Lai uzlabotu Latvijas apdrošināšanas pakalpojumu lietotāju pieredzi, apdrošināšanas tehnoloģiju uzņēmums “Balcia” ir izstrādājis inovatīvu mobilo lietotni, kurā ikvienam iespējams ērti un ātri iegādāties katra dzīvesstilam atbilstošus apdrošināšanas pakalpojumus un tikai dažu minūšu laikā ērti pieteikt atlīdzību. Lietotne ietvers Latvijā unikālu ceļu satiksmes drošības karti lietotāju izvēlētajā reģionā un lojalitātes programmu ar spēļošanas elementiem vairākos līmeņos. Jaunā lietotne Android un iOS lietotājiem ir pieejama no š.g. 19. jūlija, un jau sestdien, grupas “Prāta Vētra” koncerta laikā, aplikācijā būs pieejama spēle, kurā visi varēs laimēt vērtīgas balvas.
Jaunajā mobilajā lietotnē vienkārši un ērti varēs iegādāties apdrošināšanas pakalpojumus, kā arī pieteikt atlīdzību un laika atskaites formā ērti sekot līdzi atlīdzības pieteikuma izpildes laikam.
Lietotne ietvers arī līdz šim nebijušu funkcionalitāti Latvijā – ceļu satiksmes drošības karti. Tā nodrošinās, ka jebkurš lietotājs mobilajā lietotnē varēs apskatīt bīstamos satiksmes punktus izvēlētā reģionā, lai ceļš būtu iespējami drošs un bez nepatīkamiem starpgadījumiem. “Līdz ar jaunās lietotnes ieviešanu vēlamies uzlabot mūsu klientu pieredzi, turpinot ieviest digitālos risinājumus uzņēmuma ikdienā. Mobilā lietotne ir izstrādāta tā, lai tajā jebkurš interesents varētu viegli iegādāties apdrošināšanas pakalpojumus, novērtēt savu drošību, dodoties ceļu satiksmē, un parocīgi pieteikt atlīdzību, ja rodas tāda nepieciešamība. Turklāt lietotne nodrošinās 100 % bezpapīru apkalpošanu visā pakalpojuma ciklā – no iegādes līdz atlīdzības saņemšanas brīdim” stāsta “Balcia” valdes priekšsēdētājs Jānis Lucaus.
“Balcia” piedāvā mobilajā lietotnē ne tikai iegādāties un pārvaldīt apdrošināšanas pakalpojumus, bet arī iespēju piedalīties dažādos aizraujošos izaicinājumos un spēlēs. Aplikācijas lietotāji pirmie uzzinās jaunumus par aktuālajiem uzņēmuma sadarbības partneru notikumiem un īpašiem piedāvājumiem, piemēram, par īpašajiem piedāvājumiem saistībā ar “Prāta Vētras” koncertu Liepājā vai Gacho lielkoncertu Mežaparka estrādē.
Papildus visi interesenti, kuri lejupielādēs mobilo lietotni savā viedtālrunī, saņems vienreizēju 25 % atlaidi jebkuram apdrošināšanas produktam, kuru varēs izmantot lietotnē, pie “Balcia” sadarbības partneriem vai “Balcia” mājas lapā. Jau sestdien, 22. jūlijā, aplikācijas lietotājiem “Prāta Vētras” koncerta laikā būs pieejama spēle “Griež un laimē visi!”, kuras ietvaros būs iespēja iegūt 20 000 dažādu vērtīgu balvu no “Balcia” un “Prāta Vētras”. Turklāt pirmie 5000 koncerta apmeklētāji saņems īpašas “Prāta Vētras” un “Balcia” suvenīra dzērienu glāzes, no kurām baudīt atspirdzinošus dzērienus un pēc koncerta glāzi saglabāt kā piemiņu no kopīgi pavadītā vakara Liepājā. Glāzes paredzētas vairākkārtējai lietošanai, lai mazinātu vienreizlietojamo produktu radīto vides piesārņojumu plaši apmeklētu pasākumu laikā.
“Balcia” mobilo lietotni bez maksas var lejuplādēt vietnēs “App Store” vai “Google Play”. Vairāk par lietotnes funkcionalitāti iespējams uzzināt: https://balcia.lv/lv/app
Saruna ar “Balcia” par tehnoloģiju tendencēm apdrošināšanas jomā
Dārgas cenas tai Balcia ir par polisēm… Bet reklāmas gan daudz… Kaut kā tā nauda tomēr ir jāatgūzt…:)
Dievs ar tām cenām, it īpaši ja tā ir KASKO, vairāk interesē kā ar iz maksām ir/būs ja kas gadās.
Bet ar cenām arī interesanti, jūnijā kad šie reklamējās tipa 50% atlaide par OCTA tad kolēģes Tojotai pie Balcia OCTA maksāja 70+ eur ar akcijas cenu, bet divās citās firmās 52-54 eur bez akcijas. Tā kā ir nelabas nojausmas jau par šo kantori
Apdrošināšanas pieteikuma gadījumā vispirms tiks analizēti rūpīgi ievāktie lietotnes dati, piemēram, CSN brīdī uzņemtais ātrums, kādas vēl lietotnes tajā brīdī tikušas izmantotas utt., līdzīgi kā ‘melnajā’ kastē. ;)
Nu tieši šāda tipa analīze būtu ok un reāli disciplīnētu, pats būtu drīzāk par nekā pret. Bet nu zināms (sudzibas.lv liecinieks)ka ir kompānijas kuras izturās lojāli pret klientu un nemeklē kaut vai mazāko iemeslu atteikt izmaksu un ir tādas kur ir problemātiski dabūt kompensāciju.
sponsoram zobos neskatās ;)
Hmm, kas Balciai ir sponsors?
Nosaukums līdzīgs kā Balta, kurai sen jau šāda lietotne darbojas – nekā jauna! :)
Ne jau lietotne ir svarīga, bet kas notiek ar izmaksām šaizītes gadījumā. Kaimiņš ar nepilna mēneša atstarpi pamanījās 3 reizes nopludināt dzīvokli un manam apdrošinātājam nebija problēmu apmaksāt 3 operatīvus remontus. Tas arī liek aizdomāties, vai ir vērts mainīt apdrošinātāju uz kaut ko lētāku, vai kaut ko tādu, kam ir aplikācija! :D
Ja dzīve ir par garlaicīgu un trūkst piedzīvojumu tad mēģini pamainīt -))
Es personīgi KASKO izvēlos tieši pēc principa “kur būs mazāk problēmu ja kas gadās”, šogad tas bija arī finansiāli izdevīgāks variants (apdrošinātāja nosaukuma pirmais burts ir I un pēdējais F)
IF ir arī manā baltajā sarakstā. Mans favorīts gan ir Swedbank, izcila pieredze ar KASKO, Ceļojumu apdrošināšanu un Nekustamā īpašuma apdrošināšanu.