Reklāma

Rīgā un Jūrmalā jauns auto koplietošanas serviss – “Bolt Drive”

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

“Bolt” uzsāk automašīnu koplietošanas “Bolt Drive” pakalpojuma sniegšanu Rīgā un Jūrmalā. Automašīnas būs iespēja iznomāt, izmantojot lietotni “Bolt”, kas klientiem ļaus kartē redzēt sev tuvākos transportlīdzekļus un rezervēt sev vēlamo. Rīga un Jūrmala pēc Tallinas ir otrā un trešā pilsēta Eiropā, kurā būs pieejams “Bolt Drive”. Automašīnu koplietošana būs daļa no “Bolt” mobilitātes piedāvāto rīku klāsta, lai palīdzētu pilsētām pārorientēties no privātajām automašīnām uz ilgtspējīgām alternatīvām. Uzņēmums Latvijā jau piedāvā kopbraukšanas un elektrisko skrejriteņu nomas pakalpojumus.

“Bolt Drive” automašīnas var izmantot braucieniem gan pilsētā, gan ārpus tās. Tiek piedāvāts plašs transportlīdzekļu klāsts, tostarp Toyota RAV4, Audi Q2, Audi A3, Volkswagen T-Roc un Volkswagen T-Cross, Toyota C-HR, Toyota Corolla, Hyundai i20 un citi. “Bolt Drive” klientiem ir iespēja izvēlēties ikdienas mobilitātes vajadzībām piemērotu automašīnas veidu – mazākas automašīnas ātriem iepirkšanās braucieniem vai lielākus, apvidus ceļu auto nedēļas nogales izbraucieniem ārpus pilsētas.

“Bolt Drive” brauciena cena ir atkarīga no brauciena laika un nobrauktā attāluma. Sākot no 0.07 eiro par minūti un 0.18 eiro par kilometru. Mazākā auto modeļa Hyundai i20 izmantošana visas dienas garumā izmaksā 22.90 eiro plus maksa par nobrauktajiem kilometriem. “Bolt Drive” pakalpojums ir ļoti izdevīgs. Piemēram, ja lietotāji nolemj braukt ar Hyundai i20 un doties no Rīgas centra uz iepirkšanās centru “AKROPOLE Alfa”, brauciena galīgās izmaksas būs aptuveni 2.80 eiro. Maksa sedz arī visus degvielas izdevumus. Lietotāji, kas nomās automašīnu, kurai nepieciešams uzpildīt degvielu, veiks degvielas apmaksu, izmantojot “Bolt” uzņēmuma debetkarti, kas būs pieejama automašīnā, un par degvielas uzpildīšanu saņems 2 eiro bonusu lietotnē. Pēc reģistrācijas “Bolt” aplikācijā, klienti var uzsākt braucienu, atbloķējot automašīnu ar mobilo tālruni, un pabeigt to jebkur pilsētā, lietotnē norādītajā kartā.

“”Bolt Drive” papildina mūsu mobilitātes rīku piedāvājumu Rīgā un Jūrmalā. Šī pakalpojuma ieviešana ļauj mums nodrošināt teju visas vietējās mobilitātes vajadzības – neatkarīgi no tā, vai tie ir īsi attālumi, kuriem labākais risinājums ir skrejriteņi, vai garāki attālumi, kuriem optimāls risinājums ir kopbraukšana vai automobiļu koplietošana,” saka Fēlikss Igaunis, “Bolt Drive” vadītājs Latvijā.

Plaša koplietošanas automobiļu ieviešana palīdzēs lietotājiem ilgtermiņā ietaupīt naudu un atteikties no ievērojamiem finansiāliem izdevumiem, kas saistīti ar privātā transportlīdzekļa iegādi un pēc tam tā uzturēšanu.

“Privāto automašīnu īpašumtiesības ir pagātnes risinājums. Privātais automobilis ir ļoti neefektīvs, jo 95 % laika tas stāv dīkstāvē un to izmanto tikai 1 vai 2 cilvēki dienā. Turklāt automašīnas iegāde un uzturēšana kļūst arvien apgrūtinošāka un dārgāka, tāpēc mēs esam priecīgi, ka varam piedāvāt alternatīvas. Mēs vēlamies nodrošināt cilvēkiem dzīvotspējīgu un efektīvu risinājumu privāto automašīnu aizvietošanai, tāpēc mēs piedāvājam “Bolt Drive” Latvijā,” papildina Fēlikss Igaunis.

