No Samsung noplūdusi informācija liecina par ļoti saspringtu situāciju viedtālruņu tirgū. Jau iepriekš tika lēsts, ka viedierīču tirgus saruks par aptuveni 38%, bet neviens, visticamāk, negaidīja, ka arī Samsung saņems tik pamatīgu pliķi no vīrusa.
Noplūdusi informācija, ka Samsung šogad veicas ļoti vāji ar Galaxy S20 sērijas viedtālruņu pārdošanu. Paša Samsung analītiķi norāda, ka Galaxy S20 sērijas pārdošanas apjomi ir tikai 60% apmērā no tiem, ko pirms gada uzrādīja Galaxy S10 sērijas viedtālruņi. Šī aplēse gan esot tikai par Dienvidkorejas tirgu, bet tāpat apjomu kritums ir iespaidīgs.
Samsung ASV tirgum jau šobrīd piedāvā dažādas vērā ņemamas atlaides Galaxy S20 sērijas modeļiem.
Vienu pašu vīrusu vainot arī nebūtu prātīgi, jo pagājušajā gadā Samsung Galaxy S10e, Galaxy S10 un Galaxy S10+ cenas sākās attiecīgi no 759, 909 un 1009 eiro. Kā redzam, cenas ir jūtami pakāpušās salīdzinot ar pagājušo gadu. Ja uzskatām, ka Galaxy S20+ būtu Galaxy S10 pēctecis, tad cena augusi par 200 eiro (Galaxy S20+ modeļa cena ir 1109 eiro). Skarbi.
Jau āboļu kompānijas datos skaidri samanāms, ka tautai ir psiholoģiska barjera 1000 EUR un USD. Jebkura kompānija, kas cenu pārstumj šai robežai, var sagaidīt pārdoto aparātu skaita kritumu.
“Ja uzskatām, ka Galaxy S20+ būtu Galaxy S10 pēctecis” – ummm, uz kāda pamata?
S20 ir S10 pēctecis. Izmēros tie ir gandrīz vienādi. Attiecīgi tas pats arī par S10+ un S20+.
S10e, S10, S10+ netiek tieši atjaunināts uz S20, S20+, S20 Ultra. Tas tak pēc specenes ir acīmredzams. S10e bija apgraizīts modelis, kuram vairs nav ekvivalenta S20 saimē. Tikai tagad nācis vēl top modelis augšā – S20 Ultra. Nesaprotu, kā var kaut kas tāds ienākt prātā…
Nu tad jau arī cenu atkusnis nav aiz kalniem!
Viedtālruņu ražotājiem nākas saskarties ar skarbo realitāti. Apžļembājot jau zināmo iespēju klāstu un iepriekšējās paaudzes ierīces cenai pieliekot +25%, pārdot vairs neko nevar. Pircējs taču arī (parasti) nav muļķis.
Šis nav taisnība. Kā mēs redzam no auto tirgus, ponti ir svarīgāki par visu. Pirka un pirks jaunus āboļus un citus pontafonus.
Tam gan arī ir vidējās publikas sāpju slieksnis. Redzams, ka vidējā publika apcērtas pie 1000
Jep, jau četri mēneši cauri un esmu starā par savu iPhone 8 Plus, ko jaunu nopirku par 500 eiro. Neesmu to pat nomainījis uz pašiem svaigākajiem Android flagmaņiem, kaut tāda iespēja ir.
Skābas cenas
LMT jau tagad piedāva 200€ atlaidi S20 sērijai, nododot veco tālruni.
Bez LMT atlaides interneta veikalā sanāk lētāk! Ja vēl pārdod savu veco ssēlvē, tad var ietaupīt gandrīz pusi no LMT cenas.
Bet internetveikalos nedod bezprocentu nomaksu. Pārsvarā jau viņus ņem uz nomaksu.
Pirkt telefonu uz krīta….tad ko iesākt ar mājvietu?!?
Piemēram, S20. LMT 909Eur, 1a 869Eur. Noņemam no LMT cenas 100Eur, un iegūstam 809Eur. Kā internetveikalā ir lētāk???
Vai tad 1A ir vienīgais internetveikals? Lētākie piedāvājumi šobrīd ir zem 700 EUR.
Un Tu riskētu izgāzt 700-800eur kādā kaktu kantorī, kura rīt var nebūt?
Normālos internetveikalos Latvijā tagad šis telefons maksā virs 800 eiro.
Kas skaitās normāls internetveikals? Tāds, kas reklamējas pa tv? Tāds, kam uzcenojums ir vismaz 20% no citiem? Kādi ir tie kritēriji “normālam” internetveikalam? Un kāda nozīme, ka veikals rīt vairs nebūs? Telefonu garantijas ietvaros remontē serviss, viņiem ir po** vai veikals vēl eksistē, vai nē.
Normāls internetveikals skaitās tāds, kas piedāvā produktus par adekvātām cenām un maksā nodokļus. Ja paraugāmies tajā pašā salidzini.lv, tad nereti pirmās pāris lapas ar krietni lētākām cenām aizņem visādi kaktu kantori. Normāls cilvēks no tādiem izvairīsies.
Nozīme tāda, ka var arī paņemt samaksu, un nepiegādāt preci. Ja salasa vairākus tādus pircējus, var diezgan uzvārīties, paņemot avansus, un nolikvidējoties.
Plus, kādam zābakam ir jābūt, lai atbalstītu acīmredzamus krāpniekus? Pēc tam šie paši cilvēki vēl ir neapmierināti ar to, ka Latvijā visi zog, nemaksā normāli algas un vispār vaig atlajst saimu. Nožēlojami!
