Web Analytics
More
    Reklāma

    Chronos pārvērš gandrīz jebkuru pulksteni viedpulkstenī

    Jaunākie raksti

    Apple Watch un daudzi citi valkājamo ierīču ražotāji ir spējuši aplam īsā laika sprīdī atspiest klasisko pulksteņu ražotājus otrā plānā, tomēr klasiskas vērtības būs cieņā vienmēr. Sākotnēji klasisko pulksteņu ražotāji izlikās, ka viedpulksteņu iznākšana tos nekādi neietekmēs, bet tagad pat Tag Heuer nākas atzīt, ka ar vienu kāju pašiem būs tajā upē vien jāiebrien.

    Viedo aksesuāru un viedpulksteņu ražotājs Chronos izveidojis nelielu diska formas ierīci, kas tiek piestiprināta klasiska, mehāniska pulksteņa aizmugurē un tā piegādās vibrāciju, un LED gaismiņu paziņojumus. Chronos disks spēs reģistrēt uzsitienus, kas apklusinās ienākošos paziņojumus par zvaniem vai arī ar uzsitienu varēs vadīt mūzikas atskaņotāju viedtālrunī. Šis varētu būt ērts veids, kā saņemt nemanāmus paziņojumus no viedtālruņa, saglabājot cieņu biznesa partneru acīs.

    Reklāma

    Klasiska pulksteņa aprīkošana ar neuzkrītošu, piestiprinātu Chronos disku jau sasniegusi dzirdīgas ausis un tiek ziņots, ka uzņēmums vasarā saņēma pamatīgas investīcijas, lai turpinātu darbu pie šāda veida klasisku ierīču nemanāmas papildināšanas ar modernām iespējām. Chronos diska cena iepriekšpasūtītājiem ir 99 dolāri, pilna cena plānota 129 dolāri. Divus Chronos viedos diskus varēs iegādāties par 189 dolāriem.

    Chronos-Smartwatch-3

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    PTG
    09.11.2015 09:41

    ”Apple Watch un daudzi citi valkājamo ierīču ražotāji ir spējuši aplam īsā laika sprīdī atspiest klasisko pulksteņu ražotājus otrā plānā”

    Drosmīgi teikts… Vai tik gadījumā ar viedpulksteņiem situācija tomēr nav tāda pati kā ar elektriskajiem auto, nāk, nāk, baida un biedē, bet kopējā pīrāgā vēl aiz vien aizņem tikai labākajā gadījumā dažus procentus?

    09.11.2015 10:40
    Reply to  PTG

    Perfektu statistiku nedabūt, bet Šveices pulksteņu pārdošana sarūk. Protams, tam var būt papildus arī citi iemesli.

    PTG
    09.11.2015 12:07
    Reply to  Artis Abols

    Neliela tirgus daļas izcīnīšana vēl nav klasisko pulksteņu ražotāju atspiešana otrajā plānā.
    Viedpulksteņi tā pat kā elektroniskās grāmatas savu daļu tirgū izcīnīs, bet tādi plastmasas nieciņi kā iWatch nekad nespēs izkonkurēt klasiskās vērtības. Atsevišķu gīku līmenī tas nostiprināsies, bet normāls biznesa cilvēks nekad neizies uz kompromisu ar dizainu dēļ iespējas sajust pulsāciju uz savas delnas par ienākošo SMS.
    Vienīgi pulksteņiem ar klasisko dizainu saredzu iespēju nopietni iekārtoties nozarē, bet negribētos to uzskatīt par viedpulksteņu nākšanu pie varas, drīzāk gribētos to devēt par klasisko pulksteņu evolūciju, kur vecajam labajam šveicietim pēkšņi radušās papildus fīčas, neupurējot neko no vecajām vērtībām.
    Tās tādas, manas pārdomas. :)

    09.11.2015 15:52
    Reply to  PTG

    Redz, mūsdienās jebkādu ierīču apmaiņa norit ik 2 gadus. OK, televizori velk ap 7 gadus, klēpjdatori kādus 5 gadus. Uz to tad arī tiek pelnīts, viedajam pulkstenim apņirdzas akumulators pēc 2 gadiem, ņem vietā jaunu.

    Klasiskam pulkstenim nomaini bateriju par 7 eiro un atkal var 2 gadus staigāt. Ik 5 gadus uztaisa apkopi un staigā vēl vismaz tikpat. Un ja kaut kur pa visu iestājas lēts viedpulkstenis, klasiskais bizness aiziet pa burbuli.

    Kaut gan šobrīd rocība jau atkal ļauj atbalstīt dažus simtus vērtu klasisko pulksteņu ražotāju produkciju.

    Kristaps Lācis
    09.11.2015 12:38
    Reply to  Artis Abols

    Paši smartfoni aizņem pulksteņu vietu, imho..

    Reklāma