“Bolt” vienmēr ir svarīga drošība, tāpēc uzņēmums pastāvīgi atgādinās lietotājiem ievērot ceļu satiksmes noteikumus, kā arī “Bolt Drive” noteikumus un nosacījumus. Lai atturētu no bezatbildīgas braukšanas, uzņēmums arī uzraudzīs braukšanas ātrumu un izsūtīs brīdinājumus.

Reklāma

33 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
33 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
davix
26.09.2022 14:01

Varēja jau nu iztikt bez šīm klišejām: “Privāto automašīnu īpašumtiesības ir pagātnes risinājums”. Pārsvarā auto ir nepieciešams tieši konkrētajā laikā un vietā. Tāpēc cilvēki izvēlas šos “pagātnes risinājumus” un iegādājas sev privātu automašīnu. Protams influenceru auditorijai tas droši vien būs pilnīgi piemērots – lai pamostoties 11:00 no rīta ar vegānisko latti rokās dotos savos īres auto meklējumos :)

Skābene
26.09.2022 14:38

Jūrmalā nav neviena auto! Rīgā kā biezs!
Un izskatās, ka atšķirībā no CityBee un Carguru, ar Bolt nevarēs braukt uz Rīgas lidostu. ;(

Draiveris
26.09.2022 15:19
Reply to  Skābene

Uz/no lidostas ir cits Bolt pakalpojums.

Skābene
26.09.2022 16:28
Reply to  Draiveris

Tas Bolt taksometru piedāvājums pēdējā laikā man galīgi nav pieņemams. Kamēr stāvu un gaidu savu koferi, tarifs nomainās no 25Eur uz 55Eur. Nav arī reti gadījumi, kad taksists noraida pasūtījumu, kamēr spēkā ir lētais tarifs un gaida dārgo tarifu.
Man labāk patīk aizčāpot uz P3, paņemt Carguru un aizbraukt par max 9 -13Eur. Uz lidostu arī braucu pamatā tikai ar Carguru vai CityBee.

Krotow
26.09.2022 16:58
Reply to  Skābene

Lidostas gadījumā lētāk būs zvans draugam tuvāko 20km apkārtnē ar auto un degvielas kompensāciju naudā vai traukā.

Roberts
26.09.2022 17:37
Reply to  Skābene

tava atbilde ir FORUS cenas zemas un normāli vāģi , tartu viņiem normālas elektrīskās apvidus mašinas ar augsto piekari.
LV pamazam arī paplašinās.

Lēnais
26.09.2022 16:16

Labāk klusā mierā dzerot rīta kafiju, klausos kā mans opels rūsē, nevis medī šos koplietošanas brīnumus. Kaut kā skan pēc uzdirsiena no bolt puses, pagātnes risinājums un vispār dzīvot ir neefektīvi.

Pēteris
26.09.2022 17:20

Jauki, ka parādās jaunas opcijas tirgū, bet turpināšu izmantot citybee, jo stāžs ir mazāks pa gadu. Un pagaidām tas ir vienīgais īres pakalpojuma sniedzējs pie ka varu dabūt auto.
Jo gaidīt gadu vai divus līdz parādās “stāžs” nav īsti normāli, jo tiesības var būt to gadu, bet iespēja braukt ar auto šī gada laikā nav bijusi.

Roberts
26.09.2022 17:35

citēju : “Privātais automobilis ir ļoti neefektīvs, jo 95 % laika tas stāv dīkstāvē un to izmanto tikai 1 vai 2 cilvēki dienā.”

Pilnīgas mulkibas jūrmalas čigānu tabors privāto mašīnu izmanto kā vajag.

Un FORUS tagad ar taksi ir daudz lētāk kā bolt.