Kristap, ja runā par krāpniekiem, tad lūdzu paskaidro sīkāk kāda veida krāpniecība tur (būtu labi, ja nosauktu arī konkrētus veikalus) tiek īstenota un uz kādiem pierādāmāmiem faktiem balsti sevis teikto?
Iemetam salidzini.lv un droši varam apskatīt, kur telefonu var iegādāties un palasīt konkrēto veikalu atsauksmes. Lieki piebilst ka “normālajam” 1A tās ir sliktākas nereti kā “nenormālajiem” kantoriem.
Nu, pirkt veikalā, kas prasa avansu, bet nav nevienas atsauksmes, jau ir cits līmenis. Informāciju tomēr ir jāmāk filtrēt, bet teikt, ka visi veikali, kas nav 1A, RD utt., ir krāpnieki, ir īsta ingnorances paraugstunda. Kristapam ne pirmo reizi tā, piedosim.
Hah, Kursors nodarbojas ar Kremļa cienīgu cenzūru izrādas. Komentārs, kurā skaidrā, pieklājīgā latviešu valodā prasu Kristapam pastāstīt sīkāk ko viņš domā ar acīmredzamajiem krāpniekiem un kādi tieši pirādījumos balstīti fakti viņam ir, tiek izdzēsts pāris minūšu laikā.
Kristapiņ, labāk pacenzē savus komentārus, kur būtībā visus, kas neiepērkas Tevis nosauktajos veikalos ir “nenormāli cilvēki”, “zābaki” un ar visu neapmierināti. ;)
Jauku dzēšanu! :)
Neaizmirsti arī nobanot ip adresi, because.. you know, pasaulē ir tikai viens pareizs videoklis – Kristapa viedoklis.
Tavs komentārs automātiski tika atzīmēts kā spams, manuāli dzēst to nav pamata. Noliku vietā. Atvaino par sagādātajām neērtībām. Kas attiecas uz taviem jautājumiem, tad pēc atbildes nav tālu jāmeklē. Pietiek atvērt PTAC mājaslapu un tur diezgan regulāri tie publicētas ziņas, ka par negodīgu komercpraksi tiek sodīti visādi kreisi interntveikali, kas nereti ar nereālām cenām aizņem salidzini.lv pirmās lapas. Konkrētus nosaukumus neminēšu, jo viņi nav pelnījuši reklāmu, bet PTAC lapā (vai pat vienkārši paguglējot pēc “internetveikali PTAC”) uzreiz pamanīsi gana zināmus veikalus. Tāpat arī ziņās parasti norāda ar ko notikusi krāpšanās – lietotas preces, naudas savākšana, bet preču nepiegādāšana utt. Par salīdzini.lv atsauksmēm man nav komentāru, jo es tās nelasu un neņemu vērā. Internetā pārāk viegli atsauksmes sapostēt, kādas gribas un tas ne obligāti ataino reālo situāciju. Plus, lielajiem veikaliem (1a.lv, 220.lv, rdveikals.lv u.c.) pirkumu skaits ir tūkstošiem reižu lielāks nekā mazajiem šmurguļiem un tikai normāli, ka pie lielāka apjoma gadās vairāk feilu. Neviens nav ideāls. Tāpēc rezumējot, jā, pa lielam var iepirkties tikai dažos lielajos internetveikalos vai specifiskos veikalos, ja konkrēto produktu nav lielajos. Viss pārējais ir eksperimenti vai klaja krāpniecības atbalstīšana. Man ir daži labi paziņas, kas tiešām cenšas izvēlēties pašus, pašus lētākos un kreisākos internetveikalus, kur pat mājaslapa… Read more »
Labi, tad atvainojos par to cenzūras komentāru! Bet būtībā tas nozīmē, ka Tu atbalsti lielos uzņēmumus, taču jāņem vērā, ka jo lielāka tirgus daļa tiem piederēs, jo vairāk tie varēs diktēt tirgus noteikumus. Pēc Tavas loģikas arī, ja kāds tagad izdomātu atvērt savu veikalu, godīgi maksātu visus nodokļus, nodrošinātu klientiem visiem saistības, tu viņu sauktu par kreiso kantori un teiktu, lai neviens nekad tur neiepērkas. Nē, protams, lielie tirgotāji par to tikai berzētu rokas, bet patērētās jau no tā tikai zaudē. Šeit nav runa par 1 mēneša veikaliem, kas parādās un pazūd, mums visiem tomēr ir iespēja ieguglēt konkrēto uzņēmumu un izdarīt secinājumus – gribām mēs tur pirkt, vai nē. Turklāt kā jau minēju – garantijas saistības jebkurā gadījumā risina serviss, ne jau veikals, pēdējos 5 gadus nevienu preci neesmu nekad nesis uz veikalu, tāpat tā tiek sūtīta uz servisu, t.i. nesot uz veikalu zaudējam tikai laiku. Es teorētiski pieļauju, ka problēmas varētu sākties ar firmām, kurām Latvijā vai Baltijā nemaz nav pārstāvniecības, bet pašam nekad nav sanākusi saskarsme ar to. Un arī mums visiem zināmie veikali absolūti negarantē priekšzinīgu komunikāciju un problēmu risināšanu – nezinu, kurā kategorijā Tu skaitītu Evelatus, bet drīzāk kā zināmo un uzticamo veikalu kategorijā, taču… Read more »