Reklāma

Lietuviešu jaunuzņēmums AKO veido elektrisko triciklu

Jaunākie raksti

“Google Phone” lietotāji varēs automātiski ierakstīt zvanus no svešiem numuriem

Janvāra sākumā baumu līmenī klajā nāca informācija par to, ka lietotnes "Google Phone" izmantotāji kaut kad tuvā nākotnē varētu...

Programmatūras kļūdas dēļ “Mustang Mach-E” elektriskais krosovers var kļūt neiedarbināms

"Ford" elektriskais krosovers "Mustang Mach-E" programmatūras kļūmes dēļ var palikt ar tukšu 12V akumulatoru, kas savukārt var novest pie...

Izziņots OnePlus Nord LE – nopirkt to nevar, var tikai laimēt

OnePlus atkal atgriezies ar it kā jauna, bet jau kaut kur redzēta OnePlus Nord LE viedtālruņa izziņošanu. OnePlus Nord...

64-bitu Google Chrome Android versijai vajadzēs 8 GB RAM

Apple ar iOS 11 jau 2017. gadā pārlēca uz 64-bitu lietotnēm, tur izstrādātājiem nebija nekādas teikšanas - vai nu...

Pērtiķis ar implantētu “Neuralink” čipu tikai ar prātu spēj dzenāt bumbiņu (video)

Īlona Maska vadītais uzņēmums "Neuralink", kas koncentrējas uz mikroshēmu izstrādi, kuras spēj savienot smadzenes ar datoriem, nācis klajā ar...

Kaimiņos esošais lietuviešu jaunuzņēmums AKO strādā pie savas jau otrās elektriskā tricikla versijas, kura plānota kā pietiekami jaudīgs un stilīgs braucamais, sasniedzot sporta motocikla cienīgus parametrus.

AKO radītais prototips ir kaut kas līdzīgs tam, ko varam iedomāties par slēgtu motorolleri vai vismaz aprīkotu to ar jumtu, taču tas viss uz trim riteņiem un ar elektrisko piedziņu. Uzņēmums lepojas ar savu izstrādāto riteņu pagriešanas mehānismu, kā arī tieši ar konstrukcijas noliekšanās risinājumu, lai triciklu būtu ērtāk vadīt pie zemāka ātruma. Šo izstrādāto versiju plānots pat pieteikt kā patentu.

Tricikls būs aprīkots ar 26 kWh bateriju, kā arī tā griezes moments sasniegs 600 Nm, ļaujot maksimāli sasniegt 240 km/h, ko visdrīzāk uz ceļa nebūs iespējams izmantot. Nobraucamā distance solīta aptuveni 300 km un tricikla svars ir aptuveni 500 kg. Tas būs aprīkots ar 4 punktu drošības jostu un priekšējiem un sānu gaisa spilveniem.

Cerēsim, ka AKO veikumu patiešām ieraudzīsim uz ceļiem, jo tas joprojām ir izstrādes stadijā pāris cilvēku mazā komandā. Taču CEO norāda, ka tieši tas ir uzņēmuma spēks, lai radītu šādu produktu. Aptuvenā cena gaidāma mašīnas vērtībā no 20 līdz 24 tūkstošiem eiro.

Avots: AKO

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
1 Comment
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow

Cik sapratu, auto aizvietotājs pa lēto mūsu klimatam tiem, kuriem nav naudas elektroauto iegādei pa 35+ kiloeiro. Tiesa pie mums kaut kā nav pierasts braukt uz viena mopēda kopā ar sievu, 3 bērniem, suni un 3-4 lieliem iepirkumu maisiem. Un ceļu policija arī kaut ko tādu nesapratīs.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: