Web Analytics
More
    Reklāma

    Bolt elektriskie skrejriteņi būs pieejami arī ziemā

    Jaunākie raksti

    Bolt šogad turpinās piedāvāt elektrisko skrejriteņu koplietošanas pakalpojumus arī ziemā, lai lietotājiem joprojām būtu iespēja pārvietoties un veikt īsās distances atbildīgi. Situācija tiks pastāvīgi izvērtēta, lai pārliecinātos par pārvietošanās drošību.

    Rūpējoties par drošību, skrejriteņu maksimālais ātrums gada aukstajā laikā ir samazināts līdz 18 km/h. Tāpat ikviens tiek aicināts izvēlēties laikapstākļiem atbilstošu apģērbu, tai skaitā neaizmirst par cimdu lietošanu, pievērst uzmanību ceļa seguma stāvoklim, braukt drošā attālumā no citiem satiksmes dalībniekiem, būt modram un izmantot “Iesācēja režīma” funkciju, kas maksimālo ātrumu samazina līdz 15 km/h.

    Reklāma

    Eimantas Balta, Bolt reģionālais skrejriteņu pakalpojuma vadītājs Baltijā, piebilst: “Ņemot vērā plašo Bolt piedāvāto pakalpojumu klāstu, kas nodrošina uzņēmuma darbību, mums ir iespēja turpināt uzturēt skrejriteņu pakalpojumu, pat tad, ja braucienu skaits kļūst mazāks. Mēs nepārtraukti sekojam laikapstākļu izmaiņām un prognozēm – ja laikapstākļi kļūs nepiemēroti braucieniem un tiks konstatēts, piemēram, sniegs vai ledus, skrejriteņi tiks deaktivizēti un nebūs pieejami līdz brīdim, kad laikapstākļi atkal būs braucieniem piemēroti un droši.”

    Kopumā, šis gads elektrisko skrejriteņu jomā ir bijis veiksmīgs. Tas iezīmēja pirmo sezonu Latvijas reģionu pilsētās – Jūrmalā, Liepājā un Daugavpilī, kur novērojams, ka lietotāji ir iepazinuši pakalpojumu un izmanto to arī ikdienas vajadzībām.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    12 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    1852
    09.12.2020 11:47

    joprojām neviena komentāra par bargo klimatu, sasalstošo lietu un citām nebūšanām, kas traucētu pilsētā dažus km braukt uz šāda ērma, nevis 3t smagā suv?

    Krotow
    09.12.2020 12:29
    Reply to  1852

    Esi vispār mēģinājis ar skūteri braukt pa ledu? Es esmu :) 3t smags SUV ar ziemas riepām ceļa šļurā ap 0 grādiem būs nesalīdzināmi vieglāk vadāms kā verķis ar mazām šaurām riepiņām un augstu smaguma centru. Cita lieta ka sausā laikā bez ledus tomēr varēja atstāt 25 km/h limitu.

    spriidiic
    10.12.2020 01:26
    Reply to  Krotow

    Tieši to pašu iedomājos . Ar šito verķi labi ziemā nebūs . Gaidam ziņas par kritušajiem .

    Skābene
    10.12.2020 08:55
    Reply to  spriidiic

    Jaunības dullumā ir ar ričuku maukts pa aizsalušu ezeru. Braukt var, bet jārēķinās, ka noraušana uz gurķi ir neizbēgama. Ja raušanu uz gurķi pieņem kā daļu no izklaides, tad tik uz priekšu. Galvenais lai nenomaucās uz ceļa braucamās daļas un nepakrīt zem riteņiem.

    spriidiic
    10.12.2020 22:15
    Reply to  Skābene

    Ui , tas bija lielisks sports ! Dažās ziemās Daugavā , uz ledus esošais sniegs , nokusa . Pēc tam uznāca sali . Visa tad ir upe kā hokeja laukums un mēs ar velosipēdiem un mopēdiem ! Kritām , pārdesmit reizes katru vakaru bija norma .

    Skābene
    10.12.2020 08:50
    Reply to  1852

    Ko tur daudz komentēt, tāpat jau visi redz kas uz ielām darās. Šorīt izbraucu Čaka ielu laika posmā no 7:00-7:10 no Pērnavas ielas līdz stacijai, un uz ielas visā garumā nebija neviena velosipēdista vai skūterista! Var te fleitēt par varonīgajiem velosipēdistiem, kas brauc arī putenī, bet tādu ir tieši tik pat daudz, kā to, kuri šādā laikā iet peldēt. :)
    Pagājušajā ziemā šķiet Fiqsy skūteri bija visu laiku pieejami, tātad ar tiem kāds brauca, bet temperatūra zem nulles bija labi ja 1 vai 2 dienas.

