Kaimiņos esošais lietuviešu jaunuzņēmums AKO strādā pie savas jau otrās elektriskā tricikla versijas, kura plānota kā pietiekami jaudīgs un stilīgs braucamais, sasniedzot sporta motocikla cienīgus parametrus.

AKO radītais prototips ir kaut kas līdzīgs tam, ko varam iedomāties par slēgtu motorolleri vai vismaz aprīkotu to ar jumtu, taču tas viss uz trim riteņiem un ar elektrisko piedziņu. Uzņēmums lepojas ar savu izstrādāto riteņu pagriešanas mehānismu, kā arī tieši ar konstrukcijas noliekšanās risinājumu, lai triciklu būtu ērtāk vadīt pie zemāka ātruma. Šo izstrādāto versiju plānots pat pieteikt kā patentu.

Tricikls būs aprīkots ar 26 kWh bateriju, kā arī tā griezes moments sasniegs 600 Nm, ļaujot maksimāli sasniegt 240 km/h, ko visdrīzāk uz ceļa nebūs iespējams izmantot. Nobraucamā distance solīta aptuveni 300 km un tricikla svars ir aptuveni 500 kg. Tas būs aprīkots ar 4 punktu drošības jostu un priekšējiem un sānu gaisa spilveniem.

Cerēsim, ka AKO veikumu patiešām ieraudzīsim uz ceļiem, jo tas joprojām ir izstrādes stadijā pāris cilvēku mazā komandā. Taču CEO norāda, ka tieši tas ir uzņēmuma spēks, lai radītu šādu produktu. Aptuvenā cena gaidāma mašīnas vērtībā no 20 līdz 24 tūkstošiem eiro.

Avots: AKO

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
1 Comment
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow

Cik sapratu, auto aizvietotājs pa lēto mūsu klimatam tiem, kuriem nav naudas elektroauto iegādei pa 35+ kiloeiro. Tiesa pie mums kaut kā nav pierasts braukt uz viena mopēda kopā ar sievu, 3 bērniem, suni un 3-4 lieliem iepirkumu maisiem. Un ceļu policija arī kaut ko tādu nesapratīs.