Web Analytics
More
    Reklāma

    Netflix plāno atvērt fiziskus veikalus

    Jaunākie raksti

    Straumēšanas platforma Netflix nosacīti gatavojas atgriezties pie saknēm, atverot veikalus visā pasaulē, kuros pieejama gan ēdināšana, gan seriālu atribūtika un seriāla “Squid Game” šķēršļu josla.

    Jauno veikalu nosaukums būs Netflix House, un pirmie divi tiks atvērti ASV, taču pagaidām nav zināmas precīzas vietas. Uzņēmuma mērķis ir faniem sniegt iespēju iegādāties dažāda veida seriālu atribūtiku un nobaudīt kulinārijas šovos radītos ēdienus. Papildu paredzētas dažāda veida izstādes un uzstāšanās. Protams, viss par un ap seriāliem, kas faniem ļauj digitālo saturu izdzīvot realitātē.

    Netflix House esošais restorāns piedāvās plašu ēdienkarti, sākot no vienkāršām un ātrām uzkodām līdz augstas klases restorānu ēdieniem. Tāpat arī Netflix savus veikalus vēlas atvērt visā pasaulē, ne tikai ASV, lai aptvertu lielāku fanu bāzi. Pirmajiem Netflix House veikaliem jābūt atvērtiem 2025. gadā, tāpēc uzņēmumam vēl ir laiks sagatavot gan ēdienkarti, gan šovu programmu.

    Šī nav Netflix pirmā pieredze ar seriālu atribūtikas veikaliem, jo seriālam “Stranger Things” šāds jau ir vairākus gadus, kā arī nesen atvērts Netflix restorāns, kurā pasniedz kulinārijas šovu ēdienus. Izskatās, ka jaunie veikali apvienos šīs divas idejas un noteikti būs papildus peļņas avots uzņēmumam, ko es redzu kā īsto mērķi tos attīstīt.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma