Web Analytics
More
    Reklāma

    BITE t/c “Spice” atklāj jau trešo jauno tehnoloģiju parku

    Jaunākie raksti

    Šonedēļ, 3. novembrī, mobilo sakaru operators BITE ar jaunā “iPhone X” prezentāciju un vērienīgu izklaides programmu atklāj Rīgā jau trešo “BITES Jauno tehnoloģiju parku”, kura izveidē investēti vairāk nekā 100 000 eiro.

    Šis “BITES Jauno tehnoloģiju parks” atrodas Rīgā, tirdzniecības centra “SPICE” telpās (gaitenī pie “RIMI”) un, līdzīgi kā tā priekšteči, ir veidots atbilstoši uzņēmuma jaunajam, inovatīvajam klientu apkalpošanas centru konceptam, kura mērķis ir nodrošināt esošajiem un potenciālajiem uzņēmuma klientiem aizraujošu iepirkšanās un mobilo tehnoloģiju lietošanas pieredzi.

    “BITES klientu apkalpošanas centrā, kas tirdzniecības centrā “SPICE” darbojās iepriekšējos desmit gadus, ik mēnesi apkalpojām vairākus tūkstošus apmeklētāju, kas ir ļoti labs rādītājs. Taču šī centra platība nebija liela – vien 34 m2, tāpēc apmeklētāju plūsma ikdienā ievērojami pārsniedza tā telpu kapacitāti un cilvēkiem nereti bija jāstāv rindā, lai iegādātos kārotās preces un pakalpojumus vai saņemtu nepieciešamās konsultācijas. Rūpējoties par viņu ērtībām, nolēmām arī šajā lielveikalā izveidot “BITES Jauno tehnoloģiju parku” – īpaši plašu, modernu un interaktīvu vidi, kas ne vien sniedz apmeklētājiem vairāk iespēju, bet arī ļauj nodrošināt vēl ātrāku un individuālāku klientu apkalpošanu. Esmu pārliecināts, ka klienti šī parka priekšrocības novērtēs atzinīgi, tādējādi tā apmeklētāju plūsma jau tuvākajā laikā pieaugs vismaz divas reizes,” skaidro BITES vadītājs Kaspars Buls.

    Šī “BITES Jauno tehnoloģiju parka” kopējā platība ir 131 m2 – tas ir gandrīz četras reizes lielāks nekā vidēji BITES klientu apkalpošanas centri. Arī tā preču klāsts bagātīgāks, turklāt pielāgots apmeklētāju vēlmēm un vajadzībām – vairāk nekā 100 dažādas ierīces un vairāki simti aksesuāru, tostarp droni satriecošu video un foto mirkļu iemūžināšanai no putna lidojuma, “GoPro Hero 5 Session” sporta kameras aktīva dzīvesveida cienītājiem, “Netatmo” meteoroloģisko novērojumu stacija laikapstākļu un dzīvojamās vides gaisa kvalitātes noteikšanai, “Deeper Pro+” eholote aizraujošākas makšķerēšanas pieredzes gūšanai u.c. Īpaši plašs ir “iPhone” un “Samsung” viedierīču un to aksesuāru klāsts, jo šo ražotāju preces BITES klienti iecienījuši visvairāk.

    Šajā parkā ikviens interesents var ne vien iepazīt, izmēģināt un iegādāties dažādas viedierīces, bet arī saņemt BITES tehnoloģiju eksperta konsultācijas, tostarp ieteikumus piemērotāko ierīču izvēlei, praktiskus padomus ierīču un mobilo aplikāciju efektīvai lietošanai u.tml. Tāpat šis eksperts nepieciešamības gadījumā ātri un droši pārnesīs klienta datus no vecā telefona uz jaunu un sagatavos jauno ierīci darbam. Jāpiebilst, ka tehnoloģiju eksperta konsultācijas tiek nodrošinātas arī BITES klientu apkalpošanas centros, kas atrodas tirdzniecības centros “Origo” un “Domina”, un “BITES Jauno tehnoloģiju parkos”, kas atrodas tirdzniecības centros “Rīga Plaza” un “Alfa”.

    Līdzīgi kā “BITES Jauno tehnoloģiju parkos”, kas atrodas tirdzniecības centru “Rīga Plaza” un “Alfa” telpās, arī jaunajā parkā “SPICĒ” ir iekārtota telpa īpaši biznesa klientu ērtībām. Ja pakalpojumu klāsts, ko biznesa klienti var saņemt BITES klientu apkalpošanas centros, ir ierobežots, šajos parkos viņiem tiek nodrošināts pilns pakalpojumu serviss – kvalitatīvas konsultācijas, iespēja pārslēgt līgumus, kā arī iegādāties nepieciešamās ierīces u.tml.

