Web Analytics
More
    Reklāma

    “Bite” sāk piedāvāt rēķinu apdrošināšanu

    Jaunākie raksti

    Kā liecina IKT pakalpojumu sniedzēja “Bite” veiktās aptaujas dati, katram desmitajam iedzīvotājam ir bijušas problēmas apmaksāt rēķinus par mobilo sakaru pakalpojumiem ilgstošas slimības vai zaudēta darba dēļ. Vienlaikus 98% Latvijas iedzīvotāju naudas grūtību gadījumā nebūtu gatavi atteikties no telekomunikāciju pakalpojumiem, primāri izvēloties ierobežot ēšanu ārpus mājas, došanos ceļojumus un kultūras pasākumu apmeklēšanu. Tāpēc, paplašinot pakalpojumu klāstu un veicinot mobilo sakaru pakalpojumu izmantošanas iespējas negaidītu dzīves situāciju laikā, “Bite” sāk piedāvāt jaunu pakalpojumu – rēķinu apdrošināšanu.

    Kopumā aptaujā noskaidrots, ka visbiežāk iedzīvotāji naudas grūtību gadījumā būtu gatavi atteikties no ēšanas ārpus mājas, un tā atbildēja 26% aptaujāto. Tikmēr 21% aptaujāto visvairāk būtu gatavi atteikties no ceļojumiem, bet 19% – no teātra, kino un koncerta apmeklējumiem. 11% aptaujāto atzina, ka primāri būtu gatavi atteikties no jauna apģērba un apaviem un tikpat daudzi norādīja, ka nav domājuši par šo jautājumu. 9% atzina, ka naudas grūtību gadījumā visvairāk būtu gatavi atteikties no skaistumkopšanas pakalpojumiem, bet 2% norādīja citu variantu. Vien 2% atbildēja, ka naudas grūtībās būtu gatavi atteikties no telekomunikāciju pakalpojumiem (interneta, mobilajiem sakariem u.tml.).

    “Iespēja sazināties, operatīvi iegūt nepieciešamo informāciju jebkurā laikā un jebkurā vietā, izmantojot mobilo sakaru pakalpojumus, ir kritiski svarīga nepieciešamība ikviena iedzīvotāja dzīvē. Lai gan aptaujas laikā tikai katrs desmitais iedzīvotājs atzina, ka viņiem ir bijušas problēmas apmaksāt rēķinus par mobilo sakaru pakalpojumiem ilgstošas slimības vai zaudēta darba dēļ, neviens no šādām dzīves situācijām, kas, nenoliedzami apgrūtina personīgo finansiālo stāvokli, nav pasargāts. Šī iemesla dēļ esam radījuši jaunu pakalpojumu – rēķinu apdrošināšanu, sniedzot klientiem papildu drošības sajūtu arī šādās neprognozējamās dzīves situācijās,” skaidro Una Ahuna-Ozola,“Bite” korporatīvo un sabiedrisko attiecību vadītāja.

    Jaunais “Bite” rēķinu apdrošināšanas pakalpojums nodrošinās, ka neparedzētos apstākļos, piemēram, gadījumos, ja klients ilgstoši slimo, klienta bērns ilgstoši slimo, klients zaudē darbu vai klientam tiek samazināta darba slodze par vairāk kā 50%, klients saņems atlīdzību abonēto telekomunikāciju pakalpojumu apmaksai, turpinot tos izmantot bez pārtraukuma. Proti, apdrošināšana segs ierīces izmaksas, zvanu, SMS un interneta datu lietošanas maksu, ieskaitot viesabonēšanas maksu. Tāpat “Go3 Bite” abonēšanas izmaksas, lietu interneta izmaksas, telefona apdrošināšanas izmaksas, “Antivīruss” un “Antivīruss+” izmaksas un autostāvvietas izmaksas.

    Lai pieslēgtu apdrošināšanu, klientam jābūt aktīvam “Bite” abonēšanas līgumam par balss tarifu plānu un vecumā no 18 – 64 gadiem. Apdrošināšanas maksa tiks pievienota “Bite” klienta ikmēneša rēķinam.

    U.Ahuna-Ozola papildina, ka telekomunikāciju pakalpojumu rēķinu apdrošināšana var būt noderīga visdažādākajās situācijās, piemēram, ja ģimenē nākas saskarties ar negaidītiem notikumiem. Proti, bērns (15 gadi) uz batuta vai slēpojot salauž kāju un viņam noteikts gultas režīms, kas ietekmē vecāka spēju strādāt. Lai veltītu visu uzmanību bērna aprūpei, vecāks ir spiests ņemt bezalgas atvaļinājumu, jo slimības lapu uz bērnu bez ārstu konsīlija izsniedz tikai līdz bērna 14 gadu vecumam. Šādos brīžos, kad paliekam bez regulārajiem ienākumiem, “Bite” rēķina apdrošināšanas pakalpojums var nodrošināt finansiālu atbalstu, izmaksājot atlīdzību par tekošajiem telekomunikāciju pakalpojumiem.