    Last edited 3 years ago by Skābene
    KKTK
    10.12.2020 09:10
    Reply to  Skābene

    Nu ko var kladzināt šito – “neredzēju nevienu velosipēdu”. Loģiski, ka mēnesi pēc kaut kādas joslas parādīšanās, nedraudzīgā pilsētā, ielā, kas iepriekš ir bijusi vienkārši bedru bedre, kurā nenotiek praktiski nekāda tirdzniecība, kas nav savienota ar citiem velo ceļiem, pēkšņi neuzradīsies simtiem velobraucēju. Man arī šīs ielas eksperimenta uzstādījums nav skaidrs, bet – tiklīdz par privātā auto stumšanu šaurās ielās un nomešanu centrā būs tiešām jāmaksā. Situācija mainīsies. Es diendienā braucu garām velo skaitītājam skandināvijā. Teiksim tādā posmā, kā Ulbroka-Centrs. Tur, lai arī paralēli bija ātrgaitas šoseja, ar makas iebraukšanu centrā, diendienā brauca ap 1’600 cilvēku. Tad kad temperatura nokritās zem -5, tad bija ap 700. Tiklīdz atkal virs nulles tā 1’000 velobraucēju. Tā lūk zemē, kur arī par iebraukšanu centrā ir jāmaksā, bet alternatīvai ir uzbūvēti tūkstošiem km ar velo ceļiem. Zeme kur uz skolu iet četri milzīgi velo ceļi, bet ar jebkādu privāto auto transportu nav iespējams piebraukt – tikai sagādes transportam.

    1852
    10.12.2020 10:51
    Reply to  KKTK

    Vēl arī tas, ka velojoslu atklāja ziemas sākumā, kad vairums to, kam joslas ir nepieciešamas, jau ieziemojuši velo. Saprotu, ka tas atkarīgs no asfaltēšanas plāniem, bet atklājot joslu pavasarī, cipari būtu pavisam citi. Galvenais tagad ir nepadoties spiedienam un neaizvērt joslu līdz pavasarim.
    Tas viss ir laika jautājums, kā tevis pieminētajā Skandināvijā, kur minas gan sala, gan sniega apstākļos. Nav jau svarīgi, lai tie būtu tieši velo, varbūt ka pielāgosies braukt ar citiem vēl mazākiem elektrobraucamajiem, kas neizņem 8kv.m. katrs un nerada sastrēgumus.

    spriidiic
    10.12.2020 22:36
    Reply to  KKTK

    Jāsaka , ka tā ir otra galējība , kad tikai velo u.tml. atļauts piebraukt , auto ni , ni . Var un vajag atrast risinājumus DROŠAI satiksmei , neveidot ČakMarijas tagadējo situāciju . Kāpēc 1600 (Rīgas gadījumā , pieņemu , 450) iespējamos velosipēdistus , Tevis minētajā piemērā , nodalīja uz atsevišķas ielas/ceļa . Pirmkārt – viņu drošibas dēļ , otrkārt – nodrošinot auto satiksmi bez lēnajiem , neprognozējamajiem , mobilajiem satiksmes škēršļiem (velo) . Ar auto un sabiedrisko pārvietojas simtiem reižu vairāk iedzīvotāju , tiem tagad jāsēž mākslīgi radītos sastrēgumos ?

    1852
    10.12.2020 23:46
    Reply to  spriidiic

    es te nerakstīšu garumgaru penteri, bet doma ir tāda – pilsēta ir vai nu jāprojektē no nulles lai auto netraucētu cilvēkiem, vai mākslīgi jārada stimuls mazāk braukt ar privātiem auto pilsētā.

    arguments par auto daudzumu – uz ČM ielas ir pārāk daudz luksoforu un pārāk gari luksofora signāli gājējiem, davai uztaisām gājējiem pazemes tuneļus lai auto var braukt neapstājoties. Seko domai?

    Aigars Axx
    11.12.2020 00:08
    Reply to  KKTK

    Pilnīgs stulbums. Brauc ar savu velo un netraucē citiem dzīvot!
    Drīz jau ķersies pie autobusiem un vilcieniem. Pēc tam pie lidmašīnām. Jāuzliek šīm guļošie policisti…

    digitalk
    11.12.2020 00:25
    Reply to  Aigars Axx

    drīkst es aizņemšos šo tēzi par “guļošajiem policistiem” diskusijām ar velozaļumu idiotiem? :D
    tos derētu uz veloceliņiem pirms izbrauktuvēm no pagalmiem un varētu arī speciāli pārbūvēt vismaz daļu centra ietves, ja paralēli tai ir velojosla. tad arī skrejriteņi negonkotu man garām uz 20+ km/h.

    Reklāma