    “BITES Jauno tehnoloģiju parkā” tirdzniecības centrā “SPICE” apmeklētāji ir gaidīti katru dienu no plkst. 10.00 līdz 22.00.

    Līdz šim atbilstoši jaunajam konceptam, kas tika ieviests 2016.gada rudenī, iekārtoti jau 25 BITES klientu apkalpošanas centri, investējot vairāk nekā 1.8 miljonus eiro. Līdz šā gada beigām uzņēmuma klientu apkalpošanas centru tīkla attīstīšanā plānots ieguldīt vēl aptuveni 300 000 eiro.

    Kopumā šobrīd Latvijā darbojas 40 BITES klientu apkalpošanas centri, no kuriem 16 atrodas Rīgā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    13 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    nabadanga
    04.11.2017 18:13

    Sauc kā gribi, kaut vai par digitālo ierīču rezervātu. Veikals tik un tā ir veikals :D

    geksis
    04.11.2017 18:43

    ja tiek uzsvērts, ka ir īpaši plašs iphone un samsung klāsts, tad sanāk, ka pārējie ražotāji pārstāvēti labi, ja ar 2-3 modeļiem?!

    Kristaps Skutelis
    04.11.2017 19:45
    Reply to  geksis

    Atskaitot Huawei Latvijā tā diemžēl ir realitāte.

    geksis
    05.11.2017 14:40

    maximums 8 pret vidēji 4-6 (daudziem pat vairāk, daudz vairāk) diezin vai var uzskatīt par īpaši plašu klāstu salīdzinot ar pārējiem.
    It īpaši, ja no apple ražotajiem produktiem ir tikai iphone, bet Samsung visas viedīrīces pieskaitītas (spriežot pēc teksta).
    Pat neņemot vērā to pašu tevis pieminēto Huawei, iphone klāsts pret samsung jau vairs neizklausās tik ļoti plašs.

    Kaspars Baradach
    04.11.2017 22:08

    nesen cīnoties par savu note8 atklāju, ka bite kā operātors un bite kā veikali, ir divi dažādi uzņēmumi. pie tam maz saistīti.

    Kristaps Skutelis
    04.11.2017 22:12

    Pagājušā gada pirmajā pusē Bite Latvija nopirka uzņēmumu Spaineta, kas pārvaldīja šī operatora veikalus: http://www.db.lv/tirdznieciba/mazumtirdznieciba/bite-latvija-iegadajas-spaineta-latvija-447669

    Kaspars Baradach
    05.11.2017 10:53

    un nekas nemainijās. spaineta veikali kļuva par bite retail. kuriem ir savas, neatkarīgas ierīču piegades. uzsvars uz bigbank nomaksas uzspiešanu, nevis bites nomaksu un tt.

    Kristaps Skutelis
    05.11.2017 10:54

    Kāpēc kaut kam būtu jāmainās? Telekomunikāciju pakalpojumu sniegšana un ierīču tirdzniecība ir divi dažādi biznesi un ir tikai normāli, ka tie tiek nodalīti. Konkurenti dara tieši tāpat.

    Kaspars Baradach
    05.11.2017 10:57

    nu bet tā taču ir citāda, godīgākā kompānija))) šobrīt sanāk ka veikali ir kkas līdzīgs franšizei. aizei uz veikalu, tur pat par sniegto bites pakalpojumu nevar neko pateikt. rēķinu izskaidrot nevar, jo viņiem nav piekļuves. saka zvaniet uz atbalsta numuriem. a tur reizēm pilnīgi tirliņi sēž))

    Kristaps Skutelis
    05.11.2017 11:11

    “Citāda” Bite pārstāja būt, šķiet, pirms iepriekšējās pārdošanas reizes. Tagad tā sevi vairs tā nepozicionē.

    Kas attiecas uz aprakstītajām nejēdzībām, tad, protams, tās nav pieļaujamas un ceru, ka par notikušo informēji Biti. Lai viņi zina, ka ir problēmas un tās risina.

    digitalk
    05.11.2017 00:37

    bremzīga tā PR. rakstīts par labumiem 3-jā nākotnes formā, tikai nopublicēta 4-tajā.

    Kristaps Skutelis
    05.11.2017 09:54
    Reply to  digitalk

    Relīze bija laicīgi sagatavota, bet mēs to publicējām dienu vēlāk, jo šoreiz te nav nekā degoši nozīmīga.

    digitalk
    05.11.2017 12:26

    es varbūt tevis dēļ viedtālruni nevinnēju :P

    Reklāma