Web Analytics
More
    Reklāma

    “Bolt” un Drošas Braukšanas Skola apvienojušies kopīgā misijā padarīt satiksmi drošāku

    Jaunākie raksti

    “Bolt” apvienojusi spēkus ar ilggadējo līderi satiksmes drošības veidošanā Drošas Braukšanas Skolu (DBS), lai kopīgi veicinātu “Bolt” partneršoferu un sabiedrības izglītošanu satiksmes drošības jautājumos. Sadarbības ietvaros regulāri tiks organizētas vairākas aktivitātes, kas veicinās kā “Bolt” partneršoferu, tā arī uzņēmuma klientu drošību.

    Sadarbība ar DBS sniedz iespēju organizēt pasākumus, kas ir vērsti uz drošas un ekonomiskas braukšanas iemaņu uzlabošanu un ir svarīgi elementi kopbraukšanas pakalpojumu sniegšanā. Tuvākais kopīgi rīkotais pasākums ar mērķi uzlabot un sekmēt “Bolt” partneršoferu zināšanas par drošu braukšanu un rīcību dažādās situācijās ceļu satiksmē notiks oktobra beigās sporta kompleksā “333”.

    “Mūsu partneršoferu ikdiena ir saistīta ar dažādām situācijām uz Latvijas ceļiem, kuras bieži prasa palielinātu uzmanību un izcilas braukšanas prasmes, jo no tā ir atkarīga gan pasažiera, gan citu satiksmes dalībnieku drošība. Ticam, ka sadarbībā ar DBS mēs spēsim veicināt braukšanas kvalitātes uzlabošanos, vērtēt dažādas tendences, kā arī gūt pieredzi no uzņēmuma ekspertu stāstītā un iegūtajām kompetencēm,” stāsta Kristīne Bezerra-Kjerulfa, “Bolt” vadītāja Latvijā.

    Stāstot par abu uzņēmumu sadarbību un braukšanas kultūru, Drošas Braukšanas Skolas direktors Jānis Vanks norāda: “Mūsu kopējā braukšanas kultūra un uzvedība uz ceļa, braucot ar automašīnu, ir svarīgs faktors, kam DBS nepārtraukti pievērš uzmanību un aicina to darīt arī citiem uzņēmumiem. Tāpēc mēs sadarbībā ar “Bolt” un citiem mūsu uzņēmuma partneriem turpinām kopīgo darbu pie sabiedrības, uzņēmumu darbinieku un citu iesaistīto pušu drošas braukšanas prasmju attīstīšanas un zināšanu veicināšanas.”

    Līdzīgās misijas un vērtības vieno DBS un “Bolt” sadarbību – abi uzņēmumi vēlas uzlabot satiksmes kvalitāti Latvijā un izglītot sadarbību par drošu pārvietošanos. Rūpes par cilvēku un apkārtējās vides drošību ir centrālais elements, kas nosaka šo divu uzņēmumu sadarbības būtību un mērķus.

    “Bolt” vēlas iesaistīties savu partneršoferu izaugsmes veicināšanā, piedāvājot vairākas iespējas uzlabot viņu ikdienu. Kristīne Bezerra-Kjerulfa turpina: “Pasažieri uzticas partneršoferim un pakalpojumam, cerot, ka tie viņus nogādās no vietas uz vietu droši. Izvirzot drošību par prioritāti, mēs veicinām uzticību gan pasažieru vidū, gan plašākā sabiedrībā kopumā.”

    DBS šobrīd aktīvi sadarbojas ar vairākiem savas nozares līderiem – “ERGO”, “Circle K”, “Calsberg 0.0”, “Euro Park”, “Riepas.com” un “Bolt”. Sadarbības partnerus vieno vēlme līdzdarboties drošas apkārtējās vides veidošanā, cenšoties priekšlaicīgi novērst auto negadījumus un to rašanās iespējas zināšanu un pieredzes trūkuma dēļ.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    6 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Gundars
    18.10.2023 11:44

    Varbūt Boltam jāsāk ar to, ka nepiedrazot kopējos ceļus, ietves ar saviem koplietošanas transportlīdzekļiem, kuri pamesti burtiski ietves un ielu vidū – tādējādi izteikti pasliktinot kopējo satiksmes drošību?

    Biteme
    18.10.2023 11:48
    Reply to  Gundars

    Visas šīs miera iniciatīvas jau arī vērstas uz tēla uzlabošanu, lai mazinātu spriedzi ko rada boltoīdu darbība. Neatkarīgi no faktiskā rezultāta.

    Pēča
    18.10.2023 11:58
    Reply to  Gundars

    Reiz stāvvietā noparkojos.. pēc 2h nāku atpakaļ bolts noparkojies man tik tuvu ka ir uz stāvvietu līnijas un iekāpt nevaru(savas durvis varu attaisīt ~10cm šķirbā kur pat kāds super slim skaliņš nevarētu ielīst), otrā pusē boltam viss plašums un viss ļoti labi tam soferim kas kāpa ārā…

    Rakstu boltam, ka varbūt vajadzētu aizrādīt šim vadītājam jo nejēdzīgi noparkojies un es nevaru iekāpt nemaz!
    Man atbild – izskatās, ka pēc bildes spriežot arī jūs(es) neesmu perfekti noparkojies savā stavvietā un esmu uz bolt pusi… – Nē nu jā daži cm uz to pusi biju, bet ne jau tik traki, kā bolt auto kam riepas bija uz līnijas jau…. Un ka viņi nevar pārliecināties, ka iepriekš bija tukšu vietu un ka es speciāli neesmu piebraucis pēc viņu transportlīdzekļa tik tuvu….

    Vopšim 5min pačatoju caur FB ”atbalstu” viņi savu vainu atdzīt negribēja, kā arī šim šoferim neko negribēja aizrādīt man nācās līst cauri pasažiera pusei lai iekāptu pie sava auto stūres. ;)

    Nezinu, kāpēc tik ļoti viņi iestājās par savu klientu kaut acīmredzot ir klaji p.hujā par citiem noparkojies.

    Biteme
    18.10.2023 12:25
    Reply to  Pēča

    Tas tak saprotami – ja bolts drāzīs savus klientus (visa veida), tie meklēs alternatīvas. Tāpēc bolts par atbildīgo grib nozīmēt tevi.

    Ivars
    18.10.2023 13:03
    Reply to  Gundars

    Pilnīgi nepareiza domāšana. Nometot tos viņu hlamus priekšā izbrauktuvēm (gan no pagalmiem, gan stāvvietām), kopējais transportlīdzekļu skaits uz ielām samazināsies, tādējādi uzlabojot kopējo satiksmes drošību. Plus, tā kā cilvēki nevarēs izbraukt no pagalma, tad nāksies izmantot bolta pakalpojumus – vieni vienīgi plusi :)

    azad
    20.10.2023 11:50

    Šis gan smieklīgi😄 Boltam būtu jāsāk ar savu klientu skološanu. Tak gan jau ka ir GPS mašīnā, lai paskatās cik ātri brauc, ko pārkāpj. Tad var uzlikt konkrētajam klientam banu uz kādu laiku. Taču tas neiet kopā ar biznesa pusi😄 Tad vai nu vienu vai otru, uz diviek krēsliem nevar sēdēt. Turklāt taksistus ar vajadzētu kontrolēt!!! Ja viņam vajadzēs viņš brauks pie sarkanā, pār nepārtraukto un tev virsū, kad būs klients vilksies uz 60, kur atļauts 70.

    Reklāma