Web Analytics
More
    Reklāma

    Starptautiskajā lidostā “Rīga” izveidotas “Bolt” klientu pulcēšanās vietas

    Jaunākie raksti

    “Bolt” sadarbībā ar starptautisko lidostu “Rīga” izveidojuši īpaši apzīmētu “Bolt” kopbraukšanas pakalpojumu tikšanās vietu lidostas “Rīga” P1 stāvvietā jeb pie Šengenas zonas ielidošanas sektora E. Papildus tam, klientiem kā alternatīva tiek piedāvāta arī iespēja atzīmēt autobusa pieturu kā sava brauciena sākumpunktu. Paredzams, ka šis jaunums palīdzēs arī optimizēt automašīnu plūsmu lidostas teritorijā.

    “Bolt” tikšanās vieta īstermiņa stāvvietā P1 izveidota ar mērķi, lai satikšanās ar partneršoferiem lidostas teritorijā būtu pēc iespējas ērtāka. Pasažieriem vairs nebūs jādomā, kuru konkrētu vietu lidostas teritorijā izvēlēties par brauciena sākumpunktu, jo lietotnē tiek piedāvātas divas iespējas – īpaši apzīmēta “Bolt” tikšanās vieta pie Šengenas zonas ielidošanas sektora E vai turpat netālu esošā autobusu pietura.

    Reklāma

    “”Bolt” saviem klientiem vēlas sniegt vēl patīkamāku un komfortablāku brauciena pieredzi, līdz ar to jaunā “Bolt” kopbraukšanas tikšanās vieta starptautiskajā lidostā “Rīga” stratēģiski izvietota tā, lai mūsu klientiem, izejot no ielidošanas sektoriem E un C, būtu ērti tai piekļūt. Šādi tikšanās punkti vairākās starptautiskās lidostās ir jau augsti novērtēti no klientu puses, jo mazina pārpratumus par iekāpšanas lokāciju, tāpēc vēlamies ar šo jaunumu iepriecināt kā Latvijas iedzīvotājus, tā arī starptautiskos ieceļotājus. Uzskatām, ka šī jaunā tikšanās punkta izveide palīdzēs arī mazināt sastrēgumus lidostas teritorijā, it īpaši pieprasījuma pīķa stundās – agrā rītā, pēcpusdienā un vēlā vakarā,” saka Kristīne Bezerra-Kjerulfa, “Bolt” vadītāja Latvijā.

    Tāpat, lai palīdzētu ieceļotājiem pēc iespējas veiksmīgāk atrast jauno tikšanās vietu, sākot no ielidošanas sektora iekštelpās līdz pat tikšanās punktam P1 stāvvietā, “Bolt” lietotājus pārskatāmi pavadīs vairākas vizuālas norādes.

    Partneršoferi tiek aicināti Rīgas lidostas īstermiņa stāvvietā ierasties tikai ar aktīvu pasūtījumu, tādējādi paātrinot pakalpojuma pieejamību. Šāds “Bolt” pakalpojums, izvēloties konkrētu tikšanās vietu lidostās, ir pieejams jau vairākās valstīs, piemēram, Austrijā, Polijā, Vācijā, Beļģijā, Nīderlandē, Spānijā, Portugālē, Somijā, Igaunijā, Lietuvā un citur.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    17 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Juris
    10.08.2023 12:04

    Kā taksists zem Bolt, varu teikt, ka situācija paliek nemainīga. Punkts izveidots ir, bet ne ērtākajā vietā. Un visi pārējie minētie uzlabojumi ir teorētiski, praksē no tā visa nekas nemainās.

    Skābene
    10.08.2023 14:35
    Reply to  Juris

    Nu ja, tāpat zvana un prasa, eu…a kur tu esi, es tevi neredzu…..:)

    jhj
    10.08.2023 14:44

    laba ideja, bet latvietim vienmēr viss būs iemesls pačīkstēt

    Juris
    10.08.2023 18:48
    Reply to  jhj

    Ja tā vieglāk, dzīvo tālāk ilūzijā, un tici kompāniju preses relīzēm, slavē tās un pielūdz.

    11.08.2023 11:35
    Reply to  Juris

    pasaki to ārzemniekam, kurš šo lidostu redz pirmo reizi, tukšā muca ar skaļajiem saukļiem.

    Pēča
    11.08.2023 09:10

    Tak vienalga ar kādu taksi brauc, no lidostas izslauks tevi kā tādu govi(jo var) Pēdejo reizi pirms 2 gadiem braucu ar bolt līdz Imantai, ielidoju 22:10 kamēr somas utml bija gandrīz 23… tātad sabiedriskais atkrīt ķip 22 autobuss iet jau līdz centram, BET no centra? RS 1x1h iet nakts transports… Mājā tad būtu tik ap rīta pusi?…(un viņi kretīni to zin) Ieeju appā un tur rāda, ka jāmaksā būs 21€ lai aizvestu mani ~8km…. Vai tas ir normāli?!??? Piegāju pie zaļajiem baltik takšiem uzprasīt cik līdz imantai, teica ap 15€ (jēdziens ap var būt gari izstiepts) ta sūtiju boltu vismaz tur garantēta maksa. Nevis pasaka ap 15, beigās skaitītajā būs 25…. Nakamajā identiskā reizē aizbraucu ar 22 autobusu līdz Āgenskalnam un no āgenskalna pasūtīju, tad bija 5€ bolts ;) Reali ja no lidostas sauc taksi tad standartā pa dienu ir vismaz 200% uzcenojums, naktī 400%…. Nevaru sagaidīt rail baltika lidostas vilciena pieturu, tad būs vismaz opcija! (CERAMS, ka būs nevis tikpat bezjēdzīgs kā 22.autobuss kurs aizvedīs tevi līdz centram un talāk tāpat nav dižas transporta iespējas) Un šis mafijas bizness tur izbeigsies un visi šamējie beidzot varēs curat biksītēs lai dabūtu klientus! Nevis kā tagad pēc vakara reisiem prasīt kosmosa… Read more »

    Skābene
    11.08.2023 10:24
    Reply to  Pēča

    Es uz lidostu parasti braucu ar CityBee vai Carguru. Ja ielido pa dienu arī mājās braucu ar iepriekš minētajiem. Ja ceļojums ir tikai uz nedēļas nogali, un atlidošana ir vakarā, tad atstāju savu mašīnu P3. Vakaros gan nav variantu, jo vakaros koplietošanas mašīnu P3 stāvvietā nav. Bolt gadījumā visu sabojā algoritms, kas nosaka cenu pēc pieprasījuma principa, jo vairāk cilvēku lieto, jo dārgāk. Ir bijis tā, ka gaidot čemodānus atver aplikāciju un rāda vienu cenu, kad sagaidi čemodānu un jau gribi sūtīt taksi, izlec paziņojums, ka augsta pieprasījuma dēļ cena x2. Vēl bēdīgāk ir tad, kad paspēj pasūtīt vēl par zemo cenu, bet taksists noraida pasūtījumu, jo tarifs mainījies uz x2 un viņš negrib braukt par lēto tarifu (par šo Bolt vajadzētu ieviest soda naudas šoferiem).
    Vēl ir variants paņemt Bolt skrejriteni un aizbraukt pēc tuvākās Bolt drive mašīnas otrpus lidostas pārvadam, kamēr ģimene gaida čemodānus.

    Basics
    11.08.2023 11:07
    Reply to  Skābene

    Vienkāršāk nebūtu regulāra autobusu satiksmes no lidostas vismaz uz centru? 2-3-4x stundā, atkarībā no braucēju daudzuma. Tagad, kad RS ievieš busus ar GPS un pieturas ar tablo, nebūtu problēmu vismaz lidostas maršrutā uztaisīt dinamisko grafiku, vismaz vakaros.

    Skābene
    11.08.2023 12:43
    Reply to  Basics

    Lielā bēda ir vēlās vakara stundas! Ja esi lidojis tad zināsi, ka pasažierus no lidmašīnas uz lidostu ved ar 2 autobusiem, dažreiz pat 3. Kā tu iedomājies sabāzt visu to daudzumu vienā 22. autobusā, ja vēl katram būs pa koferim? Un ja ielido nevis 1 lidmašīna, bet 8 lidmašīnas?
    Pārsvarā normālās lidostās šim nolūkam ir vilciens, kurā ir arī vieta koferiem.
    Turklāt, nelido jau tikai Rīdzinieki, lido Jūrmalnieki, Liepājnieki, Ventspilnieki, Daugavpilieši un Rīgas centrs dažiem ir pilnīgi pretējs virziens. Un ko Tukumnieks, vai Jūrmalnieks darīsi vienos naktī Rīgas centrā, ja pēdējais vilciens uz Tukumu atiet 23:45? Jūrmalas gadījumā taksis ir visracionālākais risinājums. Problēma ir mūsu pašu Konkurences padomē, kas uzskatīja, ka fiksēti un paredzami taksometru tarifi ir slikti, ka vajag brīvo tirgu, lai katrs var vest par tādu tarifu, kādu uzlīmē uz durvīm. Nekur pasaulē nenotiek tāda veida pašažieru čakarēšana, pārsvarā visur uz un no lidostas ir Flat rate, pēc zonām. Jo tālāk zona, jo lielāka cena un fiksēta maksa par iebraukšanu/izbraukšanu lidostas teritorijā. Ņem jebkuru taksometru un vari plānot izmaksas.

    Alberts Kviesis
    11.08.2023 13:03
    Reply to  Skābene

    Parasti atstājam privāto braucamo kādā no ārpus lidostas stāvvietām, kur buss pēc izsaukuma bez maksas atbrauc pakaļ. Neredzu nekādu problēmu. Lētākais un relatīvi tālākais ir Park&Fly. Alternatīvas ir. Man no Pierīgas braukt ar savu transportu un maksāt par 3 dienu stāvēšanu ir lētāk nekā lietot taksometra pakalpojumus turp un atpakaļ 2×55 km

    Basics
    11.08.2023 14:01
    Reply to  Skābene

    es taču rakstīju – autobusu biežums atkarībā no noslodzes. Nekas netraucē tos laist ik pēc 5-10 min. laikos, kad ielido pavairāk lidmašīnu un ir liela pasažieru plūsma. Uztaisiet lidostas busā tarifu eur3 un laidiet biežāk, lai cilvēki var mierīgi nolikt savus koferus.

    Jā, daudziem nemaz nevajag uz centru, bet tur vienkārši jāsaskaita – cik ir to, kam vajag un to, kuriem nevajag. Lai nav sausa runa. Bet taksis naktī uz Jūrmalu vienmēr būs dārgāks, nekā pa dienu – vismaz kamēr tas nav robotvāģis, kam nenāk miegs.

    Kad būs vilciens, tad varēs sapņot par naksts vilcienu uz Tukumu caur Jūrmalu, bet jāsaprot arī tas, ka vilciens nekursēs ar mazu aizpildījumu, vai arī biļetes maksās tikpat vai dārgāk, kā pasaukt kādu pretī ar auto (ne ģimenes loceklis).

    Skābene
    11.08.2023 15:14
    Reply to  Basics

    Drīzāk jau kādu transfēru servisu vajag, lai var sasēdināt visus vienā virzienā braucošos pasažierus minibusā, kas izvadā pa mājām. Ir braukst ar tādu no JFK lidostas uz viesnīcu Manhetenā, un bija pat lētāk kā ar taksi.

    Basics
    11.08.2023 15:53
    Reply to  Skābene

    Pie mums ka tik nemaksās tāds dārgāk par taksi – mēs tak jūs vēl pa naksnīgo pilsētu izvizinājām!

    Skābene
    11.08.2023 16:18
    Reply to  Basics

    Pie mums viss labi maksā, lidostā ūdens EUR 2,50 bet grieķijā 0,20. Portugālē 0,5 litru Coca cola kafejnīcā maksā 0,70 centi, bet Rīgā 2,50 par 0,33 l pudelīti! :D

    Alberts Kviesis
    11.08.2023 17:37
    Reply to  Skābene

    Romā bija politiskā ielas akcija (kaut kas saistīts ar arodbiedrībām). Piedāvāja gan dzeltenus kreklus, gan lietussargus, gan karogus. Negribējām mērkaķoties ar visiem grupā, tādēļ palūdzām tikai haļavno ūdeni :)

    trx450
    11.08.2023 23:16
    Reply to  Pēča

    Jup, pašlaik ar Bolt ir tā, kā paveicās. Nekā konkrēta no viņiem var negaidīt.
    Es parasti izmantoju savas māsas pakalpojumus. Viņai par to pieleju pilnu bāku. Bet tam visam ir viens liels bet. Šogad esmu ielidojis Rīgā 30 reizes un visas ir bijušas ar aizkavēšanos. Māsai tādi notikumi nav patīkami.
    Praktiski visās lidostās būs problēmas ar sabiedrisko transportu naktīs. 2:00-5:30 ir lidostu atslodzes laiks. Taksometru cenas lielas. Reizēm taksometrs izmaksās vairāk kā aviobiļete.

    trx450
    11.08.2023 23:00

    Nekas jauns. BalticTaxi tikšanās punkts bija iekšā lidostā, atlidošanas terminālī. Pašlaik ir vai nav?

    Reklāma