Krotow
27.09.2022 00:03
Reply to  Roberts

– un to izmanto tikai 1 vai 2 cilvēki dienā …

Tā tikai vēl trūka lai manu personisko auto izmantotu visa apvemtā pasaku pasaule. Uu kad man savajadzētos savu auto, tas neatrastos uz vietas.

Tomy
26.09.2022 17:38

Izskatās stipri lētāk kā esošiem piedāvātajiem. Nez vai tās tik tādas iepazīšanās cenas?

Gints Rotčenkovs
26.09.2022 18:40

paskatījos karti – 0,07-0,10-0,13 eur/min. bet normālu mašīnu laikam viņiem nav…. tikai Automāti…

Karamba
26.09.2022 21:54

Kāda vaina automātam?

Edgars
26.09.2022 22:10
Reply to  Karamba

Un normālam kefīram ir follija korķītis.

Skābene
27.09.2022 09:23

Ja mašīnai ik pēc 100k nav jāmaina sajūgs un izspiedējgultnis, tad tā nav mašīna! Un tās teslas vispār nav mašīnas, tām vispār nav ātrumkloķa.

Gints Rotčenkovs
27.09.2022 14:22
Reply to  Skābene

nu sajūga maiņa 200plus K tikai ir realitātē.
Manuālā kārba palīdz nenotrulināt smadzenes un domāšanu.

Biteme
27.09.2022 14:48

Nevajag pārvērtēt manuālās kārbas ietekmi uz domāšanas spējām) Cilvēkam, kas ir pieradis pie manuālās, viss tāpat notiek automātiski un nekādas jaunas sinapses no pārslēgšanas procesa neveidojas.

Skābene
27.09.2022 15:31

Kopš pārgāju uz automātiem, aizmirsu par sajūgiem, divu masu spararatiem, izspiedēgultņiem, un izļurkātām kulisēm.
Turklāt, ar traumētu roku, vai kāju ir iespējams pašam aizbraukt pie daktera, kamēr ar manuāli tu nekur netiec!
Ar manuāli braucu tikai tad, ja ceļojumā auto noma neko citu nevar piedāvāt! Par savu naudu manuāli vairs nepirkšu.

Mehinskis
27.09.2022 16:44
Reply to  Skābene

Automāts protams ir tikai norma mūsdienu auto, tur viss kārtībā, bet nevajag arī vispārināt, tas ko nosauci ir tikai tevis iepriekš izmantoto lūžņu problēma un nekas vairāk! Turklāt es Tavā vietā nelielītos ar to, ka vadi auto ar saģipsētām ekstremitātēm, veljovairāk tādēļ, ka pats taču saproti, ka kā minimums jebkurš manuāļu atbalstītājs to pašu mierīgi izdarīs ar MT. Man patīk automāti (daži konkrēti), bet ir arī tādi kuri nepatīk, lielākoties japāņiem ir tie variatori, kuri pirmkārt ir nozēlojami uz kravu vilkšanu un tik pat nožēlojami bezceļos (milzīgs mīnus Rav4). Nu un subaru ir pat diezgan bīstams ar savu patstāvīgo 4×4… Read more »

Biteme
28.09.2022 13:11
Reply to  Mehinskis

Haende hoch! grammar polizei! Patstāvīgo vai pastāvīgo…..?

Mehinskis
27.09.2022 16:35
Reply to  Skābene

Nu vispar, parastam ikdienas auto viennozigi ik pec 100k nav jamaina nekads sajugs, izspiedejgultnis, vai spararats. Ja vien nesporto, nespolē, vai nemākulīgi velc piekabes.
200k km tur viss mierīgi tur, pet tam nakošie tāpat izgriež filtrus, uzčipsē un tad pie/pec 300k km var sākt domāt!

Skābene
28.09.2022 11:57
Reply to  Mehinskis

Koplietošanas auto tas sajūgs būs jāmaina vēl pims 100k. Iedomājies cik cilvēku ar to BOLT auto izbrauc dienas, nedēļas, gada laikā? Katrs brauc pa savam, cits žmiedz, cits sēņo, cits visu laiku nenoņem kāju no sajūga.

Realx
27.09.2022 10:10

Lai arī izklausīsies ciniski, manuprāt šis ir solis “tev nekas nepiederēs un tu būsi laimīgs” virzienā

Tītars
27.09.2022 10:44
Reply to  Realx

Tas nav slikts mērķis, ja tiek investēts pareizajās vietās. It īpaši ja tas ir transports. Latvijai sen vajag vairāk vilcienu, gan kravai gan sabiedrisko. Tas ka vari 200m pabraukt uz nomaksu neko daudz neatrisina.

Tītars
27.09.2022 10:40

“Privāto automašīnu īpašumtiesības ir pagātnes risinājums” Varbūt Tokijā, Berlīnē vai Londonā.
Rīga ir tālu no iespejas atteikties no privātā auto, vēl liels darbs jāiegulda sabiedrisko transportu mobilitātē. Tas pats par Jūrmalu.
Kad 9:00 no rīta vanšu tilts nebūs aizņemts ar automašīnām kur katrā sēž pa vienam cilvēkam, tad varēs apspriest personīgo auto kā pagātnes rīku.

Rudolfs
27.09.2022 10:57
Reply to  Tītars

Piekrītu Vanšu tiltā steidzami nepieciešama sabiedriskā transporta josla.

Skābene
27.09.2022 11:42
Reply to  Rudolfs

Rīgai vajag vairāk tramvaju un piepilsētas vilcienu.

digitalk
28.09.2022 14:49
Reply to  Skābene

par tramvajiem ļoti apšaubāmi — infrastruktūras izbūvei būs kosmiskas cenas, būvēs ne kā Berlīnē un trokšņu līmenis, pret kuru cīnās, tikai pieaugs. tāpat, jau šobrīd RS darbnīcās ir akūts remonta un apkalpošanas speciālistu trūkums (kas gan teorētiski ir risināms jautājums).

Krotow
27.09.2022 15:44
Reply to  Rudolfs

Nepieciešams Ziemeļu šķērsojums. Un jau aizvakar.

Rudolfs
28.09.2022 09:05
Reply to  Krotow

Skatoties kādā virzienā iet pilsētas mobilitāte un iedzīvotāju daudzums, smagi šaubos, ka šis kādreiz tiks realizēts.

davix
28.09.2022 10:31
Reply to  Rudolfs

Ziemeļu koridoris ir absolūti nepieciešams, neatkarīgi ne no pilsētnieku mobilitātes paražām ne iedzīvotāju skaita izmaiņām. Par to var spriest jebkurš, kas dzīvo Bolderājā, Daugavgrīvā vai Iļģuciemā – redzot to pašreizējo satiksmes plūsmas absurdu. Visas tās fūres tiek dzītas caur pilsētu. No Ilģuciema praktiski čībās varētu pāriet pāri Ziemeļkoridora tiltam un 20 min būtu jau pie Spirit & Wine (praktiski centrs). Un nebūtu vajadzīgs pat sabiedriskais transports. Tā vietā ir kāds 1 h gājiens vai jābrauc apmēram kādas 45 min sastrēgumos nevajadzīgu loku caur pilsētu un Vanšu tiltu.

Krotow
28.09.2022 13:05
Reply to  Rudolfs

Nāksies realizēt. Ziemeļu šķērsojuma nepieciešamību pierāda ikdienas korķi uz Vanšu tilta un Valdemāra ielā pat brīvdienās. Viss tranzīts no Pārdaugavas, sākot no Lielirbes ielas uz ziemeļiem un no Jūrmalas puses uz Vidzemi iet caur centru, jo augstāk pāri tikt nav kur. Uz Dienvidu tiltu cauri Ulbrokai ir pamatīgs līkums, ļoti daudz luksoforu un šaura iela Dreiliņos un uz Juglu ar saviem korķiem. Tur nav citu variantu.

Rudolfs
28.09.2022 14:46
Reply to  Krotow

Nu tad es vismaz neredzu, ka tas varētu notikt tuvākajos 10 gados. Kad pabeigs dzelzceļu un sakārtos esošos tiltus, varbūt sāks skatīties tajā virzienā. Tikpat labi tajā laikā uzlabos sabiedriskā transporta infrastruktūru un sastrēgumu jautājumu atrisinās tādā veidā.

Reklāma