    “Bite” nodrošinās pakalpojumu, sadarbojoties ar apdrošināšanas uzņēmumu “Quantum Leben” un prasību administratora “AON Baltic” Latvijas filiāli.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    21 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Villijs
    29.11.2023 15:03

    OK, manu iepriekšējo komentāru noņēma. Labiņi labi.
    Pateikšu laipnāk.

    Brīvprātīgs nodoklis nabagajiem/ar naudu dumjajiem.

    Kursors.lv
    29.11.2023 15:06
    Reply to  Villijs

    Jā, tagad ir labāk.

    Krotow
    29.11.2023 15:30

    Šis izskatās rada telefonu un televizoru ekrānu apdrošināšanai. No kuras vari mierīgi izvairīties, ja neesi ar abām kreisajām rokām.

    Biteme
    30.11.2023 13:27
    Reply to  Krotow

    No kasko arī var izvairīties, ja neesi ar visām kreisajām ekstremitātēm. Kurš tad ir tāds muļķis, ka tīšuprāt stūrēs grāvī. Vai ne.

    Biteme
    29.11.2023 16:05

    Bite cenas trubām norāda bez PVN, nenorādot šo īpatnību. Ahūni smalks triks.

    mmbds
    29.11.2023 19:28
    Reply to  Biteme

    Nav gan taisnība, tikko pārbaudīju, ir iekšā PVN.
    Bez PVN nemaz nedrīkst norādīt pēc likuma

    Biteme
    30.11.2023 07:12
    Reply to  mmbds

    Izvēlies telefonu ar tipa atlaidi ar pilno maksājumu (vienā reizē, nedalot pa mēnešiem), ieliec grozā, turini noformēt un redzi ka cena ar atlaidi patiesībā ir cena bez PVN, kas noformēšanas fāzē tiek pielikts klāt.

    karlis
    30.11.2023 07:59
    Reply to  Biteme

    jap tā tas ir.
    bet tur ir mazs zaļš bumbulis, kur var izvēlēties ar pvn/bez pvn
    lai gan īsti nav saprotams šāds smalks uzmetiens.
    taisnibas labad, tagad gandrīz visur tev mēģina iesmērēt cenu bez pvn.

    vienreiz tā arī izdarīju, pie maksāšanas iedevu to summu, kas norādīta. tad gan bija lielas acis.

    Biteme
    30.11.2023 13:25
    Reply to  karlis

    Tiesa, ir gan pvn bumbulis…nē, mazītiņš bumbulītis. Nerakstot pie cenas teksta formā ka pvn nav iekļauts, sanāk tāds laimētavu cienīgs triks ar bezmaksas griezieniem (vai ko tās vēl piedāvā).

    Tāpēc arī saku – nav ko jāpērk telefoni pie operatoriem) viņiem tikai muļķības prātā – veikalā redzi cenu un nav jāšķoba acis lai saprastu kur ir lamatas.

    Krotow
    30.11.2023 14:15
    Reply to  Biteme

    PVN bumbulis domāts juridiskajām personām. Pasūtījumu noformējot kā fiziskai personai bez PVN un ar noņemtu PVN, visticamāk nekas nesanāks.

    mmbds
    30.11.2023 13:46
    Reply to  karlis

    Tad tas ir likuma pārkāpums, attiecīgi pēc šī likuma “Kārtība, kādā norādāmas preču un pakalpojumu cenas” izriet:
    4. Piedāvājot patērētājiem preces, pārdevējs norāda gabalcenu jeb pārdošanas cenu (turpmāk — gabalcena) un noteiktas mērvienības cenu. Gabalcena ir cena par vienu preces vienību, nedalāmu preces daudzumu vai iepakojumu. Noteiktas mērvienības cena ir cena par vienu kilogramu, litru, metru, kvadrātmetru vai kubikmetru, vai citu preces daudzuma mērvienību saskaņā ar šo noteikumu prasībām. Preces gabalcenā un noteiktas mērvienības cenā ietver pievienotās vērtības nodokli un visus citus nodokļus.

