Reklāma

Ubiquiti tīkla produktu lietotājiem jāmaina paroles

Jaunākie raksti

QNAP TS-253D-4G NAS iespēju apskats

QNAP mums laipni sarūpējis uz testu TS-253D NAS tipa tīkla atmiņu, lai mēs varētu iepazīties ar ierīces iespēju klāstu....

Saruna ar Mārtiņu Bērziņu par Citadeles pieredzi fintech risinājumu radīšanā

Bieži vien uzņēmumi, kā arī finanšu iestādes dažādu iemeslu dēļ izvēlas savus risinājumus radīt nevis paši no A līdz...

Riga TechGirls piedāvā bezmaksas dizaina programmēšanas darbnīcas skolniecēm

Lai veicinātu skolas laikā meiteņu lielāku interesi par iespējām tehnoloģiju jomā, Riga TechGirls, sadarbībā ar Zviedrijas vēstniecību Latvijā 7.,...

Pētījums: pārsteidzošs elektroauto lietotāju daudzums atgriežas pie iekšdedzes dzinējiem

Kalifornijā, kas ir viens no lielākajiem elektroauto tirgiem pasaulē, veiktais pētījums parādījis, ka nemaz tik skaisti viss nav šai...

Izsolē iespējams iegādāties vienu biļeti “Blue Origin” kosmosa kuģī; ceļojums notiks jau šovasar

Maija sākumā jau ziņojām, ka Džefa Bezosa vadītā kosmosa kompānija "Blue Origin" drīzumā uzsāks biļešu tirdzniecību ceļojumam kosmosa kuģī...

Ubiquiti paziņojis, ka notikusi nesankcionēta piekļuve uzņēmuma informācijas sistēmām, kas bija izvietotas uz sadarbības partnera serveriem. Uzņēmums informē, ka šobrīd nekas neliecina par to, ka ļaundari būtu piekļuvuši kāda konkrēta Ubiquiti klienta kontam. Tāpat šobrīd Ubiquiti rīcībā nav informācijas par to, ka ļaundari būtu piekļuvuši datubāzēm, kurās tiek uzglabāti uzņēmuma klientu dati, bet drošības labad aicina nomainīt paroles. Ja parole tiek izmantota arī citās vietnēs, tā būtu jānomaina arī tur.

Redzēsim, cik liela būs radītā skāde. Tā kā Ubiquiti darbojas arī Eiropā (tostarp, Latvijā), būs jāpavēro, lai uzņēmums nesaņems sodu no Eiropas par lietotāju datu nenosargāšanu.

Reklāma

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
6 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
blmz

Ubiquiti paziņojis, ka no sadarbības partnera serveriem nozagti uzņēmuma lietotāju dati. Pagaidām tiek teikts, ka nozagtas lietotāju paroles un lietotājvārdi,” – kur tas ir rakstīts? Raksta autors nemāk lasīt, nesaprot angļu valodu vai arī speciāli ceļ uzņēmuma neslavu?

Kristaps Skutelis

Tieši tas arī ir teikts uzņēmuma izplatītajā tekstā, ko esam lokalizējuši. Tie nav bijuši uzņēmuma serveri (vai sistēmas), bet gan sadarbības partneru serveri. Ubiquiti raksta, ka šiem serveriem notikusi neautorizēta piekļuve datiem un viņi nav droši, ka šie dati nav savākti. Praksē tas nozīmē to, ka dati nav drošībā un tāpēc arī uzņēmums aicina mainīt paroles.

Reinis Rozitis

> Tie nav bijuši uzņēmuma serveri (vai sistēmas), bet gan sadarbības partneru serveri. 

Nu nav arī tā – “of our information technology systems hosted by a third party cloud provider. – “our .. systems” – kas ir tieši uzņēmuma sistēmas, kas šajā gadījumā visdrīzāk ir izvietotas AWSā.

Bet blmz iebildums bija vietā, jo virsraksts ar “nozagtas paroles” (kas gan tagad ir samainīts) ir nekorekts un pretenciozs (vismaz pagaidām), ja nekas tāds nav apstiprināts.

Kristaps Skutelis

Tagad pārrakstīju rakstu, lai tas precīzāk ataino uzņēmuma aprakstīto situāciju. Paldies par norādi!

blmz

Paldies Kristap, tagad kā reiz rakstā ir atspoguļots tas ko kompānija ir paziņojusi!
Mans iebildums bija par to daļu, kurā tika minēts ka nozagti ir lietotāju dati un paroles …

Kristaps Skutelis

Viss pareizi. Mēs šoreiz nofeilojām. Bet tagad raksts ir salabots, paldies!

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: