles.

    Reinis Rozitis
    14.01.2021 19:39

    > Tie nav bijuši uzņēmuma serveri (vai sistēmas), bet gan sadarbības partneru serveri. 

    Nu nav arī tā – “of our information technology systems hosted by a third party cloud provider. – “our .. systems” – kas ir tieši uzņēmuma sistēmas, kas šajā gadījumā visdrīzāk ir izvietotas AWSā.

    Bet blmz iebildums bija vietā, jo virsraksts ar “nozagtas paroles” (kas gan tagad ir samainīts) ir nekorekts un pretenciozs (vismaz pagaidām), ja nekas tāds nav apstiprināts.

    Kursors.lv
    14.01.2021 20:29
    Reply to  Reinis Rozitis

    Tagad pārrakstīju rakstu, lai tas precīzāk ataino uzņēmuma aprakstīto situāciju. Paldies par norādi!

    blmz
    14.01.2021 21:15

    Paldies Kristap, tagad kā reiz rakstā ir atspoguļots tas ko kompānija ir paziņojusi!
    Mans iebildums bija par to daļu, kurā tika minēts ka nozagti ir lietotāju dati un paroles …

    Last edited 3 years ago by blmz
    Kursors.lv
    14.01.2021 22:21
    Reply to  blmz

    Viss pareizi. Mēs šoreiz nofeilojām. Bet tagad raksts ir salabots, paldies!

    Reklāma