    Cenai ir jābūt norādītai ar PVN, visur un vienmēr!

    p.s. es vēlreiz izvēlējos tel ar atlaidi, maksāt uzreiz, ieliku grozā, nospiedu Noformēt Pasūtījumu un man vienalga parādīja to pašu cenu ko sākuma, tikai šeit jau bija sīkāk izdalīts atsevišķi PVN un iekārtas cena, bet kopsumma ir tāpati kas sākumā.
    Piem. Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G – 299eur, bez PVN 247 eur+PVN 52 eur

    Biteme
    30.11.2023 14:06
    Reply to  mmbds

    Man bites e-veikalā meklējot Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G vai skatoties telefonu sarakstā, cena ir 247.11 un nav NEKĀDU norāžu par pvn. Tikai atverot Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G aprakstu, virs ‘pirkt uzreiz’ cenas ir pvn slaiderītis, kas skatoties uz izdevīgo cenu pirmajā brīdī nelec acīs.

    4. Piedāvājot patērētājiem preces, pārdevējs norāda gabalcenu jeb pārdošanas cenu (turpmāk — gabalcena) un noteiktas mērvienības cenu. Gabalcena ir cena par vienu preces vienību, nedalāmu preces daudzumu vai iepakojumu. Noteiktas mērvienības cena ir cena par vienu kilogramu, litru, metru, kvadrātmetru vai kubikmetru, vai citu preces daudzuma mērvienību saskaņā ar šo noteikumu prasībām. Preces gabalcenā un noteiktas mērvienības cenā ietver pievienotās vērtības nodokli un visus citus nodokļus.

    No šī es secinu, ka pvn slaideris ir drīzāk negodīga komercprakse, nevis pircēja pieredzi uzlabojošs rīks ar AI piešprici.

    mmbds
    30.11.2023 14:33
    Reply to  Biteme

    Interesanti ka es neatradu slaideri, parasti šādi slaideri ir lapās kas orientētas uz juridiskajiem pircējiem, piemēram Markit utt. Varbūt ka esi iegājis kā juridiskā persona?
    p.s. Es par šo PVN lietu sacepos vasarā kad meklēju malku un briketes, pilnīgi VISI tirgotāji norāda cenu bez PVN. Es pat uzrakstīju iesniegumu VIDam, viņi atrakstījās ka tā nav viņu kompetence un pārsūtīja PTAC. Laikam PTAC ir vienalga jo manis norādītajās lapās joprojām cena ir bez PVN

    mmbds
    29.11.2023 19:29

    Būtu labāk beidzot eSIM telefoniem piedāvājuši…pat ZZ ir eSIM

    eSIM
    30.11.2023 16:41
    Reply to  mmbds

    Ir viņiem eSIM tikai jāprasa un jāiet uz klientu apkalpošanas centru pieteikt, bet par būšanu ir tikai baigi neko par to nesaka, vienam pazīstamajām ir eSIM uz jaunāko iPhone, tā kā viss strādā vajag tikai pajautāt :)

    Oskars
    30.11.2023 06:19

    Interesanta kompānija. Pat ar Smart id līgumus nevar parakstīt, bet jāraksta čupa papīru. Pasūtot interneta jāgaida zvans, kuru palaižot garām neviens vairs nezvana un pasūtījums pa jaunam jāsūta😁 Tāpēc esmu Tele2. Daudz ērtāk, pat pakomātā varu saņemt pasūtījumu. A te kaut kādu bezjēdzīgu rēķinu apdrošināšanu piedavā.

    Villijs
    30.11.2023 10:39
    Reply to  Oskars

    Līgumu slēgšana ir jancīga, bet manā galā Bite ir vienīgie ar stabilu 5G, un tā Nokijas antena un AP strādā nu cieši labi. Cena nedaudz zemāka par LMT, bet toties neraustas, nezūd un sejā skatīdamies nemelo ka nav problēmu.

    mmbds
    30.11.2023 13:48
    Reply to  Oskars

    Man visus līgumus un iekārtas vienmēr atved ar kurjeru bez maksas

    davix
    30.11.2023 11:09

    Diezgan traka situācija, ja patiešām ir potenciāls pieprasījums pēc šāda pakalpojuma. Es gan nedaudz apšaubītu ka “katram desmitajam ir bijušas problēmas apmaksāt mobilo sakaru rēķinu”. Pieļauju, ka te runa varētu būt par kopējo Bite rēķinu (mobilie sakari, internets, telefona līzings, viedtelevīzija utml.). Pretējā gadījumā, ja katrs desmitais saskāries ar problēmām atmaksāt 15 EUR rēķinu, liekas ir nedaudz par šerpu sabiezinātas krāsas.

    rudzu rikas
    30.11.2023 12:30

    hmm, imho bezjēdzīgs pakalpojums. To naudu kas tiks maksāta par apdrošināšanu var atlikt (krāt) un tas pats vien būs?

    Sergejs
    30.11.2023 14:30
    Reply to  rudzu rikas

    Var un vajadzētu, tik, kā saka, grēks ir salds bet cilvēks vārgs un tā nauda kam būtu jābūt zeķē kā drošības spilvenam tur ne vella neturās lielākai daļai😁

    Reklāma