Web Analytics
More
    Reklāma

    Yamaha uzsākusi darbu pie ūdeņraža darbināta laivas motora

    Jaunākie raksti

    Yamaha Motor parādījusi uzkarināmo laivas dzinēju, kas darbināms ar ūdeņradi. Yamaha savu topošo dzinēju parādījusi ar laivām un kuteriem saistītā izstādē Maiami, ASV.

    Yamaha ūdeņraža dzinēja pamatā ir Yamaha XTO V6 laivu dzinējs, bet tas var mainīties, kad Yamaha sāks piedāvāt pircējiem jau gatavu deņraža dzinēju iegādei. Tiek solīts, ka esošais prototips ir ar aptuveni 425 zs jaudu.

    Reklāma

    Diemžēl izskatās, ka ūdeņraža izmantošana padarīs jau tā smagos uzkarināmos dzinējus vēl brangākus, tiek plānots, ka ūdeņraža dzinēja un tvertņu svars būs aptuveni 30% lielāks par to, ko varētu sagaidīt no līdzvērtīga iekšdedzes dzinēja.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    20.02.2024 08:36

    Un kāpēc ne ar biogāzi?

    Tievais
    20.02.2024 09:06
    Reply to  Skābene

    Iedomājies cik govju vajadzēs, lai nodrošinātu normālu griezes momentu :D

    Skābene
    20.02.2024 09:20
    Reply to  Tievais

    Šobrīd govju pļeku metāns izkūp gaisā un silda atmosfēru! Daudz prātīgāk to ir nokurināt un kāpēc ne motorā?

    Last edited 1 month ago by Skābene
    Letiņš
    20.02.2024 10:26
    Reply to  Skābene

    Izlasi rakstu ! Ūdenraža motori būs par 30% smagāki un tu vēl gribi pāris govis laivā !

    Dims
    20.02.2024 13:09

    Lielāka dzinējs ir lai varētu nodrošināt lean-combustion jo tad ir saudz mazāk NOx izmešu.
    Un saprotu litija aizstāvjus un tie kas pielūdz Elonu Masku.
    Bet ir parādījušās ziņas, ka zem zemes ir apmēram uz 150gadiem pieejams tīrs ūdeņradis, līdz kuram var aizurbties un izmantot un tas būtu ļoti lēts, pat lētāka par grey hydrogen, kas tiek iegūts no oglēm un dabasgāzes – https://www.hydrogeninsight.com/innovation/there-is-enough-natural-hydrogen-underground-to-meet-all-demand-for-hundreds-of-years-says-us-government-agency/2-1-1600507

    Reklāma