Twitter izvērties visai karsts temats par Tesla un attiecīgi arī Īlona Maska pieeju naudas pelnīšanai. Kāds Tesla īpašnieks pasūdzējies, ka Tesla apdrošināšana nu ir kļuvusi dārgāka, jo viņš ar auto braucis nakts laikā.
Tesla piedāvā arī savus apdrošināšanas pakalpojumus, kas pieejami ne tikai ASV, bet arī daudzviet Eiropā. Pie mums gan Tesla pašu piedāvātā apdrošināšana nav pieejama. Un varbūt arī labi, ka tā.
Par braukšanu nakts stundās Tesla izrēķinājuši, ka jāpaceļ polises prēmijas cenu par 30 dolāriem mēnesī, kas gadā sastādītu 360 papildu dolāru maksājumu tikai par to, ka lidmašīna ielidoja nakts vidū. Diezgan skarbi. Bet mūsu digitālā nākotne varbūt arī tāda izskatās…
🚨BREAKING: Tesla owners will now be charged for driving their cars at night. pic.twitter.com/sIZaudfkIO
— LeGate🤠 (@williamlegate) March 24, 2023
Nomelnošana.
Jo nakts? :)
Par ko jezga? Naktī gan reakcija nav kā dienā, gan vieglāk nepamanīt potenciālo sadursmes iemeslu. Ja nevar atļauties apdrošināšanu – jābrauc ar sabiedrisko.
Vēl ir jāpalielina apdrošināšana par braukšanu:
– ziemā (jo slīd)
– lietus laikā (apgrūtināta redzamība, akvaplanēšana)
– saulainā laikā (apžibšanas risks)
– migla
– sastrēgumi (palielināta iespēja maziem CSNg)
– pilsētā (palielināta CSNg iespējamība)
– ārpus pilsētas (liels ātrums, meža dzīvnieki)
– vedot pasažierus (uzmanības novēršanas risks)
– klausoties mūziku (uzmanības novēršanas risks)
– papildus piemaksa par katru ātruma km virs 10 km/h (palielinās reakcijas laiks un bremzēšanas distance)
– un vē kaudze ar iemesliem (vieta brīva fantāzijai)
Precīzi, bet tàdiem Biteme galvenais ir iepļūtīt…
Gan jau, ka biteme nav autovadītāja apliecība, vai arī ir 70 gadīgs onkulis un brauc precīzi pēc CSN grāmatas
Pakasiet viens otram ego, pafantazējiet par maniem motīviem, vecumu un prasmēm. Tas taču ir gan patīkami, gan neprasa piepūli – atšķirībā no drošas braukšanas.
OK, ieliec savus Biķernieku apļa laikus, lai zinām, kā tu brauc.
Bezierunu piekrišana visam, ko ievieš (uzspiež?), neiedziļoties, nepaskatoties tālredzīgāk
Tādi biteme pilsetā garām fotoradariem velkas ar 40, pie luksoforiem, kad iedegas zaļais, sāk meklēt ātrumpārslēdzēja kloķi, aiz brauvoša traktora izveido kolonu, jo baidās apbrauk ( pat ne apdzīt). Es viņus sauvu par Viktoriņiem ( ja es braucu ar maksimāli atļauto, nevienam nav jādzenas man garām ). Diemžēl tādi “Viktoriņi” izraisa agresiju citos braucējos, kuri grib braukt, nevis vilkties aiz Viktoriņa, kuram kāja visu laiku uz bremzes !
P.S. biteme pie stūres sēž cepurē ! Vienalga vai tā ir beisbolene vai ausaine. Izvairieties no šoferiem ar cepuri galvā !!!
Koa, vēl viens ar kristāla buNbu? A braukt tu māki vai tikai pareģot?
Mhm, gribu redzēt tevi bez cepures ziemā ar -10 grādiem vai zemākā temperatūrā. Auto jau uzreiz neiesilst.
Atšķirībā no diennakts laika šos faktorus ir grūtāk uzskaitīt, tāpēc to visu ņem vērā pamata tarifa veidošanā.
Vēl varētu pieminēt ēšanu vai dzeršanu vadīšanas laikā (uzmanības novēršanas risks). Redzu, ka pats visu saproti)
Ja Teslas netirgotu ar visādiem “Full self drive” saukļiem, tad jā, tas būtu loģiski! Bet te taču mašīna pati brauc, pati bremzē, nu vienvārdsakot muļķudrošs auto. Ar tādiem braukšanas asistentiem nevajadzētu celties cenai, drīzāk otrādi, cenai vajadzētu mazināties! Ja vien Tesla nav konstatējusi, ka naktī viņu kameras strādā sliktāk.
Droši vien tāpēc, ka Teslu joprojām var vadīt cilvēks? Kad tajā nebūs vadītāja vietas un stūres-kloķu, tad būs tā kā saki.
Ko var ņemties? Nepatīk Teslas apdrošināšana, ņemiet citu. Nepatīk Teslas auto, pērciet citu.
Bet vispār, braukšana naktī caur mežu ir laimes spēle – stirnas lec kā atsperes.
Pērciet vien teslas, pērciet :)
Līdz šim zolīdie,prätīgie dotēja džigitus..
Tagad būs katram cipars..
Kas aplams?..
Līdz šim vienkārši tehnoloģijas nebija pietiekami attīstītas lai noteiktu katra atsevišķa vadītāja risku, tā dēļ bija kaut kāds vidējais matemātiskais un bonus malus. Tomēr ikdienā piedaloties satiksmē, skaidri redzami un sevi pastāvīgi afišē indivīdi, kuru braukšana izraisa lielāku risku gan pašiem, gan pārējiem. Nu beidzot ir tehnoloģiska iespēja šiem indivīdiem noteikt to braukšanai atbilstošu apdrošināšanas prēmiju. Mēs zinam tikai vienas puses interpretāciju nevis pilnu informāciju. Var būt faktors, ka cilvēks brauca naktī ir bijis sekundārs salīdzinot ar ātrumu kādā tika braukts vai kas vēl notika šī brauciena laikā. Vienīgā problēma ir, ka šo risku nosaka nevis vienotā sistēmā neatkarīgi no… Read more »
Pats vainīgs, ka neizvēlējās jau ilgus gadus pieejamos tesla autonomos takšus
Es vispar apdrosinasanai neuzticos.
Zinu tikai kad braucu autobusa, atliek tikai dievu lugt.